Financiën en recht Financiën en recht

Financiën en recht

Aangifte tegen Johan Derksen

majorette2005 schreef op 08-05-2022 om 20:03:

[..]

Hier ben ik het ook mee eens. Ben blij dat ik niet in zo'n omgeving werk, het vorbeeld van een compliment geven en daar echt pissig over worden is voor mij iemand met super lange tenen. Ik werk meer dan 40 jaar met mannen en vrouwen en ik vind vaak de opmerkingen van vrouwen over elkaar giftiger dan dat iemand zegt dat je er goed uitziet of zegt dat je leuke schoenen aan hebt.

JD met het verhaal en het gelach erom ging voor mij de grens over ongeacht of het wel of niet misschien is gebeurd.

Over JD zijn we het over eens. Dat ging een grens over. Geen twijfel over. Maar de hetze vind ik ook eng.

En ik vind het fijn als iemand zegt 'wat heb je leuke schoenen aan' en zelfs als iemand zegt 'die schoenen zijn niet mooi'. Het lijkt me ontzettend moeilijk om aan de buitenkant te zien als iemand dat niet wil horen.

Ik las het ook net. Wat een goed nieuws en wat zullen er veel mensen blij zijn. Het was het best bekeken programma op 6bs 6

LostJellyfish83

LostJellyfish83

11-05-2022 om 13:02

watertoren schreef op 11-05-2022 om 12:58:

Ik las het ook net. Wat een goed nieuws en wat zullen er veel mensen blij zijn. Het was het best bekeken programma op 6bs 6

Klopt, daar keken echt veel mensen naar. Ik had ook wel verwacht dat ze gewoon verder zouden gaan, ze hebben al wel vaker rellen gehad. 

Ik ben ook blij dat het weer terugkomt. Kijk er graag naar ipv andere talkshows. Voor mij is het een soort comedy gecombineerd met sport en nieuws.

Miraval schreef op 11-05-2022 om 13:20:

Ik ben ook blij dat het weer terugkomt. Kijk er graag naar ipv andere talkshows. Voor mij is het een soort comedy gecombineerd met sport en nieuws.

Ja precies! 

Dit is ook een goed artikel van 't parool nog wel. Nederland is gelukkig lang niet zo woke als de randstadbubbel inclusief de media ons willen doen geloven:
https://www.parool.nl/columns-opinie/opinie-vandaag-inside-was-verre-van-woke-net-als-het-overgrote-deel-van-het-land~b039bea4/

MRI

MRI

11-05-2022 om 13:41

Ja het lijkt op de politiek: je kan fouten maken, mensen kwetsen, geen verantwoording nemen en dan gewoon even wachten en dan weer terug keren. Ik keek ooit wel eens, vond de keren met Jan Boskamp leuk. Nu blijft er smet voor mij op hangen. Ik ga niet meer kijken want ik denk dat er flauwe grapjes gemaakt worden in de trant van '' ja ik wil dit en dit wel zeggen (iets seksistisch dus), maar ja dat mag niet meer van de feministische gestapo"
Ik heb daar geen zin in, dus zal niet kijken. Maar ik door dit gebeuren staat mij wel duidelijk voor ogen hoe kwetsend, seksistisch en vrouwonvriendelijk een groot deel van Nederland is. Ik sta irl bekend als iemand met een groot gevoel voor humor maar niet ten koste van anderen. Ik denk dat de mensen die daar ook niet van houden scherp blijven op dit soort van zielige mannenbroederschap flauwekul. 

redbulletje schreef op 11-05-2022 om 13:40:

Dit is ook een goed artikel van 't parool nog wel. Nederland is gelukkig lang niet zo woke als de randstadbubbel inclusief de media ons willen doen geloven:
https://www.parool.nl/columns-opinie/opinie-vandaag-inside-was-verre-van-woke-net-als-het-overgrote-deel-van-het-land~b039bea4/

Inderdaad een heel goed stuk! Precies hoe ik er ook over denk.

met zijn geklets over cancel cultuur. Was dus volkomen kul. Hij werd niet voldoende gebackt door Talpa. En nu zijn ze weer vriendjes. 
Van mij mag die man op tv hoor. Ik kijk niet. Maar hij manipuleert zijn achterban behoorlijk op deze manier. 
Hoe dan ook; veel kijkplezier!

Dit zag je toch al van verre aankomen. SBS heeft verder niet veel kijkers. Uiteindelijk gaan de centen boven het moraal.

Ik keek al niet en ga het ook niet doen. 

Blijkbaar is er nogal wat verwarring over het wel of niet terugkeren van VI,
https://www.transport-online.nl/site/140249/talpa-noemt-nieuws-over-terugkeer-vandaag-inside-op-tv-voorbarig/

Wat ik me wel afvraag mocht het programma terugkeren, welke adverteerder durft dit programma te sponsoren?

Tover-Feetje schreef op 11-05-2022 om 14:59:

Blijkbaar is er nogal wat verwarring over het wel of niet terugkeren van VI,
https://www.transport-online.nl/site/140249/talpa-noemt-nieuws-over-terugkeer-vandaag-inside-op-tv-voorbarig/

Wat ik me wel afvraag mocht het programma terugkeren, welke adverteerder durft dit programma te sponsoren?

Een kaarsenfabriek ?

Uit het artikel
"Nadat ik twee avonden achtereen mijn spijtbetuigingen uitte, meldde onze directeur vlak voor de uitzending dat de directie de volgende dag zou vergaderen over het programma dat voor ons in de plaats zou komen. Met andere woorden: nogmaals je excuses aanbieden."
"Ik ben aan een verhaal begonnen van vijftig jaar geleden, halverwege wist ik niet meer hoe het precies was gegaan. Toen heb ik er, in de sfeer van het programma, een smeuïg eind aan geluld. Helemaal fout, ik neem alle schuld op me’’, aldus Derksen.
Toch jammer dat het seizoen van Lubach afgelopen is. Die had hier weer iets moois van kunnen maken. Kan iemand Derksen vertellen dat spijt betuigen toch iets heel anders is.
(en dat een verhaal over een verkrachting niet smeuïg is).

Tover-Feetje schreef op 11-05-2022 om 14:59:

Daar ben ik ook wel benieuwd naar .

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.