Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
rionyriony schreef op 29-03-2022 om 15:27:

Ik heb een pan met linzen, zilvervliesrijst en volkorenmacaroni in de koelkast staan dus dat wordt het. Is een goede mix eigenlijk. Met nog wat witte bonen, boontjes, tomaat en champignons zit er genoeg variatie in de "bite".

Begrijp ik het goed dat je macaroni en rijst en linzen en alle andere dingen die je opsomt, door elkaar hebt gemengd en opgegeten? En doe je dat vooral vanwege het mondgevoel/de bite? Of ook voor de smaak? 

Ik heb nog nooit macaroni en rijst gemengd en eerlijk gezegd zou ik dat ook niet snel bedenken. Eigenlijk kan ik sowieso niet zoveel bedenken met macaroni .

Dolfje

Dolfje

29-03-2022 om 22:11 Topicstarter

Macaroni, lekker. Rijst ook lekker maar samen?

Hier ook niet vaak AVG en zeker niet met gekookte aardappels. Dat laatste alleen als mijn moeder hier kookt. Vandaag kookte zij ook, heerlijke lasagne.
Morgen uit eten om een zwemdiploma te vieren 

TanSwallow86

TanSwallow86

29-03-2022 om 22:35

Vandaag salade
Morgen witlof en schouderkarbonade 

Gefeliciteerd MijnnaamisHaas, leuke mijlpaal!

Ik moet vanavond werken, neem een bakje uit de vriezer mee met iets van pompoensoep. Lief en de frutjes eten chili sin carne. 

Dolfje

Dolfje

30-03-2022 om 08:38 Topicstarter

Ik maak een nasi goreng-achtig gerecht met rijst,die ik gisteren gekookt heb, kipfilet en paksoi.

Vanavond een noodles gerecht met broccoli, champignons, vega kipstukjes en bosui.

Heerlijk aardappels in alle vormen. En AGV ook. Staat hier genoeg op het menu 
Maandag dus AGV met gestoofde witlof met gekookte aardappels en een lamsworstje.

Gisteren noedels met gewokte paksoi, tauge, shi-take en cashewnoten met terriyakisaus.

Vanmiddag gezellig lunchen met vriendinnen. En vanavond bak ik de left over aardappels van maandag op met een plaat ovengroenten broccoli, zoete aardappel, wortel en wat geitenkaas erover

pasta met kip en broccoli in pestoroomsaus 

Krieltjes, salade en kipgyros 

Aeplermakronen voor de kinders , en voor mijzelf kipfilet met salade

Wij eten pizza en als dat niet genoeg is een soepje erbij. Nog 2 dagen koken op mijn gastfornuis van 20 jaar oud 😎

aardappels met sla en karbonade 

Vanavond een AVG'tje, behalve dan dat we een vleesvervanger eten ipv vlees.
Aardappelen, vleesvervanger en spruitjes.

Lasagne tricolore.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.