Eten
GeorgieBrown
05-10-2024 om 11:52
Thnx Teig. En mijn werk is ook en plezier hoor.
En lekker hoor, pannekoeken.
yette
05-10-2024 om 12:12
Wat leuk GB! Heb je ook nog tijd om er voor jezelf een paar dagen aan vast te plakken?
MijnNaamIsHaas73
05-10-2024 om 17:14
Gaaf GB, enjoy!
Gisteren heerlijk gegeten, diverse Italiaanse gerechten. Het lekkerste was een (kleine) pizza bianca met mortadella en pistachepesto.
Vandaag wegens sport geen tijd gehad om boodschappen te doen. Voor man en mij Vietnamees besteld en voor de kinderen pizza
afrodite05
05-10-2024 om 20:18
Heel veel plezier, GeorgieBrown! Wij zijn jaren geleden in NY geweest, belachelijk koud (was toen kouder dan ooit voor die tijd van het jaar) maar heel tof. We willen graag nog een keer gaan, maar dan met betere temperaturen. Tegen die tijd zal ik je wel om restauranttips vragen.
Ik heb vanavond mijn huwelijk voor onbepaalde tijd verlengd door frietjes en frikadellen op tafel te zetten. Broccoli als excuusgroente erbij. Man intens gelukkig.
Friezinnetje
05-10-2024 om 20:22
Friezinnetje schreef op 05-10-2024 om 09:49:
ik heb nog wat couscous over en een tomatensaus, dus dat wordt het vandaag. Verder even kijken wat voor restjes er nog liggen, en wat er door kan
het werd toch wat anders, want buuf kwam even langs om te kletsen. Dus eerst wat hapjes en toen een pizza van naanbrood
Teigera
06-10-2024 om 09:42
Er komen straks bij de lunch 6 aanschuivers. Ik maak voor bij de broodjes een linzensoep met spinazie en feta.
Vanavond worden het wraps met guacamole, tomaten en gecoate en geroosterde bloemkool, ik kwam ergens in een tijdschrift een recept tegen en dat proberen we vanavond uit.
Dolfje
06-10-2024 om 09:59
Ik haal voor vandaag hamburgers denk ik, heb nog tomaat en ijsbergsla.
Voor morgen maak ik bloemkoolrijst met kip en boontjes. Ben morgenavond waarschijnlijk te moe om te koken want moet langer werken ivm vakantie van collega.
Jynta1981
06-10-2024 om 10:17
Wij aten gister aardappelschijfjes uit de airfryer, kippendij met champignonsaus en sperzieboontje.
Vanavond uit eten in een buffet restaurant. 1 van mijn guilty pleasures en met mijn schoonfam dus dan hoef je ook niet zo geforceerd te praten met elkaar. Het is een goed restaurant, we zijn er eerder geweest.
yette
06-10-2024 om 11:04
Teigera schreef op 06-10-2024 om 09:42:
Er komen straks bij de lunch 6 aanschuivers. Ik maak voor bij de broodjes een linzensoep met spinazie en feta.
Vanavond worden het wraps met guacamole, tomaten en gecoate en geroosterde bloemkool, ik kwam ergens in een tijdschrift een recept tegen en dat proberen we vanavond uit.
Oh shit, ik heb nog avocado's die op moeten Misschien maar iets mee doen voor bij de borrel vanmiddag.
Op dit moment staat er een appelcake in de oven en vanavond maak ik thais-geïnspireerde nasi en black pepper tofu van Ottolenghi.
Friezinnetje
06-10-2024 om 12:02
patat met kroket.
Omdat ik vanaf woensdag met mijn pre-dieet ga beginnen, heb ik dit weekend nog wat lekkere dingen die ik nu nog mag eten
afrodite05
06-10-2024 om 12:54
Hier staat boboti op het menu. Ja, zo'n pak van Knorr. Nee, geen zin in, maar ja...
Ted68
06-10-2024 om 14:48
Heb net een kilo spaezli gemaakt , en daar komt rode kool en hert in rode wijn saus
Teigera
06-10-2024 om 16:11
yette schreef op 06-10-2024 om 11:04:
Oh shit, ik heb nog avocado's die op moeten Misschien maar iets mee doen voor bij de borrel vanmiddag.
Guacamole ook lekker bij de borrel!
Heb ook nog chocolate chip cookies gebakken vanochtend, die zijn inmiddels op. Gezellig, al die aanschuivende sprinkhanen .
Moosey
06-10-2024 om 16:30
Hier een zwaai vanuit Canada! Het is hier ongelofelijk fantastisch. Eerste dagen in Vancouver waren heel leuk, de familie is gezellig en ze hebben ons ontzettend veel mooie plekken rond Vancouver laten zien. Ik had geen idee dat het daar ook zo mooi was, was zo gefocust op de bergen.. Daar zijn we nu naar onderweg, gister een lange rit gemaakt die lekker opschoot en werkelijk waar schitterend was, alleen kwamen we in het laatste deel van de rit in een startende natuurbrand terecht. Klinkt enger dan het was maar we moesten heel lang wachten en toen kregen we het advies om via een gravel road de brand te omzeilen. Ik had die al wel gezien op de kaart maar mensen van uit de buurt zeiden dat het een pretty rough road was en daarom durfden we het in eerste instantie niet aan. Viel echt enorm mee, in 10 minuten was het gepiept en konden we verder… hadden we dus beter meteen kunnen doen, maar dat wisten we niet. We hebben een zalige auto, met adaptieve cruise control en automatisch licht (ook groot licht wat ie dus alleen aan gooit als er geen tegenliggers aankomen en zelf ook weer dimt, ideaal!) dus dat rijdt fantastisch. Geen hond op de weg ook op de highways door de bergen, zalig autorijden zo.
Gister waren we dus lastig in onze eerste (extreem schattige) cabin maar gelukkig had ik goed vooruit gedacht en kant en klare ravioli en tomatensaus bij me. Die waren echt heel lekker. De cabin is bij en naar het schijnt heel hip stadje in de buurt, daar gaan we vanavond eten. Of bij een goeie Mexicaan of bij een gastropub. En dan de dag erna weer on to the Rockies. Naar een off-grid cabin op een buffalo farm. Ik ben heel benieuwd