Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 17:38

Olympische Spelen Tokyo 2021

Sophia_!

Sophia_!

07-08-2021 om 17:24

Lollypopje schreef op 07-08-2021 om 17:13:

[..]

En de sprint bij de vrouwen toch nog?

Daar zit geen Nederlandse meer bij toch? 

Sprint van de vrouwen zit geen Nederlandse meer in toch?
Ik ga zo die 4x400m maar eens terugkijken. Geen rekening mee gehouden dus niet gezien 

Sophia_! schreef op 07-08-2021 om 17:24:

[..]

Daar zit geen Nederlandse meer bij toch?

Ahhh ik had gemist dat ze er uit lag.

Sophia_!

Sophia_!

07-08-2021 om 17:30

Due-scimmie schreef op 07-08-2021 om 17:26:

Sprint van de vrouwen zit geen Nederlandse meer in toch?
Ik ga zo die 4x400m maar eens terugkijken. Geen rekening mee gehouden dus niet gezien

Ik wilde net de tv uitzetten om te gaan winkelen,  toen ze begonnen.  Dus ik dacht: nou vooruit, nog ff kijken dan. Dat was mazzel  

Harrie kan nog een gouden plak halen? Dat zou wel tof zijn. Ik ben bevooroordeeld, want Harrie was 1 van de 7 talenten die meededen aan een documentaire die ik keek (volgensmij de beloften ofzo). 

Sophia_! schreef op 07-08-2021 om 17:30:

[..]

Ik wilde net de tv uitzetten om te gaan winkelen, toen ze begonnen. Dus ik dacht: nou vooruit, nog ff kijken dan. Dat was mazzel

Ja wij waren onderweg. Op heenweg hadden we 10.000 wel zitten kijken.

jeetje ben je de wedstrijd aan het kijken, kapt de NOS gewoon met de uitzending. Haha

Nog 4 onderdelen te gaan.
Om 12 uur vannacht de marathon voor de mannen met Bart van Nunen, Abdi Nageeye en Khalid Choukoud.
Om 3 uur vannacht eerste onderdeel van omnium dames met Kirsten Wild
Om 3.24 uur vannacht kwartfinales keirin heren met Harrie Lavreysen en hopelijk nog later met halve finale en finale.
En dan om 4.06 sprint dames met Shanne Braspennincx voor plek 5-8.

Sophia_!

Sophia_!

07-08-2021 om 18:10

IceTea schreef op 07-08-2021 om 17:45:

Harrie kan nog een gouden plak halen? Dat zou wel tof zijn. Ik ben bevooroordeeld, want Harrie was 1 van de 7 talenten die meededen aan een documentaire die ik keek (volgensmij de beloften ofzo).

Ja, hij kan nog goud halen. Ik hoop het!  

De 12 x goud van Sydney gaan we niet meer halen. Maar jeetje wat een goede spelen voor Nederland

NinjeTurtle schreef op 19-07-2021 om 18:51:

[..]

34 medailles, waarvan 12 gouden.

Vul maar alvast in

Scheelt niks 

Zeker niet als Harrie nog goud binnen kan harken

En alweer een Duitse coach weggestuurd. Nu vanwege het slaan met een vuist tegen een paard. 

Sophia_!

Sophia_!

07-08-2021 om 18:50

NinjeTurtle schreef op 07-08-2021 om 18:40:

[..]

Scheelt niks

Zeker niet als Harrie nog goud binnen kan harken

Dat was een goede voorspelling   

die Belgische dame die 28e wordt op de marathon en helemaal in tranen is van blijdschap! Echt fantastisch,  het gaat niet altijd alleen om winnen 

daar heb ik wat van gelezen 
Ze is nog niet eens zo heel lang aan het hard lopen.
Haar prioriteit was haar werk, lerares en omdat ze zo veel zat is ze ergens in een lockdown begonnen met lopen.
Ze heeft bijna niets gedaan als voorbereiding voor de olympische spelen 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.