Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

aardappels, rode kool met appel en een worstje 

Fajitas, met kipfilet, gehakt, tomaat,komkommer, sla,kaas, en creme fraiche.

Wij eten preisoep met aardappel, spekjes, room, kerrie en knoflook. Daarbij stokbrood met kruidenboter.

Wij eten vanavond boerenkoolstampot met rookworst.

Hutspot met draadjesvlees

Aardappeltje met rode biet & vega gehacktbal van de Veg. Slager

Kabeljauw in noillypratsaus en broccoli 

een loempia. 
Zou vandaag hutspot maken, maar moest nog plotseling naar het ziekenhuis. Daardoor geen zin meer om te koken. Morgen de hutspot maar

aardappelpuree met raapstelen, uitgebakken pancetta, fijngesnipperd rauw uitje en gebakken rode poon

En

Kikkererwtensalade met tomaten, balsamico & komijn/knoflook/olijfolie, verse basilicum, amandelkruim en gebakken halloumireepjes

Oeh, Toetie, raapstelen...wat een gelukje! 

Hier vanavond een bijzondere ovenschotel met zuurkool, boekweit, paprika en komijnekaas. 

Wij eten wraps met vegetarische kipschnitzels, maïs, paprika, sla, geraspte kaas en guaca (waar is Irma eigenlijk gebleven met al haar afko's? Ik las haar altijd graag). 

Vanavond uiteindelijk lekker helemaal niks! Nergens zin in, morgen zien we wel weer verder.

Gisteravond had ik late dienst, nam een bakje uit de vriezer mee met een traybake met spruitjes. Dat was lekker. Lief en de frutjes hadden pitabroodjes met vega shoarma en rauwkost, daar waren zij dan weer blij mee.
Vanavond maak ik biryani met in ieder geval garnalen en sugarsnap, ook ligt er nog het een en ander in de groentela, dus daar flans ik wel wat mee. 

Stamppot met tuinerwtjes, pittige hamblokjes en vissticks, want die liggen in de weg in de vriezer.

Wij eten bami. En toe ijstaart met karamelsaus.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.