Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

De LepelClub


@Nighttripper, ik zou die link van die  Facebook groep wel willen, kan je me pb sturen ? Heb zelf vergelijkbare klachten.

@Lollypopje
Ik neem al geruime tijd LDN. Mocht je vragen hebben dan laat maar weten. Ik neem het voor ME.
Ook voor LDN gebruikers is een Facebook groep trouwens...

Lollypopje

Lollypopje

01-10-2023 om 17:12 Topicstarter

Widajo schreef op 01-10-2023 om 16:55:

@Lollypopje
Ik neem al geruime tijd LDN. Mocht je vragen hebben dan laat maar weten. Ik neem het voor ME.
Ook voor LDN gebruikers is een Facebook groep trouwens...

Heb je er veel baat bij? En hoor je veel over bijwerkingen?

En hoe heet die groep, mag ook per pb

Tinydancer, ik heb je een PB met info gestuurd

Nighttripper schreef op 02-10-2023 om 10:11:

Tinydancer, ik heb je een PB met info gestuurd

Dank je ! 🙂

Lollypopje schreef op 01-10-2023 om 17:12:

[..]

Heb je er veel baat bij? En hoor je veel over bijwerkingen?

En hoe heet die groep, mag ook per pb

Ik heb je ook een pb gestuurd 

Lollypopje

Lollypopje

04-10-2023 om 12:54 Topicstarter

Nou de huishoudelijke hulp is net begonnen en ik ben niet enthousiast

Hij komt dus blijkbaar maar twee keer, daarna stopt hij.

Maargoed erg snugger blijkt hij niet, want hij heeft het serieus voor elkaar gekregen om mijn verzwaringsdeken overdwars in de hoes stoppen 🤦

En ik zei hem het beddengoed meteen in de wasmachine te gooien, maar die staat overduidelijk nog niet aan. Dus die was gaat niet klaar zijn voor hij weg is....

Dus hopelijk doet de volgende het werk met iets meer aandacht


Maar ik ga dus maar niet al te veel energie steken in hem achter de vodden zitten, want bij de volgende kan het weer opnieuw.

Lollypopje schreef op 04-10-2023 om 12:54:

Nou de huishoudelijke hulp is net begonnen en ik ben niet enthousiast

Hij komt dus blijkbaar maar twee keer, daarna stopt hij.

Maargoed erg snugger blijkt hij niet, want hij heeft het serieus voor elkaar gekregen om mijn verzwaringsdeken overdwars in de hoes stoppen 🤦

En ik zei hem het meteen in de wasmachine te gooien, maar die staat overduidelijk nog niet aan. Dus die was gaat niet klaar zijn voor hij weg is....

Dus hopelijk doet de volgende het werk met iets meer aandacht


Maar ik ga dus maar niet al te veel energie steken in hem achter de fodden zitten, want bij de volgende kan het weer opnieuw.

Pff, daar ben je ook niet mee geholpen zeg… hopelijk is de volgende beter en blijft die dan ook gewoon!

Lollypopje

Lollypopje

04-10-2023 om 13:47 Topicstarter

nouja het wordt in elk geval schoner dan dat het was, dus dat is in elk geval fijn.

En ik weet dat 150×200 een rare maat is, maar je merkt dan toch als je hem er verkeerd in doet?

Maargoed misschien is de volgende nog slechter en verlang dan terug naar hem 😂

Maar hij valt me niet te veel lastig terwijl hij bezig is, dus dat is ook fijn.

Lollypopje schreef op 04-10-2023 om 13:47:

nouja het wordt in elk geval schoner dan dat het was, dus dat is in elk geval fijn.

En ik weet dat 150×200 een rare maat is, maar je merkt dan toch als je hem er verkeerd in doet?

Maargoed misschien is de volgende nog slechter en verlang dan terug naar hem 😂

Maar hij valt me niet te veel lastig terwijl hij bezig is, dus dat is ook fijn.

Fijn dat je hulp hebt en hou er een beetje rekening mee dat het voor hem op de eerste dag ook wat zoeken is en de volgende misschien nog erger is (misschien zo eentje die na een half uur een kwartier koffiepraat wilt houden met jou).

Wel fijn dat hij je een beetje met rust laat.

Lollypopje

Lollypopje

04-10-2023 om 14:38 Topicstarter

Moirmel schreef op 04-10-2023 om 14:33:

[..]

Fijn dat je hulp hebt en hou er een beetje rekening mee dat het voor hem op de eerste dag ook wat zoeken is en de volgende misschien nog erger is (misschien zo eentje die na een half uur een kwartier koffiepraat wilt houden met jou).

Wel fijn dat hij je een beetje met rust laat.

Oh klopt, ik weet dst het zijn eerste dag is bij mij. Maar een deken zijwaards in de hoes doen en dat niet merken, daar heb je gewoon talent voor nodig 😂 ik heb dit al door veel mensen laten doen, maar nog niemand is dat gelukt.

Update:

Dit was blijkbaar zelfs de enige keer dat hij komt, want ik heb om de week.

Eindconclusie;

Ik moet zelf vanalles weer terug zetten, de magnetron is half gedaan en de wc ook halfslachtig (die had echt een goede boen nodig).

En de wasmachine draait nog een uur dus die moet ik zelf nog in de droger gooien, pffff geen puf voor, want mijn stresslevel was al veel te hoog de laatste 2,5 uur.


Nouja over twee weken nieuwe ronde, nieuwe kansen

lollypopje wat een start.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik ook wel eens een dekbed er verkeerd in gedaan heb  alleen ik zag op tijd dat het mis was. 

Lollypopje

Lollypopje

04-10-2023 om 17:09 Topicstarter

rooiekater schreef op 04-10-2023 om 16:59:

lollypopje wat een start.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik ook wel eens een dekbed er verkeerd in gedaan heb alleen ik zag op tijd dat het mis was.

Ik ben serieus misselijk van vermoeidheid 😞 en over twee weken dus opnieuw die spanning, want dan weer een ander.

Ik snap ook best dat het mis kan gaan, maar ik zou denken dat je het merkt bij het opschudden of opmaken, dat aan de zijkanten deken gepropt zit en je aan de boven en onderkant stof over hebt. Ik had hem ook gezegd dat hij de lustjes vqn de deken goed moest vastmaken aan de hoes. Je zou dan dus ook denken dat je merkt, dat je dat niet goed vast krijgt als hij verkeerd zit.

Gelukkig rust ik tegenwoordig op mijn bed, anders had ik het dus pas gemerkt als ik naar bed ging. Nouja de volgende zal ik daar dan dus maar opwijzen, dan gebeurd het in elk geval niet weer

Lollypopje

Lollypopje

04-10-2023 om 17:37 Topicstarter

en ik mopper nog even door nu over mijn brainfog

Ik had tandpasta tabs bij happy soaps besteld. Ik was er van overtuigd dat ik de versie met fluoride had besteld. Krijg ik dus zonder. Dus ik mijn bestelgegevens checken,  heb ik dus inderdaad het verkeerde besteld 🤦

Overigens is de enige reden dat ik wel dacht dat de fout bij mij lag en dat het waarschijnlijk geen fout van hen was, omdat dit dus niet de eerste keer is dat me zoiets overkomt. Echt al zo vaak het verkeerde besteld. Of denken dat ik iets wel heb besteld en vervolgens verbaasd zijn als het niet bij mijn boodschappen zit, terwijl ik het dus niet heb besteld. Of dat ik juist verbaasd ben dat ik iets krijg waarvan ik was overtuigd dat ik het niet bij mijn bestelling had gedaan 🤦

Nouja voorlopig maar poetsen zonder fluoride dan.

Lollypopje misschien voor de volgende hulp een lijstje maken en aangeven dat praten er niet in zit. 

Dingen vergeten of verkeerd bestellen zo herkenbaar

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.