Financiën en recht
Beterlaat2021!
11-05-2023 om 15:12
Kijk, dit is weer een typisch voorbeeld van DHL!
Beste ...., Onze bezorger kon je pakket XXXXXXX
van BITIBA om 14.14 helaas niet bij je afleveren. Het gaat naar een DHL
ServicePoint in de buurt, je ontvangt bericht zodra je pakket klaar
ligt om op te halen. Wil je liever niet de straat op en je pakket toch
thuis ontvangen? Maak dan een nieuwe bezorgafspraak.
Ik ben gewoon thuis én er zit sinds vanmorgen 10.00 uur een briefje op de deur, dat het pakket best voor de deur gezet mag worden.
Ik was er al bang voor, DHL IS NIET TE VERTROUWEN!
Auwereel
22-05-2023 om 16:28
Gelukkig is het bezorgd en heb ik het netjes aan kunnen pakken! De mededeling dat ze onderweg waren, kwam toen het was bezorgd...
De afmetingen waren niet zo extreem als in een eerdere mail aangekondigd, ik vond het ook al vreemde afmetingen.
masatu
25-05-2023 om 09:48
Argh.. het gaat altijd goed met pakketjes hier, maar nu natuurlijk weer net niet, terwijl het juist een dure bestelling van €500 was. Pakket is vrijdag verstuurd met DPD, zaterdagochtend vroeg aangekomen op een depot hier in de buurt, en sindsdien… niets Geen updates, nieuwe scans of verwachte bezorgdatum. De webshop heeft nu een onderzoek ingesteld. Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren en wanneer mijn pakket weer terecht is..
PinkFlower
25-05-2023 om 12:19
Postnl is geweldig hier. Vaste bezorger die echt geniet van zijn werk. Fijne man.
Dhl is ronduit bagger. Als ik meer kan betalen en het met PostNL kan laten bezorgen zou ik meteen doen. Ze bezorgen niet, zeggen dat je niet thuis bent terwijl je er bent. Laatst konden ze onze giga grote overkapping "niet vinden". Als je zo blind bent moet je niet in een busje gaan rijden.
En ze deden steeds pakketjes in mijn minibieb. Voor iedereen voor het grijpen. Waarbij 1x gewoon lekker de deur aanduwen tot hij echt dicht ging en bam, deur eruit! Stuk!
masatu
27-05-2023 om 11:29
masatu schreef op 25-05-2023 om 09:48:
Argh.. het gaat altijd goed met pakketjes hier, maar nu natuurlijk weer net niet, terwijl het juist een dure bestelling van €500 was. Pakket is vrijdag verstuurd met DPD, zaterdagochtend vroeg aangekomen op een depot hier in de buurt, en sindsdien… niets Geen updates, nieuwe scans of verwachte bezorgdatum. De webshop heeft nu een onderzoek ingesteld. Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren en wanneer mijn pakket weer terecht is..
Nog meer argh.. ik zet nooit meer in zo’n topic dat alles hier soepel loopt qua bezorging
Het volgende pakket wat ik bestelde werd door DHL geleverd en zou vandaag worden bezorgd. Maar door een sorteerfout ligt het pakket nu op het verkeerde depot en wordt het 1-3 werkdagen later bezorgd.. dat is met pinksteren ertussen dus uiterlijk donderdag? Het goede nieuws is dat het pakket in elk geval niet kwijt is!
(het onderzoek bij DPD loopt overigens nog steeds)
Laten we hopen dat de kleine nog even in mijn buik blijft zitten (nu 38 weken), anders heeft ie straks nog even geen wasbare luiers & luieremmer
Meesje
31-05-2023 om 09:43
Netherfield schreef op 12-05-2023 om 08:12:
[..]
In de app kun je aangeven waar ze het op een plek rondom het huis neer kunnen leggen. Dat stel je een keer in en dan gebeurt het op die manier. Nu moet ik die functie dus elke keer aan- of uitzetten al naar gelang ik wel of niet thuis ben die dag. Ik verwachtte dat het een bij-niet-thuis plek was. Misschien waren mijn verwachtingen wel verkeerd. Bij mijn Postnl bezorger werkt het namelijk wel zo, belt aan, niet thuis, papierbak. Maar we zijn dan ook enorm verwend met onze Postnl bezorger.
Ik heb me onlangs juist geërgerd omdat ik had ingesteld waar ze het buiten mochten neerzetten en er vervolgens toch eerst aangebeld werd. Dreumes deed middagdutje dus ik wilde juist dat ze niet aanbelden. Daarom had ik 'afgesproken plek' ingesteld.
masatu
31-05-2023 om 12:02
masatu schreef op 27-05-2023 om 11:29:
[..]
Nog meer argh.. ik zet nooit meer in zo’n topic dat alles hier soepel loopt qua bezorging
Het volgende pakket wat ik bestelde werd door DHL geleverd en zou vandaag worden bezorgd. Maar door een sorteerfout ligt het pakket nu op het verkeerde depot en wordt het 1-3 werkdagen later bezorgd.. dat is met pinksteren ertussen dus uiterlijk donderdag? Het goede nieuws is dat het pakket in elk geval niet kwijt is!
(het onderzoek bij DPD loopt overigens nog steeds)
Laten we hopen dat de kleine nog even in mijn buik blijft zitten (nu 38 weken), anders heeft ie straks nog even geen wasbare luiers & luieremmer
Update: het DPD pakket is inmiddels officieel “kwijt” en is door de webshop weer opnieuw verstuurd gisterochtend. Sinds gister eind van de middag heeft dit nieuwe pakket de status “onderweg naar depot”.. meestal krijgt hij dan om 6 uur ‘s ochtends de status dat hij op het depot is aangekomen, maar dat is nog niet gebeurd.
Mijn andere pakket via DHL had sinds zaterdagochtend geen nieuwe status meer gekregen na de “verkeerd gesorteerd” melding. Ook daar is nu een onderzoek naar ingesteld.
Pffffff, het zit even niet mee.
Auwereel
31-05-2023 om 12:52
Ik heb een klein pakje van de US laten komen en die komt via UPS met een tempo van een slak die achteruitkruipt omdat-ie een eeuwigheid in "held in customs" zit, wat de douane toch met dat kleine pakje wil? Ik zou zo zeggen, op de post ermee na "Customs Clearance"...
Held in Customs
HAGUE INTERNATIONAL MAIL CENTRE, NETHERLANDS
May 31, 2023, 7:47 am
Held in Customs
HAGUE INTERNATIONAL MAIL CENTRE, NETHERLANDS
May 19, 2023, 4:19 pm
Customs Clearance
NETHERLANDS
May 19, 2023, 4:07 pm
...
Departed USPS Facility
PORTLAND, OR 97215
May 15, 2023, 11:53 pm
Iemand een idee waar ik klagen kan, bij UPS of bij de verzender?
Netherfield
31-05-2023 om 17:13
Bij UPS. Zij kunnen je vertellen waar je pakje is en hoe lang het nog duurt.
Auwereel
31-05-2023 om 17:27
Nee, als UPS probeer te mailen krijg ik de mededeling in rood: "Inquiries are not accepted for the service purchased to mail this item."
Ik vraag het wel aan de verzender.
Auwereel
31-05-2023 om 18:57
Die reageert wel, maar heeft geen invloed zodra het pakje de US heeft verlaten...
Koekjez
31-05-2023 om 20:59
Ik had een boek besteld, hij zou door de brievenbus moeten passen. Volgens de app van PostNL zou hij vandaag bezorgd worden. Vanavond rond een uur of zeven kreeg ik een pushbericht van PostNL dat het pakket bezorgd was en dat het door de brievenbus paste. Geen idee in welke brievenbus ze het hebben gestopt, maar in ieder geval niet in de mijne…
ShowyHummingbird30
31-05-2023 om 21:22
Bij PostNL gaat de laatste tijd heel veel mis. Niet alleen met pakketten, maar ook met de gewone post. In het AD staan er een aantal artikelen over. Hier wacht ik ook al langere tijd op een aantal (brievenbus)poststukken. De informatie in de postnl app klopt vaker niet dan wel .
https://www.ad.nl/nijmegen/vermiste-trouwring-pakketjes-in-de-groenbak-en-gemiste-begrafenis-dit-gaat-er-allemaal-mis-door-postnl~aebe98e8/
https://www.ad.nl/tilburg/bezorgchaos-postnl-in-brabant-groter-dan-gedacht-ook-post-niet-of-te-laat-bezorgd~a1ff89e2/
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.