Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection


Hé, het ligt al bijna 10 dagen stil. Zelf ook weinig geweest.
vandaag een zandkleurige broek aan met een zwart werkje en daarop een zwarte top. Ik had zwarte sneakers aan.

ja, rustig hier. Goed dat je m weer omhoog gehaald hebt. Ik had vandaag een zwarte chino met zwart shirt aan. Daarop een blazer in hele donkere legerprint. 
morgen lekker een dagje vrij genomen om te winkelen met twee van mijn drie dochter. De jongste heeft daar een vreselijke hekel aan maar die moet naar school dus komt goed uit. 

Saga

Saga

18-06-2024 om 22:40 Topicstarter

vandaag helemaal in het zwart, linnen broek, top, zwarte schoenen

Saga

Saga

18-06-2024 om 22:41 Topicstarter

voor een feestje ben ik trouwens op zoek naar een 'tea dress'. Maar ik weet de Nederlandse benaming niet, dus weet niet goed op welke term te zoeken.  

Saga schreef op 18-06-2024 om 22:41:

voor een feestje ben ik trouwens op zoek naar een 'tea dress'. Maar ik weet de Nederlandse benaming niet, dus weet niet goed op welke term te zoeken.

Als ik Google zie ik jurken op kuitlengte met korte mouwen. Ook een blinde sluiting en print. Is niet helemaal mijn ding maar goed.. ik denk dat je met een bedrukt jurkje, niet te kort al goed zit hoor. 

Geen idee wat dat is. Weer eens wat anders dan een cocktail jurk. Misschien weet AI het? Of natuurlijk degene die de uitnodiging heeft gestuurd met deze dresscode. 
Ik vond het maar koud en nat, ik had een Jersey blazer aan in donkerblauw met een witte blouse eronder met een staand kraagje. En daaronder een warme, grijze flared joggingbroek wegens thuiswerken. Statement oorbellen en ketting, want dat zie je in beeld bij videobellen. Wollen sokken. Brrrrr. Ik heb na het sporten mijn allerwarmste vest uit de kast opgedoken. 

Vandaag een blauwe broek met koraalkleurige print van bladeren (Mart Visser), met blauw shirt erop van Only. 


shopping?q=tbn:ANd9GcSDlvJlZJzkkB8oB7BOzPWEjYaEdOQPsSZ8SwAbnjWcWHCjV1f_b-j4nH9MF3Z8RTbN6u9bPI_c8cOh32t1hO-Othq38U4PJmG_tB49MM0

Ik kijk wel iets vrolijker dan deze mevrouw trouwens 

Ik heb vandaag een spijkerbroek aan. Een momjeans van geisha. Daarop een wolwit gebreid truitje van Nümpf. Verder heb ik sneakers van Hoff aan. 

391377-ASSOR_F03.jpg

Met een zwart shirtje erboven en witte sneakers.

jurkje met zwarte hartjes van Shoeby. Dunne zwarte panty en zwarte doc Martens. 

Zwarte rechte broek (Mango), met een rood shirtje erop en een zwarte blazer (Ichi) met witte tatoeage-print. 

anijsblokje schreef op 19-06-2024 om 17:57:

391377-ASSOR_F03.jpg

Met een zwart shirtje erboven en witte sneakers.

Wat een leuke broek. 

Ik heb een zwarte spijkerbroek aan met schuine sluiting van Les Temps des cerisis. Daarop heb ik een roze/lila gebreid truitje aan met DWRS met deze kleur erin. 

hier vandaag een zwart/grijze broek met grijs shirtje. 
Vanavond moet ik een evenement presenteren en dan wordt het een donkerblauwe jurk en mss doe ik daar nog een open gedragen blouse overheen met oranje/blauw/beige erin. Erbij beige sneakers

wijde spijkerbroek met een basic wit shirt en witte sneakers

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.