Coronavirus Covid-19
Lollypopje
19-12-2021 om 12:26
Coronahumor
Omdat lachen in en om moeilijke tijden soms een hele fijne manier is om met alle ellende om te gaan leek het me tijd worden voor dit topic
Mija
07-01-2022 om 21:57
Deels OT maar ook veel Coronahumor in reacties op Douwe Bob die drie kinderen verwekte bij drie verschillende vrouwen waarvan er twee in december geboren zijn en eentje nog onderweg is. Zoals:
- Zou Douwe Bob al prikspijt hebben?
- Misschien slim als Douwe Bob in lockdown gaat!
- Douwe Bob verspreidt sneller om zich heen dan de omikron variant.
- Was weer behoorlijk druk bij de Douwe Bob zwangerschapstestlocatie vandaag. (Met foto)
- Als je de afgelopen tijd in een straal van 1.5 meter van Douwe Bob bent geweest moet je van de GGD een zwangerschapstest doen.
Mija
09-01-2022 om 14:29
Erg grappig nog steeds! Dank aan degenen die blijven plaatsen. Het is een lichtpuntje in de dag. Hilarisch!
Hinoki
09-01-2022 om 16:00
er.is.maar.1.Pino schreef op 07-01-2022 om 16:56:
[..]
😂 Ik ben eigenlijk wel benieuwd
Het antwoord liet even op zich wachten. Waarschijnlijk moest er over worden nagedacht
"Omdat er door al die stomme idioten die voor elke snotneus vinden dat ze moesten testen en al die ruggengraatloze die alleen een mondkapje dragen omdat ze geen boete willen, en al de hersenloze sukkels met hun QR-code, een slaafse situatie wordt gecreëerd waarbij de Nationale en Europese overheid kan doen wat ze wil, een soort Matrix zegt maar. Geen democratie meer. Je hebt vast wel van het Chinese kredietsysteem gehoord. Nou, door die schapen zitten ook degenen die nog wel zelf kunnen nadenken straks ook met de gebakken peren en een dergelijk systeem. Maar ja, je hebt uiteindelijk meer aan mensen die hun rug recht houden, dan aan de gemiddelde slappe hap die elke drie maanden weer z'n mouw opstroopt omdat het echt nog maar een keer nodig is."
Tot zover mijn functie als doorgeefluik. Beetje afstand kan voor mij geen kwaad.
Mija
09-01-2022 om 16:06
Hinoki schreef op 09-01-2022 om 16:00:
[..]
Het antwoord liet even op zich wachten. Waarschijnlijk moest er over worden nagedacht
"Omdat er door al die stomme idioten die voor elke snotneus vinden dat ze moesten testen en al die ruggengraatloze die alleen een mondkapje dragen omdat ze geen boete willen, en al de hersenloze sukkels met hun QR-code, een slaafse situatie wordt gecreëerd waarbij de Nationale en Europese overheid kan doen wat ze wil, een soort Matrix zegt maar. Geen democratie meer. Je hebt vast wel van het Chinese kredietsysteem gehoord. Nou, door die schapen zitten ook degenen die nog wel zelf kunnen nadenken straks ook met de gebakken peren en een dergelijk systeem. Maar ja, je hebt uiteindelijk meer aan mensen die hun rug recht houden, dan aan de gemiddelde slappe hap die elke drie maanden weer z'n mouw opstroopt omdat het echt nog maar een keer nodig is."
Tot zover mijn functie als doorgeefluik. Beetje afstand kan voor mij geen kwaad.
Weten we dat ook weer!
er.is.maar.1.Pino
09-01-2022 om 16:30
Groot gelijk Hinoki en bedankt! Wel fijn dat dit slaafse systeem zonder democratie er pas komt nadat ik aan mijn vaccinaties ben overleden
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.