Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 17:38

Olympische Spelen Tokyo 2021

Sophia_!

Sophia_!

07-08-2021 om 15:00

MrsLady schreef op 07-08-2021 om 15:00:

Ik zat die laatste echt springend op de bank aan te moedigen. Dat die er gewoon zilver uit haalt nog. Zo knap!

Wij zaten ook te gillen voor de tv 😂😂 het heeft geholpen 

MrsLady schreef op 07-08-2021 om 15:00:

Ik zat die laatste echt springend op de bank aan te moedigen. Dat die er gewoon zilver uit haalt nog. Zo knap!

Ik zat achter de laptop te roepen: kom op (een keer of 10). Werd goed uitgelachen door man.

Heerlijk toch dit. Wat een atletiekploeg.

Sophia_! schreef op 07-08-2021 om 15:00:

Dit zijn echt de mooiste en beste Spelen ooit!

ja, maar ik vind het voor alle sporters ook wel heel sneu dat er weinig publiek is, dat ze weinig mee krijgen van de anderen. Als ze klaar zijn, dat ze meteen naar huis gaan. niet aanwezig bij de sluitingsceremonie. 

Lollypopje schreef op 07-08-2021 om 15:00:

Die zag ik echt niet aankomen. Ik vond brons al knap en toen rende hij Botswana gewoon nog voorbij.

Dat had ik ook. Was er helemaal op gefixeerd of ze dat brons gingen behouden en ineens zag ik die van Botswana dichterbij komen. Gekkenhuis!

Sophia_! schreef op 07-08-2021 om 15:00:

Dit zijn echt de mooiste en beste Spelen ooit!

Zeg dat! Baal nu nog harder dat ik er eigenlijk maar heel weinig van heb mee gekregen. Over 3 jaar mijn verlof toch maar eens beter indelen. 

Holy fuck

ik ook hoor  

Friezinnetje schreef op 07-08-2021 om 15:09:

[..]

u bent wat verbaasd?

Ik keek een beetje net als bij de vrouwen, zo van "wat leuk dat ze in de finale zitten". En toen ging ik van 'o dat doen ze best leuk' via 'o die loopt best heel hard' naar 'hmm misschien winnen ze wel een medaille' naar HOLY FUCK.

MevrouwJack schreef op 07-08-2021 om 15:11:

[..]

Ik keek een beetje net als bij de vrouwen, zo van "wat leuk dat ze in de finale zitten". En toen ging ik van 'o dat doen ze best leuk' via 'o die loopt best heel hard' naar 'hmm misschien winnen ze wel een medaille' naar HOLY FUCK.

nou ja, zo zat ik idd ook ongeveer. Ik zag hem ineens toch dichterbij diegene komen die tweede lag. En hup, erover heen! 

MevrouwJack schreef op 07-08-2021 om 15:11:

[..]

Zo zat ik ook! Maar wat een fantastische presentatie. 

Dit Is ook meteen het einde toch? Qua Nederland. Ja morgen de sluitingsceremonie nog.. Maar dan zit het er alweer op. 

Ik weet nog dat ik zo uitkeek naar deze zomer.. EK, Wielrennen, Olympische Spelen en Paralympische Spelen. 

Nu rest enkel het laatste nog, maar de NOS zal dit niet zo breed uitzenden ben ik bang van.

Wat gaat de tijd toch snel

Sophia_!

Sophia_!

07-08-2021 om 17:09

Friezinnetje schreef op 07-08-2021 om 15:01:

[..]

ja, maar ik vind het voor alle sporters ook wel heel sneu dat er weinig publiek is, dat ze weinig mee krijgen van de anderen. Als ze klaar zijn, dat ze meteen naar huis gaan. niet aanwezig bij de sluitingsceremonie.

Dat vind ik inderdaad ook heel sneu, met publiek is het toch veel sfeervoller. Dat heb ik ook gemist, laat staan hoe het voor de sporters was.   

Sophia_!

Sophia_!

07-08-2021 om 17:11

Morgenvroeg nog de Keirin, voor Harrie's Hattrick    
Om 5.00

Sophia_! schreef op 07-08-2021 om 17:11:

Morgenvroeg nog de Keirin, voor Harrie's Hattrick
Om 5.00

En de sprint bij de vrouwen toch nog?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.