Relaties Relaties

Relaties

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

13-08-2021 om 06:15

Vragen over daten.

ReadyAnteater53

ReadyAnteater53

15-08-2021 om 00:24

Forumster schreef op 15-08-2021 om 00:21:

[..]

Ik zie dat ik mij moet verontschuldigen en te snelle interpretaties heb gemaakt. Ik dacht dat jij ook degene was die aan het psycho analyseren ging en op basis van enkele posts de autismekaart trok. Ik dacht dat jij dat was en vervolgens toejuichte nadat hij zichzelf bloot gaf. Ik zie dat ik daar verkeerd zat, sorry! Chapeau hoe jij hierop reageert overigens.

Geen probleem, kan gebeuren!

Aquarius27

Aquarius27

15-08-2021 om 07:34

BeertjeColargol schreef op 15-08-2021 om 00:13:

[..]

Eerlijk gezegd kan dat ruigere werk me ook gewoon gestolen worden, dus dat komt dan goed uit.

Ik heb ook een tijdje een profiel gehad op Lexamore. Daar moet je een vragenlijst over je persoonlijkheid invullen en daar komt dan een hele beschrijving uit. Als je profielen van andere gebruikers bekijkt, kun je ook zien hoe ze op allerlei kenmerken scoren, en bij sexualiteit kun je zien of ze een hoog of laag libido hebben, en of ze wel of niet open staan om op het gebied van sex te experimenteren en nieuwe dingen te ontdekken. Bij de meeste vrouwen van wie ik het profiel heb bekeken stond dat ze wel open stonden voor nieuwe dingen. Ik heb me daarbij altijd afgevraagd wat ik me daarbij moet voorstellen.

Toch wel apart dat een man die vooral  wil knuffelen met vrouwen, toch wel fantasietjes heeft over hun bereidheid tot experimenten in bed. 

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

15-08-2021 om 07:52

Lieveheersbeest schreef op 14-08-2021 om 20:56:

Als je alleen seks wil, lijkt daten me niet de makkelijkste oplossing. Omdat dat voor veel vrouwen een ander doel heeft. Het klinkt meer alsof je een ONS, een fwb of een beurt zoekt. Dus op naar de horeca, je vrouwelijke vriendenkring hiervoor benaderen of een dienst afnemen...

Dit was nog wel het beste advies.

BlueHeart schreef op 15-08-2021 om 07:52:

[..]

Klinkt alsof je een leuke avond/nacht hebt gehad. 👍

Forumster schreef op 15-08-2021 om 00:07:

[..]

Als je ook van ruiger werk houdt dan sluit je dat met Vanilla opmerking wel uit . Just sayin'

Nee, dan moet je volgens hem naar de psychiater, dus hij is absoluut vanilla en zelfs nog geen spikkeltje straciatella.

Dus pak die zweep maar weer in anders krijgt hij nog een negatief beeld van je

Ik denk trouwens ook niet dat het nodig is om vanilla te vermelden, mensen die niet vanilla zijn vermelden dat vaak juist zelf al subtiel. Dus dan weet je dat je die niet moet hebben.

BlueHeart schreef op 15-08-2021 om 07:52:

[..]

Dat is fijn. 

Ik heb al mijn fwb's altijd in mijn vriendenkring gevonden. Overigens werkt dat wel alleen als je ze daarna, of als het stopt, niet anders gaat bekijken. Gewoon kunt blijven zien als vrienden.

Kun je dat niet, kan het ten kosten gaan van de vriendschap. Dus dat is wel een advies om hierbij mee te nemen.

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

15-08-2021 om 09:06

Forumster schreef op 15-08-2021 om 00:01

Anyway, ik houd nu ook op voor anderen op te komen want dat lukt knuffelBeertjeColargol prima zelf.

Ik zou knuffelen niet vreemd vinden maar hipper is denk ik jezelf te omschrijven als Vanilla

Omdat je heel erg van knuffelen houdt ben je vanilla? Goh
Dit zijn wel termen waar deze gebruiker ver vandaan wilt blijven  

@blueheart Succes! Soms is ‘t helemaal niet erg om alleen seks te willen

Ik hoop dat je haar vindt! Maar wees eerlijk, soms willen vrouwen ook niks liever dan alleen maar seks

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

15-08-2021 om 09:08

Lollypopje schreef op 15-08-2021 om 08:46:

[..]

Dat is fijn.

Ik heb al mijn fwb's altijd in mijn vriendenkring gevonden. Overigens werkt dat wel alleen als je ze daarna, of als het stopt, niet anders gaat bekijken. Gewoon kunt blijven zien als vrienden.

Kun je dat niet, kan het ten kosten gaan van de vriendschap. Dus dat is wel een advies om hierbij mee te nemen.

Deze had ik nog niet gezien
Dit is zo waarheid!

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

15-08-2021 om 09:11

Lollypopje schreef op 15-08-2021 om 08:46:

[..]

Dat is fijn.

Ik heb in het verleden vaker seks met haar gehad en we zijn nog steeds goed bevriend dus ik denk dat het wel goed zit.

Ze vond mijn voorwaarden trouwens niet raar ofzo. 

BlueHeart schreef op 15-08-2021 om 09:11:

[..]

Ik heb in het verleden vaker seks met haar gehad en we zijn nog steeds goed bevriend dus ik denk dat het wel goed zit.

Ze vond mijn voorwaarden trouwens niet raar ofzo.

Fijn.

Veel mensen kunnen het niet en dat is kut om achteraf te ontdekken als je eerst handeld uit emoties.

Als zij geen problemen heeft met exclusiviteit, helemaal mooi dus.

Beertjelief schreef op 15-08-2021 om 09:06:

[..]

Omdat je heel erg van knuffelen houdt ben je vanilla? Goh

Je weet toch dat wij niet knuffelen

Een seks partner of fwb zoeken in een vriendenkring zou ik echt super vreemd vinden. Dus zo is dat voor ieder anders maar zo te lezen is het Bluehart gelukt. Voel je je nu gereset? 

Voor een fwb vind ik het prettig wanneer ik me niet aangetrokken voel tot de persoonlijkheid of levensinvulling. Dus puur fysieke aantrekkingskracht. Dat maakt het makkelijker om niet verliefd te worden.

Forumster schreef op 15-08-2021 om 09:29:

Een seks partner of fwb zoeken in een vriendenkring zou ik echt super vreemd vinden. Dus zo is dat voor ieder anders maar zo te lezen is het Bluehart gelukt.

Voor een fwb vind ik het prettig wanneer ik me niet aangetrokken voel tot de persoonlijkheid of levensinvulling. Dus puur fysieke aantrekkingskracht. Dat maakt het makkelijker om niet verliefd te worden.

Mijn vrienden zijn mijn vrienden juist omdat we geen relatiematch zijn. Dus juist daardoor super safe

Ik voel me niet seksueel aangetrokken tot mijn vrienden. 

Forumster schreef op 15-08-2021 om 09:32:

Ik voel me niet seksueel aangetrokken tot mijn vrienden.

Ja, dan is dat geen oplossing inderdaad

Ik ook echt niet tot allemaal. Maar er zijn enkelen waar ik naast een vriendschappelijke ook een seksuele klik mee heb (gehad). Waarbij het niet nodig is dat we seks hebben, maar het ook niet erg is als het wel gebeurd als daar ruimte voor is. Al is het nadeel dat ik daardoor ook weleens heb gehad dat we een seksdate hadden en het zo gezellig was dat we na drie uur opeens bedachten dat hij oorspronkelijk voor wat anders kwam 😂

Maargoed dat is offtopic. Voor TO werkt het. Hij kan open naar haar zijn en zij weet waar ze aan toe is. Dus voor hem nu een goede oplossing. Beter dan daten, terwijl hij nog instabiel is door zijn relatiebreuk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.