Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Op zoek naar mensen die een permanent hebben of ooit gehad hebben.

Hallo allemaal

Mijn dochter heeft een taak gekregen op school waarbij ze op zoek is naar enkele personen die een permanent hebben of gehad hebben.
Ze moet 3 vraagjes stellen i.v.m. permanent.
Zijn er hier soms mensen die haar kunnen helpen aub?

grtjs mama van Jade


MRI

MRI

12-09-2024 om 19:47

Ja ik, wel lang geleden. 

mamavanJade1981

mamavanJade1981

12-09-2024 om 19:48 Topicstarter

Oh merci voor de snelle reactie.  Mag ik je de drie vragen eens stellen?

MRI

MRI

12-09-2024 om 20:27

ja hoor mag hier of in een persoonlijk bericht

Heb ik weleens gehad als kind. Ik zag eruit als een poedel. Het stond niet bij mijn gezicht.

Vraag maar raak. 😊

vraag maar, ik heb er voor 6 weken terug laten zetten.

Je mag ook een pb sturen.

ik ook. Vraag maar.

Ik ook. Ik laat een keer in het jaar/ anderhalf jaar mijn haar permanenten.

oh nu ben ik benieuwd....hebben jullie dan de poedelpermanent van vroeger of een 'poppenkrullen' permanent waar je nu al die meiden mee ziet lopen?

Poedel? 
Dat had ik zelfs in de jaren '80 niet. 

Spiraal ook niet. 

Deelpermanent (voor als volledig te duur was) ook niet. 😄

Mijn collega's weten niet eens dat ik permanent heb, de kapster zet het supergoed. (40 jaar geleden kwam ik al bij haar).

Ik laat sinds zes jaar mijn haar groeien. Het was 15 jaar gemillimeterd, nu komt het halverwege mijn rug. Er zijn maar enkele collega's (plus 20 jaar in dienst) die weten dat ik het eerder ook lang had.

De witte strepen vallen met permanent een beetje weg. Ik laat het niet meer verven sinds ik het laat groeien. Uitgroei vind ik erger dan witte strepen.

Ik heb van nature Kaukasisch haar, onder de microscoop is het tamelijk ellipsvormig en dat betekent dat je het zowel makkelijk kan krullen of volkomen steil kan föhnen. Als je een ronde doorsnede hebt dan is het lastig om het in een golvende vorm te fixeren (bijvoorbeeld Japanners hebben dat nogal eens) en dan brengt een perm de oplossing als je per se williger haar wil. Maar ik kan supermakkelijk kiezen voor alle opties.

Vergelijk het met een rietje: als je die pas uit de verpakking haalt biedt hij grote weerstand tegen buigen, maar druk je hem plat dan is hij makkelijk naar twee kanten om te krullen. Dat laatste type heb ik en vermoedelijk veel anderen.

Ik heb vroeger ook wel permanent gehad. Ook vaak een permanent ter ondersteuning zodat je kapsel langer blijft zitten. Ik ben vroeger kapster geweest dus ik kreeg dat gratis. 

Ik ben wel benieuwd naar de vragen. Waarom plaats je die niet hier? Zo prive is dat toch niet.

Heb vroeger permanent gehad naar heb wat slag van mijzelf en het werd echt een ontploft kapsel, helaas geen succes dus.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.