Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)


Jynta1981 schreef op 21-09-2024 om 17:46:

[..]

Dank! Ben prima getraind, maar zie toch een beetje op tegen de warmte. Heb hem al 2x eerder gelopen, 2x in de zeikregen, dus een keer droog is ook wel fijn. Al was 10 graden koeler nóg fijner geweest.

Als je goed getraind bent, heb je waarschijnlijk ook getraind in de warmte. Ik vind (alweer) al die waarschuwingen nogal overdreven, eerlijk gezegd. 23 graden...heel erg maximaal.
Het zou beter zijn als ze ongetrainde lopers (lees: de helft van die bedrijventeams) zouden ontmoedigen te gaan lopen. 

Ik wens je een mooie DtD morgen, kleine kans dat ik nog sta aan te moedigen maar ik moet erg veel lezen voor studie morgen, dus denk dat daar mijn prioriteit ligt. Ik heb hem vaak gelopen, maar dat was voordat de organisatie zo ging mieren.  (beetje dubbel ook, want ik snap de verantwoordelijkheid die op hun schouders rust ook)

Wat ik eet vanavond? Mijn favoriete ovenschotel met paprika, komijn, komijnekaas, zuurkool, rode ui en boekweit.

afrodite05 schreef op 21-09-2024 om 17:40:

Succes alvast, Jynta!

Wij zijn bij de 80e airdropping in Ede geweest, nu eigenlijk geen zin meer om te koken. Man staat nu in de Jumbo verse pizza's te vergelijken welke het meeste vlees bevat. Prima joh. Ik heb wel gevraagd of hij er rucola en mozzarella bij wil halen voor een excuussalade. Zoon krijgt aardappelpuree met worteltjes.

Afro, ik word hier niet jaloers maar toch een beetje weemoedig van. De Airborne is meer dan 30 jaar lang zo'n gebeurtenis geweest voor ons, toen we nog in de buurt woonden. Ik zag het ook op de tv vanavond. Veel herinneringen aan. Hoe verrukkelijk we hier ook wonen, dit soort dingen blijven heel erg "van ons".

Straks zalm met venkel uit de oven, en frietjes uit de airfryer. Duim voor mij, want ik heb geen idee of dat lukt. Die zalm is geen probleem, maar die frietjes hè? Ik hou jullie op de hoogte, hebben jullie ook wat om te schateren:  applause:

Wij waren ook ergens in de buurt van de herdenking vandaag. Prachtig weer erbij. De oefenvluchten gisteren gingen zo vlak langs mijn huis, en laag, dat ik me afvroeg hoe betrouwbaar die oude roestbakken zijn  en het geluid dat ze maken helpt niet echt mee. 
We sloten de dag af door op zijn Fins worstjes boven een vuurtje te grillen. Met löwensenf natuurlijk Beetje sla erbij en broodjes met paddenstoelen. 

Net thuis van een activiteit bij ons in het dorp. Nog geen eten gehad, maar ook geen zin in snack. Dus maar 3 crackers gegeten, morgen maar weer gewoon warm eten

anijsblokje schreef op 21-09-2024 om 18:45:

[..]

Als je goed getraind bent, heb je waarschijnlijk ook getraind in de warmte. Ik vind (alweer) al die waarschuwingen nogal overdreven, eerlijk gezegd. 23 graden...heel erg maximaal.
Het zou beter zijn als ze ongetrainde lopers (lees: de helft van die bedrijventeams) zouden ontmoedigen te gaan lopen.

Ik wens je een mooie DtD morgen, kleine kans dat ik nog sta aan te moedigen maar ik moet erg veel lezen voor studie morgen, dus denk dat daar mijn prioriteit ligt. Ik heb hem vaak gelopen, maar dat was voordat de organisatie zo ging mieren. (beetje dubbel ook, want ik snap de verantwoordelijkheid die op hun schouders rust ook)


Helemaal mee eens hoor! Gewoon zelf nadenken, goed drinken en een beetje op jezelf en elkaar letten. Komt vast helemaal goed.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.