Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
JtM

JtM

20-03-2022 om 08:00

voor afrodite.

Wij eten vanavond pannekoeken op verzoek van zoon vriend gaat ze bakken en doet op die van mij spek. Jammie, nu al zin in!

Dolfje

Dolfje

20-03-2022 om 08:29 Topicstarter

Wij eten een hamburger met cheddar en ovenfriet en iets van salade met rode ui denk ik.

Lekkere krachtige bouillon getrokken van vers gesneden runderpoulet, schenkel, mergpijpen en in blokjes gesneden vleestomaat, wat kruiden erbij. Wordt een lekker gevulde tomatengroentesoep.

Burrito's zoals we ze een paar jaar geleden in NY aten: gevuld met tomatenrijst, zwarte bonen, gehakt en paprika. Oh en kaas, want alles wordt beter... Juist.

Dolfje

Dolfje

20-03-2022 om 08:50 Topicstarter

afrodite05 schreef op 20-03-2022 om 08:45:

Burrito's zoals we ze een paar jaar geleden in NY aten: gevuld met tomatenrijst, zwarte bonen, gehakt en paprika. Oh en kaas, want alles wordt beter... Juist.

Zonder de paprika zou ik zo bij je komen eten 

@GB en anijsblokje: de boekoeloekoeburger viel zeer in de smaak! Frutjes aten hun vingers erbij op en wij vonden het ook lekker. Zou het zo nog eens eten maar het dichtstbijzijnde verkooppunt voor de mix zit op een half uurtje rijden, daar kom ik niet vaak.

Gisteravond aten we een recept van delicious, pasta met oa pompoensaus, sinaasappelrasp en za'atar uit de oven. Was een smakelijk geheel al zou ik de volgende keer wat meer sinaasappelrasp toevoegen, die proefde ik bijna niet. Vanavond mogen we aanschuiven bij vrienden. 

macaroni 

Ik weet nog niet maar ik krijg honger. Ik begin vanaf half elf aan de brunch.

Wij eten vanavond melanzane al parmegianno met brood en salade. Moet even kijken wanneer ik de aubergine ga roosteren want dat kost altijd zo veel tijd en ik ga misschien nog even bij een vriendin op de thee.

Vandaag zalm uit de oven, pasta met courgettesaus met tomaat en peentjes.

Wij eten gewokte spinazie met roomsaus en een eitje. zoontje eet macaroni van gisteren.

Oja Anijsblokje, de doperwtjes. Die leven nog heel lang en gelukkig in mijn vrieslade.

Vandaag pom deel 2 

Net als mijnnaamisHaas heb ik aubergines maar geen zin om ze te roosteren. Dan maar een salade van watermeloen, feta , munt, rode ui en zwarte bonen.

ToetieToover schreef op 20-03-2022 om 12:59:

Oja Anijsblokje, de doperwtjes. Die leven nog heel lang en gelukkig in mijn vrieslade.

Vandaag pom deel 2

Net als mijnnaamisHaas heb ik aubergines maar geen zin om ze te roosteren. Dan maar een salade van watermeloen, feta , munt, rode ui en zwarte bonen.

Maar wat heb je dan als warme maaltijd?

Broccolistamppot met gehaktballetjes

Weet het nog steeds niet. Bonen met rijst dan maar. Niet omdat ik er zin in heb maar omdat ik géén zin heb om iets anders te bedenken.

Er moeten dringend boodschappen worden gedaan. Morgen eerste wat ik doe.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.