Werk en Opleiding
Muurbloem1985
13-06-2022 om 21:06
Het grote werk erger topic
Waar ergeren jullie je aan bij je werk/ heb je je aan geërgerd op werkgebied nu en/of in het verleden maakt niet uit.
Ik zal beginnen:
- Collega's die alles beter weten, en dat constant willen laten blijken
- Collega's die achter de rug om dingen tegen de leidinggevende zeggen zonder jou daar over in te lichten.
- Bedrijven die geen goed inwerksysteem hebben maar wel verwachten dat je alles weet.
- Het gezeur van collega's op elkaar, hoe lang iemand pauze houdt, hoe laat iemand komt werken ect.
Heb er nog wel meer, maar dit zijn wel mijn grootste ergernissen.
Milala
15-11-2024 om 20:59
CharlieB schreef op 15-11-2024 om 19:35:
[..]
Maar plannen ze die afspraak dan gewoon over jouw reeds bestaande afspraak heen? Dat vind ik best brutaal. Leuk dat afspraken verzetten niet hun werk is, maar als je degene bent die een dubbele afspraak plant, is dat toch wel het minste wat je kan doen
Die blokken zijn speciaal voor dit soort gesprekken in mijn agenda gezet om ze vrij te houden zodat er geen dubbele afspraken ontstaan. Maar dan moet ze die afspraken dus wel op de juiste momenten inplannen, anders hebben die blokken geen zin.
Poezie
15-11-2024 om 21:01
Milala schreef op 15-11-2024 om 20:56:
[..]
De externen zijn niet aan de agenda afspraak gekoppeld. Dus die staan dan gewoon op de stoep terwijl ik niet in huis ben.
De eigenaar van de agenda van waaruit de meeting is gepland ontvangt de afwijzing. Als die daar geen actie op onderneemt zullen de externen idd bij jou op de stoep staan.
Ysenda
15-11-2024 om 21:02
Poezie schreef op 15-11-2024 om 21:01:
[..]
De eigenaar van de agenda van waaruit de meeting is gepland ontvangt de afwijzing. Als die daar geen actie op onderneemt zullen de externen idd bij jou op de stoep staan.
Dat hoeft niet dan moet erwel in staan dat de delegate meldingen ontvangt.
Poezie
15-11-2024 om 21:04
Ysenda schreef op 15-11-2024 om 21:02:
[..]
Dat hoeft niet dan moet erwel in staan dat de delegate meldingen ontvangt.
Of de gedelegeerde inderdaad.
Poezie
15-11-2024 om 21:24
Poezie schreef op 15-11-2024 om 21:04:
[..]
Of de gedelegeerde inderdaad.
Aanvulling: je moet natuurlijk wel declinen met antwoord, anders krijgt de organisator geen bericht.
Milala
15-11-2024 om 21:28
Dat is waar maar blijkbaar heeft ze daar geen boodschap aan. Vind het nogal bijzonder dat het zo moet. Leidinggevende is op de hoogte gesteld. Meer kan ik niet doen ben ik bang.