Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM - Deel 1 (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
LEEUWENKONING schreef op 02-08-2021 om 13:20:

[..]

Ik voel geen enkel behoefte om jouw vooroordelen weg te nemen of om ruzie te maken. Je zult dus zelf moeten krabben.

Ik ben heel benieuwd waar je wél over wil(de?) schrijven hier. Niet om vooroordelen weg te nemen of ruzie te maken dus. Wil je meer kwijt over jullie dynamiek of laat je je zomaar wegjagen? 

Ik ben nieuwsgierig. 

Lollypopje schreef op 02-08-2021 om 13:34:

[..]

Het was inderdaad niet nodig om dat te posten. Ik ben denk ik iets te veel Dominanten op fet tegen gekomen, die zich ook zo laten zien en waarbij het profiel vaak één grote alarmbel is of dat die afgaan bij contact. Die ervaring moet ik inderdaad niet op anderen en dus ook niet op jou projecteren.

Mijn excuses daarvoor.

Oké bedankt en aanvaard. 

Om je vragen te beantwoorden: 

Ben ik enkel Meester ? In de ogen van 2 slavinnen en een heleboel basisschoolleerlingen wel. 

Waarom slavinnetjes ? Ze zijn alle drie onder de 1.65 en daar mag je een vooroordeel over hebben. Twee zijn uitgezocht op lengte. 

Waarom Meester ? Ik domineer hun levens niet langer, dat stadia zijn wij al voorbij gegroeid.

Waarom 3 slavinnen ? Nummer één ben ik 11 jaar geleden mee getrouwd, 10 jaar geleden sprak zij haar gevoelens en incompleetheid uit. Begonnen als een D/s en doorgegroeid naar een M/s met de benodigde cursussen, workshops en excelsheets voor mij en haar. Sinds zes jaar slaapt zij alleen nog in een kooi en ik heb toch graag iemand naast mij in bed en zij had wat hulp nodig in de huishouding. 

Enter slavin twee. Zij is twee jaar gebleven en we koesteren haar tot op de dag van vandaag. Zo ook nummer drie. 

Nummer vier is de huidige nummer twee. Ze is nog niet uitgevlogen. Zolang zij geen andere Meester vind die zij geschikt vind mag ze mij Meester blijven noemen naar haar behoefte. 

Nummer drie is toeval en wat te vroeg. Het was de bedoeling dat nummer twee al uitgevlogen zou zijn en nummer drie is als slavin geboren. Die trainingen verliepen heel soepel.

Allemaal zijn ze als submissive begonnen en allemaal zijn ze zélf tot de realisatie gekomen dat er meer in hen zat dan enkel submissive zijn. Stuk voor stuk zijn het geweldige vrouwen waar men een voorbeeld uit kan trekken, op elk gebied succesvol en gegroeid als vrouw. Dit hebben zij zelf voor elkaar gebokst, ik heb ze een beetje geholpen. 

Als toevoeging: jeuk krijgen of vooroordelen uiten kan natuurlijk. Ik heb ze ook, iedereen wel denk ik ? Het is de echter de toon die de muziek maakt ! Ik ben een mens die ook fouten mag maken, maar met vijf tevreden slavinnen en elke dag bergen met werk verzetten ga ik er vanuit dat ik het goed doe. 

LEEUWENKONING schreef op 02-08-2021 om 15:48:

[..]

Waarom slavinnetjes ? Ze zijn alle drie onder de 1.65 en daar mag je een vooroordeel over hebben. Twee zijn uitgezocht op lengte.

Geen vooroordeel, wel nieuwsgierigheid. Waarom zijn ze uitgezocht op lengte? 

Dank voor je uitleg. Een reden dat ik jeuk krijg van verkleinwoorden is dat ik mijzelf zie als een sterke en trotse vrouw en slavin, verkleinwoorden verkleinen mij gevoelsmatig. Plus dat mijn ervaring met mannen die dat gebruiken is, dat ze mij ook als "kleiner" zien. En daarmee doel ik niet op mijn lengte

Waar ik wel nieuwsgierig naar ben is, waarom je graag slavinnen wilt trainen. Is iemand die naast jouw vrouw ook onderdeel kan zijn van jullie toekomst, en niet iets tijdelijks, niet veel praktischer? Daarbij heeft een nieuwe Meester vaak toch weer eigen wensen

Ik heb zelf ooit een Mr gehad met wie ik geen liefdesrelatie had. Ik merkte echter bij mijzelf dat ik niet kon openstaan voor iemand die me het totaalplaatje kon geven zolang ik hem diende. Daarvoor ging mijn onderdanigheid te diep. Mede om die reden is dat ook geeindigd, want uiteindelijk wil ik meer. Hebben zij daar geen last van?

Heb je nog goed contact met je ex-slavinnen trouwens?

En waar ik ook nieuwsgierig naar ben, nu ik toch al mijn vragen stel
Wat ik lees gaat wat jij en je vrouw hebben heel diep (mooi trouwens dat jullie dat samen kunnen beleven), maar heeft dat ook invloed op haar zelfstandigheid en zelfredzaamheid? Ik weet bijvoorbeeld verhalen waarbij de slavin niet werkte en de Meester actief de macht uitoefende over bijvoorbeeld geld, waardoor zij als hij zou wegvallen zich nooit alleen zou kunnen redden.
Hebben jullie dat op een bepaalde manier geborgt?

Of is ze meer wat ik noem het type Romeinse slaaf. Die van de categorie, eigendom, weten wie de macht heeft en uiteindelijk bepaald, maar ondertussen runden ze een heel landgoed. Daar vergelijk ik mijzelf meestal mee

Even tussendoor (en ik lees met interesse en toch ook wel wat oordelen mee in de rest van de discussie) donderdag heerlijk gespeeld met mijn piloot. Hij heeft voor het eerst wax play bij mij gedaan, ik vind dat echt heel lekker. Wel opletten dat hij niet te snel gaat want hij is soms echt net een kind bij de Jamin.

fijn dat jullie zo genieten Kelly.
Houdt hij zich wel aan jouw grenzen, of moet je hem op dat gebied ook afremmen?

@Lollypopje - dat gaat (meestal) wel goed hoor. We appen tussendoor veel dus dat is dan ook handig voor voor/nabespreking. Wel even heel duidelijk aan moeten geven dat er nog al verschil is tussen wangen en oren slaan - dat ging bijna mis!

Oh en over roze gesproken - ik ben uiteindelijk overstag gegaan vor de zwart met roze collar met toebehoren. Ik houd wel van roze!

schreef op 03-08-2021 om 01:57:

[..]

Aan de ene kant is er dat diepe verlangen naar pijn en dominantie, aan de andere kant de angst voor misbruik maar vooral om me er in te verliezen. Ik ben nogal heftig in alles dus grenzen worden heel makkelijk overschreden en de ervaring leert dat dat letterlijk en figuurlijk nogal pijnlijk uitpakt voor mij.

Dat lijkt me een lastige en moeilijke uitdaging. Tegelijkertijd ook herkenbaar.

Ik ben extreem onderdanig en als iemand die diepte weet los te maken, kan die vrijwel alles met me doen. Daarom ben ik ook zeer voorzichtig met wie ik in zee ga en zet ik in eerste instantie een muurtje om die diepte. Daar laat ik iemand pas bij als ik de ander compleet vertrouw.

schreef op 03-08-2021 om 02:13:

[..]

Zo nieuw ben ik ook weer niet. Ik las bij Viva mee en heb daar ook een enkele keer gereageerd. Zoveel gebeurt er niet op dit gebied bij mij dus er valt ook niet zoveel te schrijven. Maar ik doe mijn best 😁

Ach bij mij ook niet, maar dan schrijf ik er nog steeds erg graag over  

Maar voor mij voelt het ook echt als een deel van mijn identiteit, al ben ik momenteel dan niet in staat dat te uiten. Daarnaast vind ik het ook gewoon leuk om meer te leren over andermans belevingen en mee te praten over wat zij meemaken. Moet toch wat bij gebrek aan eigen mogelijlheden

schreef op 03-08-2021 om 02:19:

[..]

Je bent niet de enige waar de alarmbellen bij af gaan. Maar gelukkig hoeven wij er niks mee.

Lang geleden, toen ik nog op irc actief was in BDSM groepen wemelde het van de foute figuren. Dat zal niets verandert zijn. Die ervaring maakt mij wantrouwig en laat me aanslaan op bepaalde uitspraken, termen of de manier van schrijven. Jammer voor degene die wel ter goeder trouw is.

Jep. Ik ben diverse verzamelaars van onderdanigen tegen gekomen, die dat vooral als hun belangrijkste kenmerk zien, hun Dominantie daar aan ophangen en die zichzelf vaak erg geweldig en Dominant vinden. 

Ook zoiets de Dominanten wiens belangrijkste vanilla kenmerk is dat ze (succesvol) zelfstandigondernemer zijn. En uiteraard zijn die dan ook altijd extreem Dominant volgens zichzelf. Die ben ik helaas al zo vaak tegen komen, dat ik bij het woord ondernemer vaak al jeuk krijg.

Maar dat betekent uiteraard niet dat dat altijd zo is. Niet iedereen met meerdere onderdanigen is een verzamelaar en niet elke Dominante zelfstandig ondernemer is van bovenstaand type.

En dus moet ik de volgende keer gewoon mijn mond houden.

@Kelly goed dat jullie er veel over praten. Iedereen slaat weleens verkeerd, maar hij moet dat wel leren.

Je colar klinkt geweldig

schreef op 04-08-2021 om 15:45:

[..]

Dat is het ook. En aangezien ik al een paar keer teleurgesteld ben ben ik gewoon ook heel bang om het weer aan te gaan.

[..]

Ik space heel erg en als ik zo helemaal in mijn eigen subspace wereld zit kun je ook alles doen. Ik kan dan niks en weet het ook niet meer. Dat is een enorm risico voor mij en ik heb dan ook enorm veel moeite/angst om er weer mee te beginnen.

Kan me voorstellenndat je zeker met negatieve ervaringen nu heel voorzichtig ben.

Ik space gelukkig niet snel, maar als ik diep onderdanig voel kan de ander ook alles met mij doen dus en het gebruik van een stopwoord denk ik überhaupt zelden aan. Gelukkig lukt het me om verstandelijk een deel van mij soort van uit te schakelen. Ik zet mijn diep onderdanigheid achter een muurtje en laat toe zoveel als ik mij veilig bij voel. Iets dat ik in theorie ook kan om subspace te voorkomen. Dan blijft een bepaald deel van mij altijd aan staan. Dat doe ik ook altijd aan begin van bondage, zodat ik goed kan voelen of alles goed voelt voor ik me er in laat zakken, want dan kan ik niet meer echt communiceren.

Ik gun het je om je ooit weer veilig en vrij genoeg te voelen dit toe te laten

Klopt, voorlichting en bewustwording zijn heel belangrijk. Daarom vind ik topics als deze altijd erg fijn, juist ook door de diversiteit aan mensen die er mee schrijven. Daardoor krijgen mensen, en zeker nieuwelingen, veel informatie van diverse gezichtspunten en horen ze de verhalen van anderen die inmiddels, vaak door schade en schande, rode vlaggen hebben leren kennen. Al is een rode vlag niet meteen fout uiteraard, het gaat altijd om de context

schreef op 04-08-2021 om 15:45:

[..]

Dat is het ook. En aangezien ik al een paar keer teleurgesteld ben ben ik gewoon ook heel bang om het weer aan te gaan.

[..]

Ik space heel erg en als ik zo helemaal in mijn eigen subspace wereld zit kun je ook alles doen. Ik kan dan niks en weet het ook niet meer. Dat is een enorm risico voor mij en ik heb dan ook enorm veel moeite/angst om er weer mee te beginnen.

[..]

Snap ik en ben ik en velen met mij blij om. Daar kun je alleen maar van leren.

[..]

Vooral niet doen. De laatste keer dat ik intensief hier mee bezig was, zaten we nog op een irc kanaal, 100 jaar geleden dus, maar daar heb ik zoveel van dat soort types gezien. En daarna de ellende van de sub. Ook andersom trouwens, vooral mannelijke subs die met iedereen in zee gingen die ook maar een zweep gezien had en dan achteraf kwamen janken dat het niet bevallen was. Voorlichting en bewustwording is zo belangrijk. Zeker voor de nieuwelingen maar zelfs oudgedienden kunnen af en toe een wake-up call gebruiken.

Ik kan me voorstellen dat je daar terughoudend van word. Ik kan ook behoorlijk spacen maar herinner het me gelukkig nog wel daarna. Het is altijd een risico om een fout persoon te treffen, daarom neem ik altijd wel bepaalde voorzorgsmaatregelen. Ik spreek altijd eerst af op een neutrale plek, en zorg ook dat de verwachting er niet is dat er die eerste date iets gaat gebeuren. En ik zorg ook altijd dat iemand weet waar ik ben en bij de eerste date even checkt of alles oké is. 

Ik deed dat vroeger niet maar ben daar een keer flink de mist mee ingegaan. Er lopen echt wat gekken rond en ik neem dat de subs die er in trappen niet kwalijk. Het gaat ook om gewone omgangsvormen. Er kan natuurlijk altijd een ervaring minder uitpakken dan je verwacht maar er zitten helaas ook echt wel wat rotte appels tussen, als je die treft heb je domme pech.

Niks mis met terughoudendheid of zelfs een beetje wantrouwen. Een beetje Dom begrijpt dat en gaat niet gelijk op z’n achterste benen staan. Naar mijn ervaring zijn het juist de foute die dit niet willen/kunnen begrijpen. 

Vavoom schreef op 04-08-2021 om 19:54:

Niks mis met terughoudendheid of zelfs een beetje wantrouwen. Een beetje Dom begrijpt dat en gaat niet gelijk op z’n achterste benen staan. Naar mijn ervaring zijn het juist de foute die dit niet willen/kunnen begrijpen.

Klopt. Als ze beledigd reageren of op je gevoel gaan spelen weet je genoeg.

Even voorstellen, geïnteresseerde meelezer hier. Maar in tegenstelling tot de meeste bijdragen hier nu eens een man met interesse in de sub-side van BDSM. Helaas heeft mijn vrouw daar geen enkele interesse in, dus ik kan niet zo heel veel met mijn wensen in die richting.
Enige tijd geleden hebben we velcro-type handboeien gekocht. We hebben het één keer gebruikt, waarbij zij het logisch vond dat zij die omkreeg. Het hele rollenspel ging in het begin al op straat, zodat het eigenlijk niet meer werd dan een accessoire. Nooit kwam bij haar het idee op dat die ook bij mij om konden gaan. Nooit meer gebruikt daarna.
Toch is dit iets wat bij mezelf blijft spelen, maar in praktische zin blijft het bij de fantasie. Maar als tegenwicht tot sommige macho-mannen hier, er zijn zelfs ook mannen die deze gevoelens begrijpen…

Cygnus schreef op 05-08-2021 om 00:39:

Even voorstellen, geïnteresseerde meelezer hier. Maar in tegenstelling tot de meeste bijdragen hier nu eens een man met interesse in de sub-side van BDSM. Helaas heeft mijn vrouw daar geen enkele interesse in, dus ik kan niet zo heel veel met mijn wensen in die richting.
Enige tijd geleden hebben we velcro-type handboeien gekocht. We hebben het één keer gebruikt, waarbij zij het logisch vond dat zij die omkreeg. Het hele rollenspel ging in het begin al op straat, zodat het eigenlijk niet meer werd dan een accessoire. Nooit kwam bij haar het idee op dat die ook bij mij om konden gaan. Nooit meer gebruikt daarna.
Toch is dit iets wat bij mezelf blijft spelen, maar in praktische zin blijft het bij de fantasie. Maar als tegenwicht tot sommige macho-mannen hier, er zijn zelfs ook mannen die deze gevoelens begrijpen…

Welkom Cygnus

Leuk een subman erbij

Het lijkt me heel lastig als je het gevoel hebt dat je deze behoefte bij haar kwijt kunt. Ik lees echter niet dat je het ooit met haar hebt besproken. Enkel het voorbeeld van de boeien, waardoor jij lijkt aan te nemen dat ze er niet voor open staat. Dat zij het logisch vond dat zij ze omkreeg hoeft echter niet te betekenen dat zij niet openstaat voor hrt omdraaien er van.

Om even wat voorbeelden uit mijn omgeving te noemen

• Er zijn mensen die er zelf misschien niet veel mee hebben, maar die het wel graag voor hun partner doen of willen proberen.
  • Ik ken mensen die eerst, want dat voelde logisch, de subkant hebben uitgeprobeerd, om vervolgens te ontdekken dat ze toch echt Dominant zijn
  • Er bestaan switches en ik ken er best veel. Dat zijn zeker geen mythes, zoals soms beweert wordt
  • En dan zijn er nog de subs die het soms best leuk vinden om zelf de zweep ter hand te nemen. Ik noem geen namen, maar ik ken er één zeer goed 😁

Als je het dus nog nooit hebt besproken, dan zou ik zeker eens voorstellen om de rollen met de handboeien eens om te draaien. Misschien vind ze ze dan een stuk leuker  

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.