Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 17:38

Olympische Spelen Tokyo 2021

Sophia_!

Sophia_!

30-07-2021 om 15:47

😭 zo jammer dit

tja, dat is echt jammer. Genoeg kansen, maar ja, die had VS ook. 

Sophia_!

Sophia_!

30-07-2021 om 16:07

oh jee, de hockeymannen moeten nu tegen Australië.  Zeg maar dag dan , dat redden ze niet 

Inderdaad een verrassing!

De zeilers hebben vandaag nog wel goed gepresenteerd, daar liggen nog medaille-kansen

Sorry, Ik had het over de uitschakeling van Djoko. Ik loop een beetje achter.

kay89 schreef op 30-07-2021 om 16:09:

Sorry, Ik had het over de uitschakeling van Djoko. Ik loop een beetje achter.

Beetje maar  

Jammer voor Nederland inderdaad. Penalties zijn "ons" sterkste punt niet.

zijn al die gemengde estafettes nieuw (vanwege het gelijkheids thema) of zijn ze me nooit eerder opgevallen?

gemengde estafettes zijn idd nieuw onderdeel

ik vind Loeki zo leuk tussen de reclame op NPO. Nostalgie ten top!

weet iemand wat de estafette triathlon inhoudt? Het is met 4 personen dus niet 3x een stuk.. allemaal een hele triathlon? 

Zelfs mixed teams judo zie ik. Ik wist niet eens dat dat een teamsport was

Joszy schreef op 30-07-2021 om 21:30:

weet iemand wat de estafette triathlon inhoudt? Het is met 4 personen dus niet 3x een stuk.. allemaal een hele triathlon?

Daarnaast is er een nieuw onderdeel toegevoegd, de gemengde estafette, waaraan teams bestaande uit twee mannen en twee vrouwen meedoen. De estafette vindt plaats over een verkort parcours. De triatlon wordt gehouden rondom het Odaiba Marine Park in Tokyo Rinkai-fukutoshin.

Volgens wiki

oh, dacht dat het alleen bij de estafette in de atletiek was, maar op meer onderdelen dus. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.