Relaties
EnchantingChamois89
15-08-2021 om 09:40
Lollypopje schreef op 15-08-2021 om 09:15:
[..]
Je weet toch dat wij niet knuffelen
Dat is waar! We worden gedwongen om te knuffelen
Forumster schreef op 15-08-2021 om 09:32:
Ik voel me niet seksueel aangetrokken tot mijn vrienden.
Dat hoeft ook niet natuurlijk, maar to gaf aan dat dit voor hem wel zou kunnen werken
En zo te lezen heeft hij zelfs een potentiële match!
EnchantingChamois89
15-08-2021 om 10:15
Ja! Dat zie ik nu
Owh, owh Beertje, eerst goed lezen voor je reageert!
Sorrie Forumster!
Roodkapjeendewolf
15-08-2021 om 12:51
Je komt gekwetst en niet sociaal handig over. Dat maakt je geen goede (seks)match. Werk aan jezelf. Ga sporten en ontwikkel je zelf op alle vlakken. Ga opzoek naar nieuwe input en ervaringen. Praat evt met een coach.
Dan volgt de rest vanzelf
ImpassionedRaven59
15-08-2021 om 13:34
Als je vroeger al een keer sex met iemand hebt gehad, dan is de drempel om het nog een keer te doen niet meer zo hoog, dus zo iemand kun je dan wel vragen voor casual sex. Maar als je het nog nooit met iemand gedaan hebt, dan lijkt het me best wel raar om iemand uit de vriendenkring te vragen voor casual sex. In het ergste geval voelt ze zich beledigd door het voorstel en is het einde vriendschap, nog voordat je ook maar iets gedaan hebt.
Lollypopje
15-08-2021 om 13:40
BeertjeColargol schreef op 15-08-2021 om 13:34:
Als je vroeger al een keer sex met iemand hebt gehad, dan is de drempel om het nog een keer te doen niet meer zo hoog, dus zo iemand kun je dan wel vragen voor casual sex. Maar als je het nog nooit met iemand gedaan hebt, dan lijkt het me best wel raar om iemand uit de vriendenkring te vragen voor casual sex. In het ergste geval voelt ze zich beledigd door het voorstel en is het einde vriendschap, nog voordat je ook maar iets gedaan hebt.
Klopt. Het is ook niet iets dat ik zomaar aan iedereen zou voorstellen. Maar omdat seks in mijn vriendenkring een heel gewoon onderwerp is, kan ik het vaak wel inschatten. Soms alleen al door de reactie op een plagerijtje.
ImpassionedRaven59
15-08-2021 om 13:44
En als je het voorstelt aan iemand met wie je alleen een 1-op-1 vriendschap hebt, en het valt verkeerd, dan vallen de gevolgen nog mee. Maar als je het voorstelt aan iemand uit je vriendenkring die dus ook contact heeft met andere vrienden van je, en het valt verkeerd, dan krijg je ook nog een bepaalde naam binnen de vriendenkring die je niet zo snel kwijtraakt.
Lollypopje
15-08-2021 om 13:49
BeertjeColargol schreef op 15-08-2021 om 13:44:
En als je het voorstelt aan iemand met wie je alleen een 1-op-1 vriendschap hebt, en het valt verkeerd, dan vallen de gevolgen nog mee. Maar als je het voorstelt aan iemand uit je vriendenkring die dus ook contact heeft met andere vrienden van je, en het valt verkeerd, dan krijg je ook nog een bepaalde naam binnen de vriendenkring die je niet zo snel kwijtraakt.
Het is dan ook niet iets dat ik zomaar uit het niets er in zou gooien inderdaad. Als iemand met wie ik het uberhaupt nooit over dat soort dingen heb het vraagt, zou ik ook raar staan te kijken.
FancyDuck29
15-08-2021 om 13:49
Roodkapjeendewolf schreef op 15-08-2021 om 12:51:
Je komt gekwetst en niet sociaal handig over. Dat maakt je geen goede (seks)match. Werk aan jezelf. Ga sporten en ontwikkel je zelf op alle vlakken. Ga opzoek naar nieuwe input en ervaringen. Praat evt met een coach.
Dan volgt de rest vanzelf
Ik ben het eens met wat je zegt hoor, maar ik geloof niet dat To echt werk van zichzelf wil maken. Die wil gewoon weten hoe hij zonder al teveel moeite een vrouw het bed in krijgt.
BlueHeart schreef op 13-08-2021 om 07:20:
Dat boek gaat hem niet worden, zo wanhopig ben ik nou ook weer niet, en het is vooral op vrouwen gericht
ImpassionedRaven59
15-08-2021 om 13:57
Lieveheersbeest schreef op 15-08-2021 om 13:49:
[..]
BlueHeart schreef op 13-08-2021 om 07:20:
Dat boek gaat hem niet worden, zo wanhopig ben ik nou ook weer niet, en het is vooral op vrouwen gericht
Eerlijk gezegd is dat een reactie die ik ook niet zo goed begrijp. Als man kun je nu eenmaal nooit genoeg over vrouwen weten, dus het kan nooit kwaad om boeken te lezen die voor vrouwen bedoeld zijn. Het ergste wat er kan gebeuren is dat je wat meer inzicht in vrouwen krijgt.
Ik heb zelf jarenlang de Mijn Geheim gelezen om meer inzicht te krijgen in de manier waarop vrouwen met relaties omgaan. Ik geloof dat ik er niet echt wijzer van ben geworden. Desondanks vond ik het wel leuk om die verhalen te lezen.
blauwevrouw
15-08-2021 om 14:05
Die verhalen zijn ontzettend onrealistisch! En staan vaak vol met grensoverschrijdend gedrag… gelukkig maar dat je er niet veel wijzer van bent geworden
blauwevrouw
15-08-2021 om 14:08
Ik heb ook iemand in mijn vriendenkring die ik wel een ‘oneerbaar’ voorstel zou doen. Heel vroeger hebben we wel eens gezoend en hij heeft me pas verteld dat zijn vrouw een vriendin heeft, naast hun huwelijk.
Ik vind hem leuk en lekker, en ben nooit verliefd op hem geweest. Als het niks wordt met tindermatch (en met de Vlam, maar die hoort in een ander topic) dan zou ik wel een voorzet doen als we een keer samen zijn. Wie weet.
Want om FWB te kunnen zijn, moet je imo toch eerst en vooral vrienden zijn. Anders is het een seksbuddy, of een neukertje of hoe je het maar wil noemen.
ImpassionedRaven59
15-08-2021 om 14:10
Ik heb de Mijn Geheim al een hele tijd niet meer gelezen, maar in de tijd dat ik het regelmatig kocht, en dat is meer dan 15 jaar geleden, viel het met het grensoverschrijdend gedrag in die verhalen nog best wel mee. Verder had ik de indruk dat het wel degelijk echt gebeurde verhalen waren, waarbij hoogstens wat details veranderd werden om het onherkenbaar te maken.
Vroeger had de Mijn Geheim een contactrubriek waar je oproepjes voor contact kon plaatsen. Zo is het indertijd ook een beetje gekomen dat ik regelmatig de Mijn Geheim kocht.
blauwevrouw
15-08-2021 om 14:13
Maar misschien belangrijker: er is niet een manier waarop vrouwen met relaties omgaan. Vrouwen verschillen daarin enorm van elkaar - en ontwikkelen zich gedurende hun leven.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.