Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Gisteravond alten we Raclette. Vanavond maak ik op verzoek Chinese Nudeln met Garnelen en kool.

Mijn oven is 9 jaar oud. En helaas komt er volgende week een nieuwe...Dus 25 Jahr is wel heel oud.

Wat fijn, nieuwe ovens! Veel bakplezier Ted en Irma!

Hier komt vanavond loaded nachos op tafel want de commercie heeft mij wijs weten te maken dat het vandaag international nacho day is, en ik vond dat wel een goed excuus haha

Zaterdag aten we broodjes hamburger gemaakt door oudste met krulfriet uit de airfryer.
Gister gebakken aardappels met spek en ui, salade en een schnitzel met brie.
Vanavond een restje aardappels met spek en ui, paar gekookte aardappels, broccoli en een kaasschnitzel. 

Ook hier vanavond broccoli en gebakken aardappels, met vissticks. Grote vreugd bij de frutjes vanavond vermoed ik. 

Wij eten vanavond braadworst met gebakken gnocchi en courgette.

yette

yette

22-10-2024 om 14:06 Topicstarter

Spinaziestamppot met kers-tomaatjes en brie. 

gebakken aardappeltjes, broccoli en filetlapje

Zoete aardappelfrieten uit de nieuwe (!) oven, ribeye met zelfgemaakte knof-kruidenboter*, salade met groene sla, kerstomaatjes, avocado, rode ui.

* als man die wil maken...

Vanavond eten we nasi rames

stamppot met ? 

Vanavond eten wij taco's

Ik schuif net een schaal met pompoen, ui, tomaat en chipolata worstjes in de oven.

Vanavond schaamteloos spareribs eten.

De geliefde en ik rolden gister rond de middag volledig verragd uit een vliegtuig.  We zaten midden tussen een complete Indiase familie en werden verder nog omringd door wat hardhorende Amerikanen en enkele heel kleine kindjes die het niet erg naar hun zin hadden. Dus dat leverde een nogal luidruchtige vlucht en weinig tot geen slaap op. 

s Avonds maar meteen bij bejaarde vriendin gaan koken en eten als onderdeel van het hou-jezelf-wakker-masterplan, iets met rijst, kip, pindasaus en broccoli. 
Vanavond aten we wraps met Hak Burritoschotel (een erfenis van onze huisoppas..)  opgeleukt met chipotle, sla, zure room en wat tomaten uit de kas. 
Lief is alweer afgetaaid naar boven, ik moet nog 20 minuten blijven zitten van mezelf  

welkom terug moos. Dat klinkt niet als een fijne terugreis

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.