Relaties Relaties

Relaties

Wel eens gek bij massage gevoeld?


nee, nooit gehad. Niet bij mannen maar ook niet bij vrouwen. Ik vind werkelijk niets erotiserends aan een massage. Je ligt op je buik of je ruig en het deel wat niet behandeld wordt ligt onder een handdoek.

Cleopatra.

Cleopatra.

16-04-2023 om 22:37 Topicstarter

Ysenda schreef op 16-04-2023 om 22:34:

nee, nooit gehad. Niet bij mannen maar ook niet bij vrouwen. Ik vind werkelijk niets erotiserends aan een massage. Je ligt op je buik of je ruig en het deel wat niet behandeld wordt ligt onder een handdoek.

Ook niet als ze dichtbij je bovenbenen komen of bij je bovenlichaam? 

Heb het ook niet met iedereen heb zelfs borstmassages gehad en dat t ongewoon aanvoelde maar niets kriebeligs aan, tis dan denk ik echt bepaalde personen die een energie overbrengen ofso

Ik heb dat ook echt nooit gehad. Ik voel me, bij een ontspanningsmassage, altijd alleen maar ontspannen en wat slaperig. Het heeft voor mij helemaal niks seksueels.

Maar om je nu vies en schuldig te voelen is misschien wat overdreven toch. 

Ik vind er niets vreemds aan. Ik denk dat je het voor jezelf allemaal veel groter bedenkt in je hoofd dan wat het is. Op basis van je vorige post krijg ik wel de indruk dat dit een onderwerp is wat iets diepers bij je raakt. 

Cleopatra.

Cleopatra.

16-04-2023 om 22:43 Topicstarter

Skellar schreef op 16-04-2023 om 22:40:

Ik heb dat ook echt nooit gehad. Ik voel me, bij een ontspanningsmassage, altijd alleen maar ontspannen en wat slaperig. Het heeft voor mij helemaal niks seksueels.

Maar om je nu vies en schuldig te voelen is misschien wat overdreven toch.

Ik had gedacht dat mensen me juist zouden verafschuwen. Is toch ook niet goed dat je zoiets bij een dergelijke situatie voelt, is hetzelfde als bij de dokter maar goed soms heb ik dat ook bij ze gevoeld. Ik weet een beetje overdreven maar kan er niks aan doen

Cleopatra. schreef op 16-04-2023 om 22:43:

[..]

Ik had gedacht dat mensen me juist zouden verafschuwen. Is toch ook niet goed dat je zoiets bij een dergelijke situatie voelt, is hetzelfde als bij de dokter maar goed soms heb ik dat ook bij ze gevoeld. Ik weet een beetje overdreven maar kan er niks aan doen


Ik denk dat niemand je verafschuwt om dit. Ik denk wel dat het goed is om niet elke onschuldige gedachte of onschuldig (erotisch) gevoel zo serieus te nemen. Schud het van je af en maak er niet zo’n groot ding van. Je bent een mens en je voelt/denkt soms iets op een vreemd/verkeerd moment. Zolang je er niet naar handelt doe je niks fout.

En verder; als je je niet meer goed voelt hierdoor bij die mannelijke masseur, dan ga je volgende keer toch bij een ander waar je wel fijn kunt ontspannen zonder je druk te maken over hoe je je voelt. 

Cleopatra. schreef op 16-04-2023 om 22:37:

[..]

Ook niet als ze dichtbij je bovenbenen komen of bij je bovenlichaam?

Heb het ook niet met iedereen heb zelfs borstmassages gehad en dat t ongewoon aanvoelde maar niets kriebeligs aan, tis dan denk ik echt bepaalde personen die een energie overbrengen ofso

Als je bij bovenlichaam buik en borsten bedoeld, die doen ze niet bij de keten waar ik heen ga. Te veel slechte ervaringen met klanten die wat anders wilden dan een massage. 

Cleopatra.

Cleopatra.

16-04-2023 om 23:08 Topicstarter

Ysenda schreef op 16-04-2023 om 22:50:

[..]

Als je bij bovenlichaam buik en borsten bedoeld, die doen ze niet bij de keten waar ik heen ga. Te veel slechte ervaringen met klanten die wat anders wilden dan een massage.

Het was gewoon een normale keten niks geks hoor waar ik heen ging maar iedere masseuse werkt anders en t waren enkele vrouwen


maar goed; ik stel me ook gewoon aan als ik het zo lees dan. Zal t ook nooit meer doen

Die titel: Wel eens gek bij massage gevoeld?  
Ik dacht hoezo gek voelen bij een massage
Maar nee, ik heb nog nooit seksuele gevoelens gekregen bij een massage en zeker geen vlinders. 
Wel ontspanning, maar ook pijn bij een triggerpoint massage de hel vind ik dat maar het helpt vaak wel.

Jeetje, kan toch gewoon gebeuren dat je er een seksueel gevoel bij krijgt? Iemand is met je lichaam bezig op een prettige manier en het lijf kent heel veel erogene zones, die voor iedereen weer verschillend zijn.

Ik zou eerder zeggen: ga aan de slag met jouw idee rondom seksualiteit, want je vies voelen naderhand is echt, echt niet nodig. Ook niet bij een ONS, of scharrel.

Ook weleens meegemaakt, hoor.

Over een sensueel / seksueel gevoel dat op komt borrelen hoef je je nooit schuldig of vies te voelen. Wat het dan veroorzaakt. Echt niet. Dat is een primaire reactie van je lichaam waar je geen controle over hebt. Alleen in sommige settings kun je er beter verder niets mee doen. Zoals wanneer je een massage krijgt.

Cleopatra.

Cleopatra.

16-04-2023 om 23:54 Topicstarter

Courage schreef op 16-04-2023 om 23:36:

Jeetje, kan toch gewoon gebeuren dat je er een seksueel gevoel bij krijgt? Iemand is met je lichaam bezig op een prettige manier en het lijf kent heel veel erogene zones, die voor iedereen weer verschillend zijn.

Ik zou eerder zeggen: ga aan de slag met jouw idee rondom seksualiteit, want je vies voelen naderhand is echt, echt niet nodig. Ook niet bij een ONS, of scharrel.

Ik vind het lief bedoeld wat je zegt maar zo werkt het niet bij mij. Bij mannen kan ik er gewoon echt heel lang mee zitten waardoor ik daar gwn liever ver vanuit de buurt blijf, kan daar echt in een diepe dal van raken. Bij vrouwen veel minder aanwezig maar die gaan niet zo snel en dat is fijn. Als het verder gaat zelfs bij een vrouw die ik meer dan 5 jaar ken voelt het zo als een inbreuk op heel mijn ziel en zij zich ook wel schuldig voelde dat ze wat verder ging. Ik denk dat die kant van het leven gewoon niet voor mij weggelegd is haha

Er komt gewoon niemand anders aan mijn rug dan mijn man of in uiterste nood een kinesiste.

Ik vind een massage van een nobele onbekende gewoon echt 3 maal niets. Mijn rug gaat ook gewoon in protest en schiet alle kanten uit en het is helemaal niet ontspannend.
En het is ook gewoon een te gevoelige lading, want als mijn man het doet is het toch echt een soort voorspel.

Dus nee, een onbekende man komt niet aan mijn rug. Een mannelijke kinesist ook niet.

Cleopatra. schreef op 16-04-2023 om 22:43:

[..]

Ik had gedacht dat mensen me juist zouden verafschuwen. Is toch ook niet goed dat je zoiets bij een dergelijke situatie voelt, is hetzelfde als bij de dokter maar goed soms heb ik dat ook bij ze gevoeld. Ik weet een beetje overdreven maar kan er niks aan doen

Het is toch gewoon een sensatie in je lichaam. Het komt gewoon in je op. Wat doe je eraan? Ik kan me voorstellen dat het voor jou wat ongemakkelijk voelde maar schuldig en vies? Dat is echt helemaal niet aan de orde! 

Marty1984 schreef op 16-04-2023 om 23:58:

Er komt gewoon niemand anders aan mijn rug dan mijn man of in uiterste nood een kinesiste.

Ik vind een massage van een nobele onbekende gewoon echt 3 maal niets. Mijn rug gaat ook gewoon in protest en schiet alle kanten uit en het is helemaal niet ontspannend.
En het is ook gewoon een te gevoelige lading, want als mijn man het doet is het toch echt een soort voorspel.

Dus nee, een onbekende man komt niet aan mijn rug. Een mannelijke kinesist ook niet.

Een nobele onbekende?

Een betaalde professional bedoel je, niet een willekeurige onbekende die je van de straat plukt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.