Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Olympische Spelen Parijs 2024


Wat een enorme organisatie moet dit zijn zeg….

Broodjebrie schreef op 26-07-2024 om 20:19:

ik heb een half uur gekeken maar kom er net achter dat dit tot 23.30 duurt!!! Ik ben afgehaakt..

Echt??? Nou dat ga ik ook niet halen denk ik...

Ik weet ook niet of ik dat af ga kijken.

Wij zijn afgehaakt, we worden gek van al die deuntjes. En veel sporters zijn er niet te zien. En ben je vlaggendrager zit je verstopt achter het doek met de naam van je land…

Grindelwald schreef op 26-07-2024 om 20:23:

[..]

Echt??? Nou dat ga ik ook niet halen denk ik...

Yep. Ik volg af en toe de liveblog,  ik ga nu film kijken.

Die piano is flink nat….

Ja die achtergrond muziek is vreselijk onrustig. Dat had echt niet gehoeven. Zo hysterisch af en toe ook.

Maar wel complimenten voor deze productie. Heel tof in elkaar gezet. Al vond ik de cancan dansers een aanfluiting. De bestorming van Bastille met die metal band was wel echt super vet. 
Dit is denk ik iets wat in een draaiboek heel erg tof lijkt, maar zo in de uitvoering heel onrustig oogt. 

Sassenach schreef op 26-07-2024 om 20:38:

Die piano is flink nat….

Die piano kan hierna bij het grof vuil. 

wie weet van welke serie het piano liedje van net was? Ligt op t puntje van de tong

MildredRatched schreef op 26-07-2024 om 20:44:

wie weet van welke serie het piano liedje van net was? Ligt op t puntje van de tong

Ik hoorde een gymnopedie. Van Satie..maar weet niet of je die bedoelde. Wel mooi!!

IngridT schreef op 26-07-2024 om 21:05:

[..]

Ik hoorde een gymnopedie. Van Satie..maar weet niet of je die bedoelde. Wel mooi!!

Inderdaad mooi, maar ik bedoelde die ervoor!

Wel tof, al die verschillende boten.

ik vind dit niet voor herhaling vatbaar, doe mij maar een ouderwetsche stadionshow.

Alsof je naar een happy de peppy wachtmuziekje zit te luisteren tot de show begint.

Friezinnetje

Friezinnetje

26-07-2024 om 21:18 Topicstarter

Ysenda schreef op 26-07-2024 om 21:17:

ik vind dit niet voir herhaling vatbaar, doe mij maar een ouderwetsche stadionshow.

heb je een kaartje voor 2400 euro in het stadion gekocht, zie je daar niets. 

Jammer van het weer hoor

Ysenda schreef op 26-07-2024 om 21:17:

ik vind dit niet voor herhaling vatbaar, doe mij maar een ouderwetsche stadionshow.

Alsof je naar een happy de peppy wachtmuziekje zit te luisteren tot de show begint.

Dit...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.