Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Vrouwonvriendelijke seks

Peiling

Ik vind vrouwonvriendelijke seks....
98 stemmen
59%
23%
9%
6%
2%

MasMermelada schreef op 10-09-2021 om 12:46:

[..]

Ik denk dat dat heel lastig wordt, tenzij je al weet dat je kind daarin geïnteresseerd is, en dan moet je zelf ook die kennis nog hebben. Ik denk wel dat het heel belangrijk is duidelijk te maken dat je niet over andermans grenzen gaat maar dat je iemand ook niet over jouw grenzen moet laten gaan. En denk/hoop dat als er meer open over seks kan worden gepraat met kinderen (op hun niveau) het ook makkelijker voor ze kan zijn om wat meer open te durven zijn tegen een sekspartner.
Nou ben ik zelf ook redelijk vanilla hoor dus wellicht dat iemand die meer kinky is daar ander advies over zou geven.

Ik hoop dat ik mijn dochter kan meegeven dat seks om plezier en intimiteit gaat, dat ze het vooral niet te serieus hoeft te nemen, dat het speels mag zijn, dat het kan met mannen, vrouwen, en alles ertussen in, in je eentje of met een groep, en dat er niets moet of zo hoort, behalve dat je het allemaal fijn hebt. Daarvoor hoef ik niet mijn kinks met haar te bespreken. Dat mag ze lekker met vriendinnen doen.

Ik vind de benaming 'vrouwonvriendelijke seks met wederzijds goedvinden' in dit topic ook niet zo goed gekozen.
Ik denk dat 'harde/ruwe seks' of 'hardcore seks' een betere benaming is.

Renmuis schreef op 10-09-2021 om 11:

Maar nu hebben we het alweer over BDSM ipv on-topic te blijven.

Ik heb (om redenen) een enorme hekel aan het bdsm-jargon en gedoe met hoofdletters en collars etc. 
Wat mij betreft kan een topic over wat ruigere seks prima zonder. En hoeft ook niet iedereen die haren trekken en billen slaan leuk vindt meteen in het bdsm-hoekje gedouwd te worden.

Dat geldt dus ook voor seksuele voorlichting aan jongeren. Je kunt ook benoemen dat er verschillende voorkeuren zijn voor wat lekker is zonder het meteen over Dominanten en submissives te hebben. 

Ginevra schreef op 10-09-2021 om 14:49:

[..]

Ik heb (om redenen) een enorme hekel aan het bdsm-jargon en gedoe met hoofdletters en collars etc.
Wat mij betreft kan een topic over wat ruigere seks prima zonder. En hoeft ook niet iedereen die haren trekken en billen slaan leuk vindt meteen in het bdsm-hoekje gedouwd te worden.

Dat geldt dus ook voor seksuele voorlichting aan jongeren. Je kunt ook benoemen dat er verschillende voorkeuren zijn voor wat lekker is zonder het meteen over Dominanten en submissives te hebben.

Helemaal mee eens. Voor mij persoonlijk werkt het averechts deze subwereld met eigen jargon en codes. Over hokjes gesproken. Seks is voor mij veel meer dan dit. 

Ben het in deze helemaal met Ginevra en REDW eens!

[..]

Ook eens idd.

[..]

Dat geldt dus ook voor seksuele voorlichting aan jongeren. Je kunt ook benoemen dat er verschillende voorkeuren zijn voor wat lekker is zonder het meteen over Ddominanten en submissives te hebben.

😁

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

10-09-2021 om 15:37

[..]

Ik ook. Haren trekken en billen slaan vind ik trouwens matig, vastbinden als een pakketje, wasknijpers en een klein beetje pijn/vernedering zonder dat ordinaire  vinden we veel leuker, of een rollenspel waarbij ik altijd haar meerdere ben, of een buitenspel waarbij ik haar mag vangen en gebruiken naar believen. Maar dat is geen bdsm, ze krijgt geen collar, ze hoeft me geen daddy te noemen, het is gewoon ons spel wat we al jaren spelen samen.

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

10-09-2021 om 15:47

Ik vind mezelf geen bdsm’er maar begrijp goed waarom in die wereld de jargon nodig is
Zeker bij de hardcore bdsm’ers 
Juist voor de veiligheid, weten waar je mee bezig bent
Maar ook voor de acceptatie, weten dat je niet raar of vreemd bent

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

10-09-2021 om 15:53

BlueHeart schreef op 10-09-2021 om 15:37:

[..]

Ik ook. Haren trekken en billen slaan vind ik trouwens matig, vastbinden als een pakketje, wasknijpers en een klein beetje pijn/vernedering zonder dat ordinaire vinden we veel leuker, of een rollenspel waarbij ik altijd haar meerdere ben, of een buitenspel waarbij ik haar mag vangen en gebruiken naar believen. Maar dat is geen bdsm, ze krijgt geen collar, ze hoeft me geen daddy te noemen, het is gewoon ons spel wat we al jaren spelen samen.

Jullie zijn weer samen? 
Wat leuk! 😊

B - vastbinden als ‘n pakketje
D - waarbij ik haar meerdere ben
S - beetje pijn/vernedering
M - wasknijpers, beetje pijn/vernedering

Een hele kleine automaat is toch echt ook ‘n auto

Aanvulling: Je mag ‘t natuurlijk zelf indelen en noemen als je wilt hoor, vond ‘t een beetje grappig dat je meer letters als ik in kan vullen

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

10-09-2021 om 16:45

Beertjelief schreef op 10-09-2021 om 15:53:

[..]

Jullie zijn weer samen?
Wat leuk! 😊

B - vastbinden als ‘n pakketje
D - waarbij ik haar meerdere ben
S - beetje pijn/vernedering
M - wasknijpers, beetje pijn/vernedering

Een hele kleine automaat is toch echt ook ‘n auto

Aanvulling: Je mag ‘t natuurlijk zelf indelen en noemen als je wilt hoor, vond ‘t een beetje grappig dat je meer letters als ik in kan vullen

tis ingewikkeld, en het is geen bdsm.

BlueHeart schreef op 10-09-2021 om 16:45:

[..]

tis ingewikkeld, en het is geen bdsm.

Naar de letterlijke betekenis wel, maar als jij het niet zo wil noemen, vooral niet doen

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

10-09-2021 om 17:12

Lollypopje schreef op 10-09-2021 om 17:05:

[..]

Naar de letterlijke betekenis wel, maar als jij het niet zo wil noemen, vooral niet doen

het is gewoon een spel, ik heb respect voor vrouwen,  voor  ons spel betekent het niks, ze is mijn meisje en ze komt niks te kort bij mij.

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

10-09-2021 om 17:14

Lollypopje schreef op 10-09-2021 om 17:05:

[..]

nee en nobody cares toch

BlueHeart schreef op 10-09-2021 om 17:12:

[..]

het is gewoon een spel, ik heb respect voor vrouwen, voor ons spel betekent het niks, ze is mijn meisje en ze komt niks te kort bij mij.

En voor veel mensen is bdsm niks anders. Voor sommigen is het heel serieus, en voor anderen gewoon seksueel lolmaken en alles daar tussen in.

Maar zoals ik al zei, noem het zoals je het wil noemen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.