Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 17:38

Olympische Spelen Tokyo 2021

Goud én zilver bij de sprint op de baan! Nu nog even kijken wie welke krijgt

wow wat goed gedaan van Lavreysen. Knap zeg. Lijkt me voor Lavreyssen en Hoogland wel bijzonder om tegen elkaar te strijden.

Gaat denk ik een spannende finale worden.

Mick87 schreef op 06-08-2021 om 09:59:

Ben het baanwielrennen aan het volgen. Als ik het goed begrijp zouden Hoogland en Lavreysen wel eens tegen elkaar kunnen komen te rijden in de finale ? Ik dacht de hele tijd dat dit keirin was, maar is sprint . Weet het verschil niet zo goed.

Bij Keirin rijden ze met z’n zessen bij elkaar en wint de eerste die over de streep gaat. En ze worden op gang getrokken door een mannetje op een elektrische fiets.

Moeten ze nu in finale ook best of 3 voor de sprint?

Due-scimmie schreef op 06-08-2021 om 10:10:

Moeten ze nu in finale ook best of 3 voor de sprint?

Ja. Is blijkbaar standaard.

Maakt het wel heel eerlijk

Mick87 schreef op 06-08-2021 om 10:04:

wow wat goed gedaan van Lavreysen. Knap zeg. Lijkt me voor Lavreyssen en Hoogland wel bijzonder om tegen elkaar te strijden.

Ze doen niet anders! Bij WK in 2019 en 2020 ook al bijvoorbeeld. Het zijn schijnbaar goede vrienden, maar in een wedstrijd lusten ze elkaar rauw. 

Lavreysen wordt in deze serie gevolgd/ geportretteerd: https://www.2doc.nl/documentaires/series/3doc/2021/de-beloften.html (sowieso een mooie serie, vond ik)

Ik vind baanwielrennen saai dus ik volg het verder niet.

Die puntenkoers vind ik niet boeiend, ook lastig te volgen, maar de sprint en de keijerin vind ik wel heel spannend.

wauw flinke valpartij dit

Aiii ja eentje rijd ook nog over d'r been heen, dat zag d'r pijnlijk uit zeg! 

Die koppelkoers snap ik echt niks van, die aflossingen snap ik echt niet haha. Zal wel weer blond zijn. 

Sophia_!

Sophia_!

06-08-2021 om 10:54

ik begreep het ook niet en vond het niet zo leuk om te kijken 

Braspennincx mooi gereden! Eh, niet geslapen... wow.

eens kijken wie het goud gaat winnen

Sophia_!

Sophia_!

06-08-2021 om 11:41

spannend!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.