Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Ceintuur als je dik bent?


Herfstappeltaart schreef op 11-07-2023 om 18:42:

@Friezinnetje, zoals gezegd heb ik ze ook. Ze lopen heerlijk dus daar ga je vast veel plezier van hebben. Ik wilde de taupe ook maar die was bij wehkamp uitverkocht in mijn maat. Heb jij een maat groter genomen?

ja maatje groter en in de taupe kleur en niet bij de wehkamp, maar bij de schoenenfabriek. Wat afgeprijsd, dus altijd fijn

Friezinnetje schreef op 11-07-2023 om 19:58:

[..]

ja maatje groter en in de taupe kleur en niet bij de wehkamp, maar bij de schoenenfabriek. Wat afgeprijsd, dus altijd fijn

Ginevra

Ginevra

11-07-2023 om 20:43 Topicstarter

ik mag dit seizoen geen zomerschoenen meer kopen, heb er al te veel. Maar ze zijn wel erg leuk! Misschien volgend jaar

Friezinnetje schreef op 11-07-2023 om 19:58:

[..]

ja maatje groter en in de taupe kleur en niet bij de wehkamp, maar bij de schoenenfabriek. Wat afgeprijsd, dus altijd fijn

Ik zie dat ze 10% korting geven met  MIDSEASON10 heb je die nog kunnen gebruiken?

Gebruikersnaaminvullen schreef op 11-07-2023 om 21:06:

[..]

Ik zie dat ze 10% korting geven met MIDSEASON10 heb je die nog kunnen gebruiken?

nee

Friezinnetje schreef op 11-07-2023 om 21:10:

[..]

nee

Misschien even een mailtje er achteraan gooien. Meestal geven ze die alsnog wel.

Gebruikersnaaminvullen schreef op 11-07-2023 om 21:15:

[..]

Misschien even een mailtje er achteraan gooien. Meestal geven ze die alsnog wel.

bedankt, heb ik nog gedaan. 

had vandaag berichtje, dat de korting nog verrekent wordt. Bedankt Gebruikersnaam!

graag gedaan 😉

Gebruikersnaaminvullen schreef op 12-07-2023 om 17:05:

graag gedaan 😉

Vandaag binnen gekregen.  Super leuke schoenen 

Friezinnetje schreef op 15-07-2023 om 00:06:

[..]

Vandaag binnen gekregen. Super leuke schoenen

Klopt het bij jou dat je een maat groter moet hebben? Bij mij wel. Ze zitten niet echt strak aan de voorkant maar dat vind ik zelf mooier dan al je teenknokkels er doorheen zien.

Gebruikersnaaminvullen schreef op 15-07-2023 om 00:12:

[..]

Klopt het bij jou dat je een maat groter moet hebben? Bij mij wel. Ze zitten niet echt strak aan de voorkant maar dat vind ik zelf mooier dan al je teenknokkels er doorheen zien.

ja, heb idd een maat grote besteld. Werd ook aangegeven bij de bestelling. Zijn schoenen uit spanje, zijn toch wat andere maten. En knokkels zie je idd niet. Ze zijn wel iets smal, maar het kan net

Gebruikersnaaminvullen schreef op 15-07-2023 om 00:12:

[..]

Klopt het bij jou dat je een maat groter moet hebben? Bij mij wel. Ze zitten niet echt strak aan de voorkant maar dat vind ik zelf mooier dan al je teenknokkels er doorheen zien.

Ik heb er ook nog een paar bijgekocht (hoe meer schoenen hoe minder hard ze slijten, ik heb zomerschoenen die al bijna 10 jaar oud zijn en nog steeds goed). Ik heb ze via Bol.com besteld. Grijze. Ik heb zelf maat 38 en heb 39 genomen. Ze zitten precies goed. Helaas geen korting, maar ja.....ben er toch blij mee 

Herfstappeltaart schreef op 15-07-2023 om 08:06:

[..]

Ik heb er ook nog een paar bijgekocht (hoe meer schoenen hoe minder hard ze slijten, ik heb zomerschoenen die al bijna 10 jaar oud zijn en nog steeds goed). Ik heb ze via Bol.com besteld. Grijze. Ik heb zelf maat 38 en heb 39 genomen. Ze zitten precies goed. Helaas geen korting, maar ja.....ben er toch blij mee

Moet zeggen dat ik deze ook erg leuk vind. Met 10% is de prijs ook erg redelijk, 56nogwat

TRITON_SUSI_CAQUI-e1580208748123.jpg

Gebruikersnaaminvullen schreef op 15-07-2023 om 10:31:

[..]

Moet zeggen dat ik deze ook erg leuk vind. Met 10% is de prijs ook erg redelijk, 56nogwat

TRITON_SUSI_CAQUI-e1580208748123.jpg

Ja heel leuk! Is dat bandje wat van de hiel naar voren loopt elastiek?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.