Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 17:38

Olympische Spelen Tokyo 2021

DanGun schreef op 06-08-2021 om 08:56:

Tja jurysport. Dan krijg je dat.

tja, maar als je het om zou zetten in punten (winst 2, verlies 0, onbeslist 1) dan had ze dus duidelijk gewonnen. (5-3). 

En de coach zei ook: Iemand laten winnen terwijl zij een openbare waarschuwing had, gebeurt eigenlijk nooit, en nu doen 2 het

29 nieuwe besmettingen bij Olympische Spelen:

4 uur geleden in het LiveBlog van de NOS.

https://nos.nl/liveblog/2392782-deltavariant-gevaarlijker-voor-zwangere-vrouwen-cnn-ontslaat-ongevaccineerde-medewerkers

NinjeTurtle schreef op 06-08-2021 om 08:58:

protest indienen!

nou dat idd What goes around, comes around

Ik vind het raar dat het uberhaupt een jurrysport is.
Meeste raak zou toch gewoon moeten winnen. Het enige wat beoordeeld moet worden is of het raak is en of dat binnen de regels was.

Friezinnetje schreef op 06-08-2021 om 09:00:

[..]

nou dat idd What goes around, comes around

Gaan ze niet doen eenk ik

Friezinnetje schreef op 06-08-2021 om 08:59:

[..]

tja, maar als je het om zou zetten in punten (winst 2, verlies 0, onbeslist 1) dan had ze dus duidelijk gewonnen. (5-3).

En de coach zei ook: Iemand laten winnen terwijl zij een openbare waarschuwing had, gebeurt eigenlijk nooit, en nu doen 2 het

Ze lijken wel bevooroordeeld.

Weet niet of dezelfde regels gelden op de Spelen. En ik denk dat zij zo niet in elkaar steekt. 

Friezinnetje schreef op 06-08-2021 om 08:59:

[..]

Dat bedoel ik. Soms geen peil op te trekken. 

Wat ik trouwens ook raar vind is dat de waterpoloers moeten spelen voor plaats 5-8 (waarom?), maar bij boksen winnen twee mensen brons

Geen idee

Ik vind het gewoon jammer voor haar. Ze is zo tof en heeft jarenlang zo hard tegen die achterlijke boksbond moeten knokken. Had haar echt een gouden afsluiting gegund. 

Lollypopje schreef op 06-08-2021 om 09:05:

Wat ik trouwens ook raar vind is dat de waterpoloers moeten spelen voor plaats 5-8 (waarom?), maar bij boksen winnen twee mensen brons

Jazeker! Vreemd is dat he! Bij voetbal, hockey en bijvoorbeeld handbal speel je ook niet verder voor plek 5 t/m 8.

Lollypopje schreef op 06-08-2021 om 09:05:

dat vonden de waterpolodames ook niet leuk, die wilden wel naar huis. Vind het ook onzin, je wint er niks mee

Ben het baanwielrennen aan het volgen. Als ik het goed begrijp zouden Hoogland en Lavreysen wel eens tegen elkaar kunnen komen te rijden in de finale ? Ik dacht de hele tijd dat dit keirin was, maar is sprint . Weet het verschil niet zo goed.

yes, goud en zilver sowieso.
Wel spannend die Lavreysen. Zo knap

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.