Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Coronahumor

Omdat lachen in en om moeilijke tijden soms een hele fijne manier is om met alle ellende om te gaan leek het me tijd worden voor dit topic

Lollypopje

Lollypopje

07-01-2022 om 15:06 Topicstarter

FIRtvYAXwAICXp7.jpg

Lollypopje schreef op 07-01-2022 om 15:06:

FIRtvYAXwAICXp7.jpg

Ik heb dus een antwoord gekregen van een wappie op deze vraag. 

Lollypopje

Lollypopje

07-01-2022 om 15:53 Topicstarter

Hinoki schreef op 07-01-2022 om 15:52:

[..]

Ik heb dus een antwoord gekregen van een wappie op deze vraag.

Ik ben zeer benieuwd naar het antwoord

Lollypopje schreef op 07-01-2022 om 15:53:

[..]

Ik ben zeer benieuwd naar het antwoord

Dan hierbij het ongecensureerde antwoord.

"Bill en George zijn juist wel blij. Al die gevaccineerde doden is een stel slappe happen. Niet in staat om nog een beetje zelf na te kunnen denken. Slaafse volgelingen. Goedgelovige sukkels die, om maar te kunnen blijven reizen en uit te kunnen blijven gaan in een levensgevaarlijke pandemie, om de paar maanden een spuit in hun arm laten jassen. Daar win je de oorlog niet mee, en heb je geen ruk aan. 
Juist zij die al die tijd hun rug recht hebben gehouden en daarmee ruggengraat tonen, daar kunnen ze een nieuwe wereldorde mee opbouwen. 

En werken die mensen met wel een ruggengraat dan wel mee? Ik hoor het je al denken.
Helaas wel, ze zullen wel moeten, met dank aan al die sukkels die security belangrijker vonden dan freedom. En vervolgens beiden verloren. Ook voor hen die wel de moeite hebben genomen om te blijven vechten voor vrijheid."

Even voor de duidelijkheid: niet mijn antwoord. Heb wel dat security en freedom opgezocht. Schijnt te slaan op een citaat van Benjamin Franklin (een van de Founding Fathers van the US). 

Lollypopje

Lollypopje

07-01-2022 om 16:10 Topicstarter

aha, logisch

ik zie nog niet waarom ze dat dan “helaas wel
moeten” vanwege die dooie sukkels. Maar ja, ik heb die chip van Bill en George dan ook gehad, dus die zal wel voor een blinde vlek zorgen 😜

er.is.maar.1.Pino schreef op 07-01-2022 om 16:26:

moeten” vanwege die dooie sukkels. Maar ja, ik heb die chip van Bill en George dan ook gehad, dus die zal wel voor een blinde vlek zorgen 😜

Moet ik het voor je navragen?

Hinoki schreef op 07-01-2022 om 16:37:

[..]

Moet ik het voor je navragen?

😂 Ik ben eigenlijk wel benieuwd 

er.is.maar.1.Pino schreef op 07-01-2022 om 16:26:

Heel domme vraag misschien: Bill (Gates) snap ik, maar welke George was/is van de chips in je arm? 

afrodite05 schreef op 07-01-2022 om 20:45:

[..]

Heel domme vraag misschien: Bill (Gates) snap ik, maar welke George was/is van de chips in je arm?

George Soros, een Hongaars-Amerikaanse miljardair die een stichting heeft om democratie te bevorderen en bijvoorbeeld Bidens verkiezingscampagne steunde. Dan weet je het wel; die heeft COVID veroorzaakt 

er.is.maar.1.Pino schreef op 07-01-2022 om 16:56:

[..]

😂 Ik ben eigenlijk wel benieuwd

Ik wacht nog op antwoord. Keep you posted. 

CXBmGgMPSgW-png__700.jpg

Even een plaatje tussendoor

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

07-01-2022 om 21:54

?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.7

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.