Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

EK voetbal

Peiling

Hoe ver komt Nederland bij het EK voetbal?
69 stemmen
7%
22%
22%
20%
4%
25%

Hoera!!
Wel stom ik ben normaal op donderdagochtend vrij, nu hebben we een overleg om 8:45 

PinkFlower schreef op 06-07-2024 om 23:04:

🥳🥳🥳🥳🥳
Op naar woensdag.
Wel jammer dat de finale op een zondag is. Waren anders met dochter van 8 naar de stad gegaan hier op groot scherm. Maar volgende dag 8.15 weer school. Dus beter van niet 😅

Gewoon doen, dat snapt school wel en doen denk ik veel ouders gewoon. 

ze gaan hier in de auto, toeterend door het dorp  

Hier was wat vuurwerk,  maar nu is het al weer helemaal stil (gelukkig).  

_Audrey schreef op 06-07-2024 om 23:25:

Hier was wat vuurwerk, maar nu is het al weer helemaal stil (gelukkig).

dat wordt hier nu afgestoken

Hier beetje vuurwerk en beetje toeteren maar niet extreem 

Poison schreef op 06-07-2024 om 23:05:

[..]

Gewoon doen, dat snapt school wel en doen denk ik veel ouders gewoon.

Helaas niet. Op school leeft het helemaal niet. Ook niet zo onder de kinderen. Op mijn BSO hoor ik de kinderen er ook weinig over. 

Maar als we echt in de finale komen gaan we er wel over nadenken. Opa en oma passen normaal ook op op de maandag, halen haar dan van school. Ik begin pas smiddags dus dan zou ze mooi uit kunnen slapen en daarna lekker naar opa en oma. Kind is bijna nooit ziek.

PinkFlower schreef op 06-07-2024 om 23:44:

[..]

Helaas niet. Op school leeft het helemaal niet. Ook niet zo onder de kinderen. Op mijn BSO hoor ik de kinderen er ook weinig over.

Maar als we echt in de finale komen gaan we er wel over nadenken. Opa en oma passen normaal ook op op de maandag, halen haar dan van school. Ik begin pas smiddags dus dan zou ze mooi uit kunnen slapen en daarna lekker naar opa en oma. Kind is bijna nooit ziek.

Het is ook de laatste schoolweek denk ik? Veel nuttigs gebeurt er dan toch niet meer. Dus dan maar vergeten de wekker te zetten. 😉

Schemerlampje schreef op 06-07-2024 om 23:49:

[..]

Het is ook de laatste schoolweek denk ik? Veel nuttigs gebeurt er dan toch niet meer. Dus dan maar vergeten de wekker te zetten. 😉

Ja laatste week. Doen ze niks meer. Beetje laatste dingen afmaken, opruimen. Ze gaan kennis maken met de nieuwe klas en juf. Nou dat zie je na de vakantie dan wel 🤣🤣.

Hier wordt nu naar links, naar rechts gezongen in de straat. Klinkt als een hele groep jongeren 🤣. Wel gezellig. We wonen midden in de stad dus zijn leven in de brouwerij gewend. 

Toen ik ging slapen stonden ze nog achter dus wel verrast door de score die het is geworden. Mooi hoor.

Dat is leuk wakker worden, Rionyriony. 
Ik heb gisteren heel de wedstrijd gekeken, de wedstrijd ervoor trouwens ook. (Die was slaapverwekkend en kwam maar geen eind aan.) 
Blij met de uitslag! Nu op naar de halve finale! 

Zeker! Ik durfde eigenlijk niet meer te kijken maar ik ga de wedstrijd dadelijk terugkijken.

Sassenach

Sassenach

09-07-2024 om 20:48 Topicstarter

Nou, ik ben benieuwd wie de eerste finalist gaat worden. Ik denk dat het 3-1 voor Spanje gaat worden.

Ik kan mij niet voorstellen dat Frankrijk een doelpunt maakt. Ik denk 2-0 voor Spanje.

Ik denk ook winst voor Spanje: 2-0. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.