Relaties Relaties

Relaties

Wat zou jij hiervan vinden

Peiling

Wat denk je
75 stemmen
52%
21%
12%
15%

Ik vind het niet creepy. Wel een leuke actie juist. Als ik het had ontvangen had ik een appje gestuurd als reactie, ook als de interesse niet wederzijds was. 

Madamecannibale schreef op 04-10-2023 om 18:44:

[..]

Ik ben de schrijfster van het briefje en vraag mij af of mijn actie ongepast was

Ik had het hartstikke leuk gevonden

Was het wel duidelijk dat het geen romantische insteek had? Wellicht is ze daarop afgeknapt.

ik heb anders gestemd, ligt heel erg aan de toon en inhoud van het briefje


Edit: dat was mosterd,  ik vind het niet creepy en zou zeker gereageerd hebben, ook als ik geen interesse zou hebben

Misschien kom je die vrouw nog eens tegen, want je hebt haar nu gezien en vroeger ook al een keer gesproken. Een goeie binnenkomer is zeggen - als je haar dus de volgende keer ziet - dat het helemaal niet opdringerig bedoeld was en je haar standpunt respecteert. Dan weet je ook onmiddellijk of ze het briefje wel of niet heeft gezien.

Niet creepy.

Ik zou dat echt een leuke actie vinden. En als ze er niks mee wil, hoeft dat ook niet, dus helemaal niet creepy of opdringerig ofzo. 

Niet creepy, ik had dat wel leuk gevonden. 
En ik vind het ook wel lef hebben. Ik hou er wel van. Beetje niet geschoten is altijd mis. 

of ik dit creepy zou vinden zou van heel veel dingen afhangen, maar vooral van de indruk die ik van je heb. Als ik de indruk heb dat je een beetje clingy kan worden, zouden met alarmbellen wel afgaan. 
Maar of ik zou reageren zou van zoveel meer afhangen… creepy is een dealbreaker, natuurlijk, maar de meeste factoren hebben niets met jou te maken. Maar meer met hoe druk mijn leven verder is, hoeveel vrienden ik heb en hoeveel tijd daarvoor, het seizoen, drukte op het werk, mantelzorg, huisverbouwingen… 

ik zou haar eventueel eens aanspreken als je haar nog eens tegen het lijf loopt en het idee hebt dat ze daar open voor staat. Kun je het altijd live nog eens aansnijden. Vermijdt ze dan direct antwoord te geven, dan zou ik van een harde nee uitgaan.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

04-10-2023 om 21:13

heb je in het briefje verwezen naar de ontmoeting in de bieb? Dat zou het plaatsen van je bericht makkelijker maken voor de ontvanger.

Verder: nee natuurlijk niet creepy, maar leuk!

Madamecannibale schreef op 04-10-2023 om 19:00:

Ik had mijn 06 nummer opgeschreven. Het was overigens geen man maar een vrouw. Beiden zijn we getrouwd (met iemand van het andere geslacht) en hebben we een gezin. Het was puur vriendschappelijk en gebaseerd op een gezamenlijke interesse. De partner kan natuurlijk het briefje hebben gevonden maar mijn vrouwennaam stond er op.

 Nou die liggen nu in echtscheiding. Vrouw denkt gelijk dat briefje voor man bestemd was 

Super leuk zo'n spontane actie! Ik vind het ook ergens wel dapper van je dat je dat hebt gedaan. Ik zou het leuk vinden je briefje te vinden. Maar misschien heeft deze persoon veel aan het hoofd op het moment, of ervaarde ze de klik anders. Maar tof dat je het hebt geprobeerd. 

Weet je zeker dat je het briefje bij het juiste huis bezorgd hebt?

Ik vind het niet creepy (hoe dan ook niet, of het nou wel of geen love interest is), zolang het een respectvol briefje is en ook ruimte laat als er geen interesse is. Zelf zou ik het super leuk vinden als iemand dit deed.

Madamecannibale schreef op 04-10-2023 om 18:15:

[..]

“Ik weet waar je woont en ik heb een motorzaag”.

Nee iets in de trant van “Ik zag je in de bieb, we hadden een leuk gesprek. Vind je het gezellig om een keer af te spreken”.

Vriendschappelijk wegens gedeelde interesse of potentiële liefdeskandiaat? 

Ik zou eerder geneigd zijn op een vriendschappelijk berichtje in te gaan dan eentje waarbij ik de indruk heb dat iemand een balletje opgooit voor meer. 

Je hebt wel een hele onduidelijke OP en ik snap er eigenlijk nog niet veel van. Wat wil jij van die vrouw, gewoon vriendschap of toch iets meer? Ik dacht eerst dat jij een brief in je bus had gekregen. Je kunt toch gewoon als je haar weer tegen komt haar vragen om samen een keer die gezamelijke interesse te gaan doen. Nee heb je en ja kun je krijgen. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

05-10-2023 om 07:11

Madamecannibale schreef op 04-10-2023 om 18:44:

[..]

Ik ben de schrijfster van het briefje en vraag mij af of mijn actie ongepast was

Nee helemaal niet! Ik vind het juist leuk!


Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.