Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Op zoek naar mensen die een permanent hebben of ooit gehad hebben.


watertoren schreef op 13-09-2024 om 09:09:

Ik ben wel benieuwd naar de vragen. Waarom plaats je die niet hier? Zo prive is dat toch niet.

Ik ben hier ook benieuwd naar

Ik heb vroeger wel permanent gehad, voor meer volume. Geen poedel maar een beetje slag. Helaas zakte dat heel snel uit als ik mijn haar iets langer had. Dus ik heb het niet meer herhaald.

Ik zou het graag opnieuw willen, zo'n beetje slag en volume. Maar ik heb lang haar en ben niet bereid het kort te laten knippen (althans niet kort-kort). Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er tegenwoordig kan.
Dus wat mij betreft: vooral in dit topic die informatie

Ik heb lang haar en een grof permanent. Blijft er lang in zitten bij mij, denk ruim een jaar. Ik heb een topkapper, helaas gaat hij stoppen.

lientje69 schreef op 13-09-2024 om 15:55:

Ik heb lang haar en een grof permanent. Blijft er lang in zitten bij mij, denk ruim een jaar. Ik heb een topkapper, helaas gaat hij stoppen.

Heeft dat ook een bepaalde naam? Ik heb geen vaste kapper en ik zie bij diverse kappers allerlei fancy namen staan waarvan ik nooit precies weet wat het betekent. Of heet het gewoon 'grof permanent'?

Ginevra schreef op 13-09-2024 om 17:29:

[..]

Heeft dat ook een bepaalde naam? Ik heb geen vaste kapper en ik zie bij diverse kappers allerlei fancy namen staan waarvan ik nooit precies weet wat het betekent. Of heet het gewoon 'grof permanent'?

Bij mijn kapper is het gewoon permanent idd en dat grof ingezet  Dus de krullers die hij daarvoor gebruikt zijn dan een specifieke  maat / kleur daarvoor.

rionyriony schreef op 12-09-2024 om 20:43:

Heb ik weleens gehad als kind. Ik zag eruit als een poedel. Het stond niet bij mijn gezicht.

Mijn moeder vroeger ook  en mijn vader had dezelfde reactie “je lijkt wel een poedel”

Ik heb t vroeger ook wel gehad. Mijn haar pakt heel snel en dat had ik ook bij de kapper aangegeven. Nee hoor moest de tijd uitzitten want dat hoorde zo… nou ik had hele strakke krullen. Niet uit te föhnen. Weken mijn haar op een staart gehad. En een pony die opgefrommeld zat na een ietwat vochtige rit naar school. Gelukkig was t de tijd van haarlak kuiven. Dat was mijn redding hahhaha

TO zit nu te gniffelen achter het scherm, stel een vraag en wat dan de reacties af.
Dan krijg je zoveel verschillende berichten en is reageren op de antwoorden totaal over nodig.

Knutselkei schreef op 14-09-2024 om 08:09:

Ik heb t vroeger ook wel gehad. Mijn haar pakt heel snel en dat had ik ook bij de kapper aangegeven. Nee hoor moest de tijd uitzitten want dat hoorde zo… nou ik had hele strakke krullen. Niet uit te föhnen. Weken mijn haar op een staart gehad. En een pony die opgefrommeld zat na een ietwat vochtige rit naar school. Gelukkig was t de tijd van haarlak kuiven. Dat was mijn redding hahhaha

Dat lijkt mij echt verschrikkelijk van die stijve truttige pijpenkrullen 

GroenTuintje schreef op 14-09-2024 om 09:55:

[..]

Dat lijkt mij echt verschrikkelijk van die stijve truttige pijpenkrullen

Dat was t ook! Echt als 17-18 jarige kon ik wel janken. Niks hip....maar oma

Heeft er nu iemand van topicstarter ook daadwerkelijk haar vragen gehad?

Ik niet.

Ik ook niet.

Ik heb al diverse keren antwoord gegeven op een vraag in een draadje. Ook een keer op een zeer persoonlijke vraag, direct aan mij gericht. Niet fijn als je de moeite neemt om te antwoorden en er komt geen enkele reactie.

Meander schreef op 14-09-2024 om 16:18:

Ik heb al diverse keren antwoord gegeven op een vraag in een draadje. Ook een keer op een zeer persoonlijke vraag, direct aan mij gericht. Niet fijn als je de moeite neemt om te antwoorden en er komt geen enkele reactie.

Nee idd. Vraag dan niks en start geen topic.

Ik heb ook geen vragen gehad overigens. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.