Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM, voor de liefhebbers - deel II (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lollypopje

Lollypopje

22-05-2022 om 16:00 Topicstarter

@Stars bij mij is het niet alleen voorzichtigheid. Zelfs als ik dat zou negeren past het niet bij me. Als er geen klik is, geeft een spel mij niks en kan ik ook niet loslaten.

Spelen gaat nog niet. Ik voel en ervaar heel sterk, dat is heel lekker, maar maakt een spel ook heel intensief. Heel dienstbaar kan ik ook niet zijn, want mijn eigen huishouden kost me al moeite. En op die  manier aan moeten staan, zodat ik tijdig zie of ik iets kan doen kost ook energie. En ik vrees dat ik in bed hooguit een zeester te bieden heb 😂
Ik denk dat nu spelen met alle beperkingen, ook vooral zou frustreren.

NuttyWorm54

NuttyWorm54

22-05-2022 om 22:06

@Stars, heel herkenbaar wat je schrijft over relaties. Je verwoordt het helder, het is ook hoe ik er nu inzit. En tja, weet je, later zie je dan wel weer. Geniet vooral! 

Vandaag weer -onverwachts- naar de munch geweest. Het was supergezellig en bijna tot het einde gebleven. Leuk hoor, allemaal. 

@ScatteredStars: ik weet het eigenlijk niet haha. Het is meer iets wat ik van mijn bucketlist kan afstrepen, een stoere, mooie herinnering. Ik zou wat op fet kunnen zetten. Maar dat zie ik nog wel. Ik heb ook nog niet alles binnen hoor, daar gaan ongeveer twee weken overheen.
Ik weet dat de fotograaf graag iets in zijn portfolio wil opnemen, daar denk ik ook over na. 

Ik heb gisteren mijn ad geschreven. Best leuk om te doen, en het werkt ook goed. Het maakt mijn voorkeuren duidelijk en levert ook weer inzichten op, in wat ik nu belangrijk vind. Voor nu doe ik er nog niks mee. Maar misschien plaats ik hem binnenkort wel. Ik hou alle opties open haha.

Lollypopje

Lollypopje

24-05-2022 om 18:43 Topicstarter

@Feniks tof dat je ad schrijven je zo goed heeft geholpen om dingen helder te krijgen

Wil je hier een tipje van de sluier oplichten over hoe jij jezelf ziet en wat je zoekt? Niet om te hengelen, maar omdat ik een aagje ben

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

24-05-2022 om 19:15

Niet om te hengelen? 
Zit ik daar m’n tijd in de inbox te verdoen in de hoop dat je een hengeltje uitgooit 😩
(Grapje mensen, grapje) 

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd Feniks😄👏
En omdat ik snap dat ‘t spannend is, kan je best zeggen “jij eerst”  

*leest nog steeds bij* 

@lolly: Ah oke jij moet echt die connectie hebben. Ik weet eigenlijk niet waarom ik het niet nodig heb. Ben er wel achter dat het dat ik het liefste buiten slaapkamer ook goede klik heb en dat je kan praten over veel dingen. Dus als ik verder ga zoeken word dit ook wel een vereiste. Maar daarom werkte munches voor jou goed omdat je dan eerst een persoon al ziet en dan al een beeld hebt? 

@Ziggy: Goed om te horen dat ik niet enige ben die er zo in staat. Maarja je hebt gelijk hoor, dat is eigenlijk zorg voor later. Al gaat het soms wel door je hoofd. 

Wat leuk! Ga je vaak naar munches? 

@Feniks: Lijkt me super gaaf zo'n shoot en snap wel dat je dit graag wilde hebben. Fijn dat de ad je heeft geholpen om een beetje een richting te krijgen. Ik ben ook wel benieuwd haha. Maar deel alleen als je jezelf daar prettig bij voelt.

Laatst heb ik 1x met kaarsen gespeeld, maar dat deed echt pijn? Oke ik was die keer wel gevoelig en ik zag het niet aankomen dus misschien ook de schrik. Alleen het was echt korte scherpe pijn van 1/2 sec. Totaal anders dan een spanking ofzo. Hoe ervaren jullie kaarsen? Ik wil het nog wel keer testen, al vind ik ze dus ook eng haha. 

Was trouwens mijn eigen idee om kaarsen te kopen hoor ondanks dat ik ze eng vond, was ik er al langer benieuwd naar

Lollypopje

Lollypopje

24-05-2022 om 19:43 Topicstarter

@Stars vroeger kon ik wel puur als maso spelen en dan echt enkel voor mijn eigen lol. Maar ook dan wilde ik als mensen een klik hebben en daarvoor wil ik gewoon iemand eerst zien. 

Kaarsen zijn lekker, maar het hangt van heel veel dingen af. Ten eerste het brandpunt. Mijd gekleurde kaarsen of met een geurtje, die hebben vaak een hoger brandpunt en zijn dus pijnlijker. Waxinelichtjes zijn gevaarlijk, vanwege het metalendingetje waar het lont aan vast zit, dat wil je niet op je hebben. Je zou moeten googlen of op fl vragen welke kaarsen het veiligst zijn, dat weet ik niet uit mijn hoofd.
Daarnaast is natuurlijk de ene plek gevoeliger dan de andere en hangt het ook af van hoe hoog het kaarsvet komt. Advies is altijd hoog te beginnen en dan langzaam te laten zakken. Hoe dichterbij hoe heter namelijk.

Volgens mij zijn er ook speciale speelkaarsen,met dus een lager brandpunt. Dus een stuk veiliger. (Die zijn vaak ook in allerlei leuke kleurtjes te krijgen )

Voor een volgende keer kun je kaarsvet ook eens met ijsblokjes combineren. Op den duur weet je gewoon niet meer of het nu koud of heet is wat je voelt.

ik heb een waxplay workshop gehad op een speelfeestje een aantal jaren geleden, was heel boeiend! En leuk om te doen. Doe er verder niks mee maar het was vermakelijk!

@Lolly: is ook wel begrijpelijk en ook ene kant wel "normaler" denk ik. Want juist met pijn moet je iemand kunnen vertrouwen en hoe weet je dat als je elkaar verder niet kent. 

https://www.easytoys.nl/hot-wax-sm-kaarsen-3-stuks-p-37814/ dit zijn de kaarsen die ik heb. Dus ik ging ervan uit dat ze geschikt waren om mee te spelen. Hij liet zien dat het echt grote hoogte was. Of zijn dit ook geen geschikte kaarsen? 

Want normale kaarsen of waxine lichtjes leken me dus geen succes. Dat is veel te gevaarlijk in mijn ogen. 

Het lijkt erop dat ik de ad voorlopig niet ga plaatsen. 

Ik had dus een fotoshoot laatst, en ergens heb ik gekscherend aan de fotograaf gevraagd, of hij niemand voor mij wist. Hij heeft drie mensen uit zijn vriendenlijst een berichtje gestuurd, en allen waren wel geïnteresseerd. Twee daarvan hebben mij een berichtje gestuurd, en zo kwam er een gesprek op gang. 
Eentje vind ik heel interessant. Op kink vlak tikt hij alle boxjes aan, en in het dagelijks leven contact is hij ook heel plezierig.  Zoals het er nu naar uitziet... hebben wij vrijdagavond een koffiedate. Dus de ad staat in de pauzestand.

De kinks uit mijn ad wil ik best delen, maar hoe open (en extreem?) kan en mag het op dit forum?

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

24-05-2022 om 23:41

Op de basisschool heb ik een keer met kerst een kaars gemaakt 
Tot dusver m’n ervaring met kaarsen 🙃😅
Stoer hoor, lieve Stars! 😁👏

@Feniks ik vind het persoonlijk heel fijn om te denken dat dit ons veilige plekje is
(Met meelezers) waarin alles kink besproken kan worden, hoe extreem ook 
Wat jij wilt delen dus 😊

Zo hebben we laatst het onderwerp CNC besproken inclusief voorbeelden en ervaringen 
We hebben ‘t over breath play / choking gehad, inclusief duizelingen en wegzakken 
De striemen van Pop zijn besproken die zo heftig waren dat een mevrouw in een winkel zich afvroeg of ze mee deed aan 50 shades 😁
Ergens aan ‘t begin van deel 1 heb ik een mega post gewijd aan hoe een avondje met een little kan verlopen, inclusief luiers en speentjes (niet alle littles doen hieraan overigens) en force feeding tot aan kotsen toe
Je leest over de kaarsen van Stars 
Straffen die uitgedeeld worden 

En zo kan ik wel doorgaan 😋

Needleplay is nog niet echt voorbijgekomen
Of bloed überhaupt! 
Waar jij je veilig en fijn bij voelt dus! 
Hier, in dit topic is geen ruimte voor oordeel of aanstoot voelen 
Niet als ‘t gaat om kink/bdsm in elk geval 😉

Wat leuk van de fotograaf trouwens! 
Zo rol je een netwerk binnen 😁👏
En wat ontzettend leuk van de koffiedate!!
Lijkt me heel spannend 

Oh al die onderwerpen waren mijn schuld haha. Al is het wel leuk om te weten hoe mensen denken over de wat extremere kinks. 

@Feniks: Leuk dat je binnenkort een koffiedate hebt. Ook wel heel toevallig dat je fotograaf ook gewoon meerdere mensen weet die eventueel geschikt zijn. Had je tegen hem ook al gezegd wat je zocht of kreeg je gewoon gegevens van mensen die wel met iemand wilde spelen? Sorry als ik nieuwsgierig ben hoor. Je hoeft geen antwoord te geven. 

Ik vind de speciale speelkaarsen extreem lullig, kan ook komen doordat ik ze ná het slaan heb gevoeld vanzelfsprekend. Die mooie dikke bolsiuskaarsen in welke kleur dan ook vind ik prima te doen. Vent gooit wel eens een hele plas over me heen, het wordt even rood en morgen zie en voel je er eigenlijk niks meer van. 
Mijn fetzus heeft dezelfde ervaring, speciale kaarsen stom, gewone kaarsen prima. Al zegt het natuurlijk niet persé iets over de veiligheid. 
Als je wel met kaarsen wil spelen maar niet de gemenigheid wil ervaren raad ik heel erg massagekaarsen aan. Dat is massageolie die gestold is en je kan er heerlijk mee druppen en lekker mee masseren.  Andere sensatie dan waar kaarsvet maar erreg fijn.

Beertje, mijn ladiesnight was erg fijn! Na een poosje begon de dame in kwestie om haar collar te miepen maar ze mocht nog even wachten. Hij stond haar uiteindelijk prachtig en ik we hebben even een soort van spel gedaan maar ze was vlinderig en niet heel gehoorzaam maar voor het moment was het prima! We hebben het even ervaren en het was leuk. Ik zou daar beslist meer mee willen doen maar dan wel met een meisje dat intrinsiek gemotiveerd is tot gehoorzamen en ik wil zéker spelen met een stukje vernedering en pesterij. 

Stars: je bent niet te nieuwsgierig. Gewoon vragen 🙂. Nee, hij vroeg aan mij of hij mijn fet profiel mocht doorgeven. Dat mocht van mij. Toen ze positief reageerden kreeg ik hun profiel door. Als ik geïnteresseerd was, liet hij dat weten en mochten ze een berichtje sturen. Er is verder niet inhoudelijk over een ander of over mij gepraat. Dat mochten we zelf uitzoeken (en zo hoort het ook) 🙂.

Goed. Kinks:

- Breathplay, 
- Kettingen,
- Seks/gebruikt worden onder invloed van verdovende middelen, 
- CNC,
- Rapeplay,
- Drowning play,
- Knifeplay,
- Stag & Vixen (mmf, gangbang, uitgeleend worden),
- Mindfucks, 
- Fearplay,

- Needle play (alleen esthetisch).

Voor andere kinks sta ik ook open. Ik ben bijv. ook zeker nieuwsgierig naar bondage. 

Prikkeldraad triggert mij ook. Heeft iemand daar ervaring mee of kennis over?

Lollypopje

Lollypopje

25-05-2022 om 10:08 Topicstarter

@Feniks leuk lijstje, ik zie wel wat overlap tussen ons

Ik heb ervaring met een prikkeldraad flogger. Dat is geen flogger waar je keihard mee uithaalt, maar ook dan ziet hij er eng uit. De pijn zelf vond ik eigenlijk wel lekker. Het gaf wel bloed, maar ook niet heel extreem. Vooral die korstjes daarna waren irritant
(En nu voel ik me oud, ik weet nog toen prikkeldraad op kwam op fl en een hype was 😂)

Leuk om op die manier een date te scoren. Veel plezier vast
Blijkt maar weer hoe een netwerk op dit gebied kan helpen.

@Stars Ik heb die weleens gevoeld. Van dichtbij inderdaad heel venijnig. Het grote voordeel van die vind ik wel dat je zeker weet dat het een veilig brandpunt heeft en je dus niet opeens onder de blaren zit. Bij andere kaarsen is dat vaak onduidelijker.

En stars blijf gerust al je vragen stellen ook over die dingen. Daardoor ontstaan juist goede gesprekken. En zeker ook als er risico's aan dingen zitten is het goed ze te bespreken en ook meelezers doen zo kennis op, waardoor ze weten waar op te letten. Dus alleen maar waardevol

Gaan er trouwens nog mensen naar de beurs begin juni? Voor de geïnteresseerden ik zag dat er een choking workshop gaat zijn. Zal wel snel vol zitten gok ik. 
Voor wie het niet kent. De beurs is een half jaarlijks evenement, waar in een sporthal (dus vanilla, geen speelevent al is er een workshop) kinki spullen worden verkocht. Je vind er veel mensen die zelf dingen maken (van zwepen tot touw tot boeien tot kunstenaars), webshops en tweedehands kramen. 
Dus ideaal als je een keer letterlijk wilt zien wat er allemaal te koop is in dit wereldje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.