Werk en Opleiding Werk en Opleiding

Werk en Opleiding

Het grote werk erger topic

CharlieB schreef op 15-11-2024 om 19:35:

[..]

Maar plannen ze die afspraak dan gewoon over jouw reeds bestaande afspraak heen? Dat vind ik best brutaal. Leuk dat afspraken verzetten niet hun werk is, maar als je degene bent die een dubbele afspraak plant, is dat toch wel het minste wat je kan doen

Die blokken zijn speciaal voor dit soort gesprekken in mijn agenda gezet om ze vrij te houden zodat er geen dubbele afspraken ontstaan. Maar dan moet ze die afspraken dus wel op de juiste momenten inplannen, anders hebben die blokken geen zin. 

Milala schreef op 15-11-2024 om 20:56:

[..]

De externen zijn niet aan de agenda afspraak gekoppeld. Dus die staan dan gewoon op de stoep terwijl ik niet in huis ben.

De eigenaar van de agenda van waaruit de meeting is gepland ontvangt de afwijzing. Als die daar geen actie op onderneemt zullen de externen idd bij jou op de stoep staan. 

Poezie schreef op 15-11-2024 om 21:01:

[..]

De eigenaar van de agenda van waaruit de meeting is gepland ontvangt de afwijzing. Als die daar geen actie op onderneemt zullen de externen idd bij jou op de stoep staan.

Dat hoeft niet dan moet erwel in staan dat de delegate meldingen ontvangt.

Ysenda schreef op 15-11-2024 om 21:02:

[..]

Dat hoeft niet dan moet erwel in staan dat de delegate meldingen ontvangt.

Of de gedelegeerde inderdaad. 

Poezie schreef op 15-11-2024 om 21:04:

[..]

Of de gedelegeerde inderdaad.

Aanvulling: je moet natuurlijk wel declinen met antwoord, anders krijgt de organisator geen bericht. 

Dat is waar maar blijkbaar heeft ze daar geen boodschap aan. Vind het nogal bijzonder dat het zo moet. Leidinggevende is op de hoogte gesteld. Meer kan ik niet doen ben ik bang.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.