Financiën en recht Financiën en recht

Financiën en recht

Staatsloterij Oudejaarslot 2025

Wie van jullie koopt of krijgt er een Staatsloterij Oudejaarslot?
Hier is het min of meer een traditie om elk jaar een staatslot te kopen.
Ik vind het elke keer weer “spannend” ook dit jaar gaan we de gok weer wagen.
Wie nog meer?

lientje69 schreef op 23-12-2024 om 11:45:

[..]   Wij hebben altijd 7 met de eindejaarstrekking ( mans geboortejaar op het eind) maar nog nooit iets gewonnen.

Ach, dat spijt me zeer......  

Zilver_gray

Zilver_gray

23-12-2024 om 14:05 Topicstarter

Leuk die reacties 
Kwa eindcijfer kies ik het liefst een combinatie van 9 en 7.

Ja ik doe elk jaar mee . Meestal de 4 .
Maar ik kan nog niet stoppen met werken.😅🤣

Zilver_gray

Zilver_gray

23-12-2024 om 14:39 Topicstarter

Ik zit net naar Renze te kijken (herhaling?) en daar zei hij dat de kans dat je wordt vermoord groter is dan de 30 miljoen winnen met een Oudejaarslot 😳

Oke dan . Als ik word vermoord hoef ikook niet meer te werken

ik doe automatisch mee met de staatsloterij en heb voor onder de boom decemberloten gekocht voor de kinderen (beide voor hen samen). Dat doe ik ieder jaar, maar ze hebben nog nooit meer dan 25 euro gewonnen (dus 12,50 p.p.).

Beterlaat2021! schreef op 23-12-2024 om 12:51:

[..]

Ach, dat spijt me zeer......

Mij ook ja

ik heb verschillende combi's van eindcijfers (geboortejaar/leeftijd/huisnummer). paar keer kleine prijs gewonnen, 1 keer 255 euro

Vorig jaar voor het eerst gekocht met geboortedag van zoon als eindcijfer. Precies het aankoopbedrag teruggewonnen. Dit jaar dus weer met dezelfde geboortedag. Man koopt elk jaar van die decemberkraskalenders, daarmee hebben we bedroevend weinig gewonnen al die jaren. Ik verwacht er nu ook niet veel van.

Hier een abbonement met 1/5 loten en daar zit een 1/2 oudejaarslot bij. 
Eindcijfer 84. Dochter is op de 8ste in de maand geboren en man in maand 4 van het jaar en ik in 84. 
Deze uitgedachte geluks strategie voor het eind cijfer helpt niks trouwens 🤣. Ik heb hele jaar €€25 "gewonnen" 😅

Roos57 schreef op 23-12-2024 om 15:06:

Ik heb dit jaar twee halve loten gekocht. Man wilde eindcijfer 7, zoon wilde graag 13. Ik ben benieuwd

Ik heb heel lang niet meegedaan. Dit jaar met 3 halve loten. Geboortedag dochter 1, geboortejaar dochter 2 en geboortedag van mij. Allemaal dubbele cijfers. Ben benieuwd.

Ik koop volgens mij al meer dan 25 jaar een lot voor de oudejaarstrekking soms ook meerdere.
Maar kan me niet herinneren ooit een bedrag boven de 50 euro gewonnen te hebben.
Ik heb ooit eens gelezen dat de kans op de hoofdprijs 0,000024% is.
Wat niet wegneemt dat ik ieder jaar in december mijn nieuwe huis al heb uitgezocht en ik in mijn hoofd mijn ontslag gesprek met mijn werkgever al heb gevoerd
Ik kies zelf geen nummer meer aangezien me dat nooit wat heeft gebracht.
Het lot mag beslissen, letterlijk 

Zilver_gray

Zilver_gray

24-12-2024 om 07:27 Topicstarter

Tover-Feetje schreef op 24-12-2024 om 00:10:

Ik koop volgens mij al meer dan 25 jaar een lot voor de oudejaarstrekking soms ook meerdere.
Maar kan me niet herinneren ooit een bedrag boven de 50 euro gewonnen te hebben.
Ik heb ooit eens gelezen dat de kans op de hoofdprijs 0,000024% is.
Wat niet wegneemt dat ik ieder jaar in december mijn nieuwe huis al heb uitgezocht en ik in mijn hoofd mijn ontslag gesprek met mijn werkgever al heb gevoerd
Ik kies zelf geen nummer meer aangezien me dat nooit wat heeft gebracht.
Het lot mag beslissen, letterlijk

geweldig toch!
Ik ben al tevreden wanneer ik het bedrag van de loten eruit heb… maar inderdaad stiekem fantaseren over de hoofdprijs 

Zilver_gray

Zilver_gray

24-12-2024 om 07:29 Topicstarter

Roos57 schreef op 23-12-2024 om 15:06:

nouuuu, liever werk ik dan nog wel even door 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.