Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.


ik heb uiteindelijk nog redelijk geslapen. Vandaag en morgen zijn er werklieden in huis.  Man is ook thuis gelukkig . Desondanks ben ik overprikkeld en ben ik naar de buurvrouw gevlucht.

Moyrrie schreef op 22-02-2023 om 16:02:

ik heb uiteindelijk nog redelijk geslapen. Vandaag en morgen zijn er werklieden in huis. Man is ook thuis gelukkig . Desondanks ben ik overprikkeld en ben ik naar de buurvrouw gevlucht.

Oei wat vervelend  die werklieden  Moyrrie. Wel fijn dat je even bij de buurt  terecht kon. Hopelijk  slaap  je  vannacht  wel goed.

Ik ben op mijn werk. Het is drukkig, veel onrust. Lastig vind ik dat altijd. 

Ik ben vandaag naar de huishoudbeurs geweest. Erg gezellig (al was het ook wel weer even wennen) maar jeetje wat was het druk! Bewust op een doordeweeksedag gegaan omdat het dan rustiger schijnt te zijn. Nou niet op deze dag..
Al met al best goed geslaagd, en we hebben ons prima vermaakt. De beurs was wel iets kleiner maar waar sommige mensen klaagden dat ze in een uur waren uitgekeken, hebben wij er 4 uur rondgehangen. Misschien is het ook maar net wat je graag wilt doen.
Nu eindelijk thuis, ben gebroken.

TanSwallow86

TanSwallow86

22-02-2023 om 21:46

had vanavond ineens een astma aanval. Kon gewoon bijna niet ademen, zelfs pufs nemen hielp niet, had ik gewoon niet lucht genoeg voor. Toen ik een beetje bij adem was dacht ik laat ik eens mijn saturatie meter gebruiken. Ik had op dat moment maar 41% lucht en hartslag 130. 
Nu ik weer genoeg adem heb zit ik tussen de 95 en 89%

41% is echt niet  goed  hoor Harley, dan moet je 112 bellen want dan ben je nagenoeg  dood.

Broodjebrie,  klinkt ondanks het kapot zijn als een leuke dag  .

Ik kan niet slapen, grrr . Wekker  gaat om  kwart voor  5 alweer

Was een zuinig nachtje, netaan 5 uurtjes. Wordt nog een leuke avonddienst  zo vandaag. Ook veel pijn nu, dus ik kan  mijn lol op. Ga maar eens wat pijnstillers  nemen.

Broodjebrie schreef op 22-02-2023 om 20:33:

Ik ben vandaag naar de huishoudbeurs geweest. Erg gezellig (al was het ook wel weer even wennen) maar jeetje wat was het druk! Bewust op een doordeweeksedag gegaan omdat het dan rustiger schijnt te zijn. Nou niet op deze dag..
Al met al best goed geslaagd, en we hebben ons prima vermaakt. De beurs was wel iets kleiner maar waar sommige mensen klaagden dat ze in een uur waren uitgekeken, hebben wij er 4 uur rondgehangen. Misschien is het ook maar net wat je graag wilt doen.
Nu eindelijk thuis, ben gebroken.

Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben!

HarleyQuin schreef op 22-02-2023 om 21:46:

had vanavond ineens een astma aanval. Kon gewoon bijna niet ademen, zelfs pufs nemen hielp niet, had ik gewoon niet lucht genoeg voor. Toen ik een beetje bij adem was dacht ik laat ik eens mijn saturatie meter gebruiken. Ik had op dat moment maar 41% lucht en hartslag 130.
Nu ik weer genoeg adem heb zit ik tussen de 95 en 89%

Dat is een saturatie waarbij je het niet kalmpjes na kunt vertellen hier op het forum. 

Moyrrie schreef op 22-02-2023 om 16:02:

ik heb uiteindelijk nog redelijk geslapen. Vandaag en morgen zijn er werklieden in huis. Man is ook thuis gelukkig . Desondanks ben ik overprikkeld en ben ik naar de buurvrouw gevlucht.

Succes. Ik kan daar ook slecht tegen. 

TanSwallow86

TanSwallow86

23-02-2023 om 11:54

Alcedo schreef op 23-02-2023 om 11:26:

[..]

Dat is een saturatie waarbij je het niet kalmpjes na kunt vertellen hier op het forum.

Even de laatste zin lezen. Toen ik op forum schreef had ik tussen de 95 en 89%. Dus adem genoeg, en was jij er bij op dat moment?

HarleyQuin schreef op 23-02-2023 om 11:54:

[..]

Even de laatste zin lezen. Toen ik op forum schreef had ik tussen de 95 en 89%. Dus adem genoeg, en was jij er bij op dat moment?

Een kennis van me had laatst een saturatie van 65%, vastgesteld in ziekenhuis met nauwkeurig,  geijkte apparatuur. De arts zei dat het een wonder was dat hij nog leefde.  Ik weet niet hoe nauwkeurig het thuisspul is maar ik geloof graag dat je het stikbenauwd hebt gehad. Sterkte.  Kost weer een klap energie zoiets

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

23-02-2023 om 12:11

HarleyQuin schreef op 23-02-2023 om 11:54:

[..]

Even de laatste zin lezen. Toen ik op forum schreef had ik tussen de 95 en 89%. Dus adem genoeg, en was jij er bij op dat moment?

Bij 41 ben je dood 

HarleyQuin schreef op 23-02-2023 om 11:54:

[..]

Even de laatste zin lezen. Toen ik op forum schreef had ik tussen de 95 en 89%. Dus adem genoeg, en was jij er bij op dat moment?

Nee, maar bij 41 ben je echt heel erg dood Harley. Dus of dat is verkeerd getypt óf verkeerd gemeten.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

23-02-2023 om 12:42

Ik heb sinds kort astma en ben bang voor dat soort aanvallen.  Lijkt me doodeng 

TanSwallow86

TanSwallow86

23-02-2023 om 12:55

lientje69 schreef op 23-02-2023 om 12:16:

[..]

Nee, maar bij 41 ben je echt heel erg dood Harley. Dus of dat is verkeerd getypt óf verkeerd gemeten.

De volgende keer zal ik er een foto van maken en hier plaatsen

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.