Seksualiteit
creativeguy
02-12-2024 om 19:27
Vrij je altijd in bed of ook andere plekken ?
In verhalen en dergelijke lees ik altijd over 'de slaapkamer' om sex te hebben. Nou voor mij is de naam waarvoor die kamer bedoeld is, slapen dus.
Knuffelen en vrijen vaak in de zitkamer, heerlijk, we gaan maar zelden met elkaar naar bed anders dan slapen.
Hoe is dat bij jullie ?
rionyriony
02-12-2024 om 20:05
Alleen in de verkeringsperiode, zeg maar. Je had dan ook geen bed en zocht koortsachtig naar een plek waar "het kon". Soms plekken waar je ontdekt kon worden. Dat voegde iets toe. Niet heel vaak; meestal was het alleen knuffelen. Toen een van de twee een plek had werd dat veel minder spannend. Niet dat dat erg was. Want dan ging je weer een andere fase in. Een ander leven. Het werd voorspelbaarder, maar was nog steeds gezellig.
Dus een echte belevenis was het alleen in het begin, toen alles nieuw en spannend was en je het nooit eerder had meegemaakt. Door standjes kan je het niet meer nieuw maken. Op een gegeven moment heb je alles gedaan wat je leuk leek. En ontdekte je ook dat ze in boekjes alleen maar erg moeilijk deden terwijl het eerder acrobatiek bleek te zijn. Maar dat kon je dan ook weer afvinken.
Saartjepoes
02-12-2024 om 20:09
Meestal in bed, we liggen alleen op de verdieping, het is comfortabel, van alles bij de hand. Soms ook beneden op de bank maar sinds pubert later naar bed gaat niet meer zo vaak.
Moederkareltje
02-12-2024 om 20:31
De slaapkamer is hier ook alleen om te slapen. Er liggen twee kinderen in ons bed en we hebben maar één slaapkamer in huis dus dat gaat niet meer. Voor er kinderen waren hebben man en ik het overal gedaan buitenshuis. Nu met kinderen zijn we nooit meer alleen op pad en is het altijd in de woonkamer, keuken of badkamer, soms in de algemene opberg op zolder, vindt man leuk als de buurman binnen kan komen.
BlairW
02-12-2024 om 20:43
Eigenlijk altijd in bed. Op andere plekken is onhandig vind ik. In bed is alles bij de hand, handdoek, condooms, satisfyer enz. En puber loopt minder snel ineens binnen.
Tipdemuis
02-12-2024 om 20:56
Moederkareltje schreef op 02-12-2024 om 20:31:
De slaapkamer is hier ook alleen om te slapen. Er liggen twee kinderen in ons bed en we hebben maar één slaapkamer in huis dus dat gaat niet meer. Voor er kinderen waren hebben man en ik het overal gedaan buitenshuis. Nu met kinderen zijn we nooit meer alleen op pad en is het altijd in de woonkamer, keuken of badkamer, soms in de algemene opberg op zolder, vindt man leuk als de buurman binnen kan komen.
oh maar hoe dan? Als ik denk aan de badkamer is dat niet echt comfortabel.. of de keuken.. waardan, hoe dan? 🙈 Nou ja hier dus alleen maar in bed ja.. best saai!
Marty1984
02-12-2024 om 21:16
Tipdemuis schreef op 02-12-2024 om 20:56:
[..]
oh maar hoe dan? Als ik denk aan de badkamer is dat niet echt comfortabel.. of de keuken.. waardan, hoe dan? 🙈 Nou ja hier dus alleen maar in bed ja.. best saai!
Bwah, ik kan me het prima indenken dat je het op de bank doet als er in de slaapkamer 2 peuters liggen te slapen . Of dat je een rechtstaand vluggertje doet op zolder.
Doe mij maar bij voorkeur in bed. Maar voorspel in 't zwembad - nagenoeg geen hond die ons kon zien aan de achterkant van een villa waar we alleen waren - vond ik toch ook een keer leuk .
Moederkareltje
02-12-2024 om 22:08
[..]
Het is man die denkt als ik nog even wat afwas als de kinderen slapen ik duw haar even voorover of als ik uit de douche kom savonds over de wasmachine of erop. Comfortabel is inderdaad anders. Het is allemaal niet zo spannend als het klinkt als je dat ook een aantal keer gedaan hebt
duizel
02-12-2024 om 22:36
Moederkareltje schreef op 02-12-2024 om 22:08:
[..]
Het is man die denkt als ik nog even wat afwas als de kinderen slapen ik duw haar even voorover of als ik uit de douche kom savonds over de wasmachine of erop. Comfortabel is inderdaad anders. Het is allemaal niet zo spannend als het klinkt als je dat ook een aantal keer gedaan hebt
Het klinkt alsof je het eigenlijk helemaal niet zo fijn vindt op deze manier?? Ik hoop dat ik het verkeerd lees
Moederkareltje
02-12-2024 om 22:42
duizel schreef op 02-12-2024 om 22:36:
[..]
Het klinkt alsof je het eigenlijk helemaal niet zo fijn vindt op deze manier?? Ik hoop dat ik het verkeerd lees
Soms heb ik er idd niet zo veel zin in maar ik doe wat voor man. Ik vind het geen probleem verder.
Yumi
02-12-2024 om 22:54
To, waarschijnlijk lees ik andere boeken, want die van mij gaan echt niet altijd over 'de slaapkamer' om sex te hebben.
Nick90
03-12-2024 om 00:53
[..]
Staand onder de douche gaat nog best aardig, ideaal kan ik het niet noemen. Hier ook een dreumes die niet alleen wil slapen.
Netherfield
04-12-2024 om 06:57
Op andere plekken was vooral toen er nog geen kinderen waren. Nu ook vooral in bed omdat bij meer acrobatische plekken het een van ons in de rug schiet en dat bederft de pret nogal zeg maar.
Koettie
04-12-2024 om 06:58
Meestal in bed. Alles bij de hand, ruimte en gewoon comfortabel. Maar ook vaak genoeg op de bank, dat is dan vooral in het weekend. Onder de douche is door het lengte verschil heel onhandig, das wel jammer