Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)


Koreveen schreef op 23-08-2024 om 17:37:

Oei, dwarse hormonen…. Sterkte Moos
En beterschap Yette

Laatste werkdagen voor de vakantie gehad. Morgen pakken, zondag nog een familiefeestje en dan vertrekken we maandagochtend vroeg

De vriezer is leeg. Vanavond falafel met humus op pitabroodjes met salade erbij

Jaloers!  dat poog ik ook te bereiken, wordt hard aan gewerkt: er ging een zak pompoenstukjes uit en kipgehakt en dat werd met ui, kruiden en saus het gezelschap van een restje gele linzenspaghetti, óók uit de vriezer. Met feta en walnoten gegeten.


Niet jaloers op Yette en Moos, zeker niet, die hun ziel tijdelijk in lijdzaamheid moeten bezitten. Sterkte. 

Naminokurashi schreef op 23-08-2024 om 17:52:

[..]

Ik heb geen airfryer. Voor die ene keer dat ik frituur ga ik geen airfryer aanschaffen. Ik doe de zonnebloemolie in een braadpan en frituur dan zo.

dat zeg ik ook niet, maar ik heb al diverse mensen gehoord, die niet wisten dat ze in de airfryer konden

Friezinnetje schreef op 23-08-2024 om 18:52:

[..]

dat zeg ik ook niet, maar ik heb al diverse mensen gehoord, die niet wisten dat ze in de airfryer konden

Sorry voor mijn opmerking dan

Fijne vakantie Koor!

Die grote loempia's vind ik dus echt niks aan. Zeker die kant en klare niet. 

yette

yette

24-08-2024 om 06:49 Topicstarter

Vandaag komt De Dochter uit het zuiden en ze blijft slapen Ik heb van afgelopen woensdag nog een enorme schaal lasagne in de vriezer, dus dat ruimt lekker op. Meloen met ham vooraf, salade erbij & klaar! 

Gisteren sinds 12 dagen weer gewoon, zonder pijn, kunnen eten. Nou ja gewoon, ik ben in die tijd 2,5 kg kwijtgeraakt, dus ik ben helemaal leeg en heb echt enorme trek! Twee echilada's met groenten voor lunch en 's avonds twee borden met rijst, rendang en roerbakgroenten. Dat gaat dus de goede kant op! Nou ja, fingers crossed, ik probeer niet te enthousiast van stapel te lopen want dat ongeduld is mijn grote valkuil. 

Jij ook sterkte Moos! 

Ik bak vandaag denk ik pannenkoeken. Er staat een pak wat al op had moeten zijn nl.

Wij aten gisteren ook pannenkoeken.  Ik maakte voor man en mij een thaise salade waar ik gemarineerde tempeh blokjes doorheen gooide. Was niet echt top helaas , maar beter dan pannenkoeken 

vanvaond eten we nog een stoofpotje,met een salade...En morgen gaan we ook op vakantie...Ga dus straks beginnen met inpakken,etc...met een dikke wang en antibiotika.

hier een preistamppotje met stoofpotje

yette

yette

24-08-2024 om 09:00 Topicstarter

Ted68 schreef op 24-08-2024 om 08:53:

vanvaond eten we nog een stoofpotje,met een salade...En morgen gaan we ook op vakantie...Ga dus straks beginnen met inpakken,etc...met een dikke wang en antibiotika.

Sterkte & fijne vakantie Ted! 

Fijne vakantie Ted! 

Dank jullie wel!

Fijne vakantie Ted!

Fijne vakantie Ted & Koor!
Hier laatste weekend voor de school weer begint. Vanavond maak ik spinaziesoep, ik bak twee kleine k&k quiches af die nog in de vriezer lagen en we hebben toastjes met kaasjes. Vinden de frutjes een zeer feestelijke maaltijd. Doe ik er nog een tomatensalade bij voor de vitamientjes .

Teigera schreef op 24-08-2024 om 09:33:

Vinden de frutjes een zeer feestelijke maaltijd. 

Nou ik vind dat ook feestelijk hoor

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.