Relaties Relaties

Relaties

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

13-08-2021 om 06:15

Vragen over daten.

FancyDuck29

FancyDuck29

14-08-2021 om 21:10

Julali schreef op 14-08-2021 om 21:05:

[..]

Het is alleen niet realistisch om dit te verwachten van een vrouw waarmee je alleen seks hebt.

100% eens.

Als ik de berichten van de to in dit topic lees, zie ik een boze/teleurgestelde man voor me, die zelf al aangeeft dagt hij niet lekker in zijn vel zit, zichzelf niet aantrekkelijk vindt, maar wel verwacht een vrouw te vinden die na een kopje koffie met hem wil neuken. Helaas is hij niet de enige man in deze categorie, hoe krankzinnig dit waanbeeld ook is.

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

14-08-2021 om 21:12

Julali schreef op 14-08-2021 om 20:58:

Ik snap vooral niet dat je exclusiviteit eist van een seksscharrel. Waarom is dat?

Hoewel de vraag niet aan mij gericht is, wil ik er wel een antwoord op geven. Het voordeel van exclusiviteit in een sexrelatie is dat als je beide negatief bent voor allerlei soa, je het op een gegeven moment zonder condoom kan doen. De meeste mensen vinden het zonder condoom toch een stuk lekkerder dan met. En als je dan een vrouw van boven de 50 neemt voor een sexrelatie, dan hoef je je ook geen zorgen meer te maken over anticonceptie. Wat dat betreft is het wel jammer dat de menopauze bij vrouwtjesmensen relatief laat komt, bij vrouwtjesorka's komt de menopauze meestal tussen 30 en 40 jaar, terwijl die wel een levensverwachting van rond 80 jaar hebben.

Mok

Mok

14-08-2021 om 21:15

BeertjeColargol schreef op 14-08-2021 om 21:12:

[..]

Wat dat betreft is het wel jammer dat de menopauze bij vrouwtjesmensen relatief laat komt, bij vrouwtjesorka's komt de menopauze meestal tussen 30 en 40 jaar, terwijl die wel een levensverwachting van rond 80 jaar hebben.

Vrouwtjesmensen?!

Lieveheersbeest schreef op 14-08-2021 om 21:10:

[..]

100% eens.

Als ik de berichten van de to in dit topic lees, zie ik een boze/teleurgestelde man voor me, die zelf al aangeeft dagt hij niet lekker in zijn vel zit, zichzelf niet aantrekkelijk vindt, maar wel verwacht een vrouw te vinden die na een kopje koffie met hem wil neuken. Helaas is hij niet de enige man in deze categorie, hoe krankzinnig dit waanbeeld ook is.

[..]

100% eens.

Maar deze man is al 4 weken vrijgezel! Heb nou eens medelijden met zo'n man met een enorme balzak. 

FancyDuck29

FancyDuck29

14-08-2021 om 21:17

watertoren schreef op 14-08-2021 om 21:15: 

Maar deze man is al 4 weken vrijgezel! Heb nou eens medelijden met zo'n man met een enorme balzak.

De mannetjes mens die niet aan zijn trekken komt... Als iemand het nou maar begreep...

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

14-08-2021 om 21:17

Mok schreef op 14-08-2021 om 21:15:

[..]

Vrouwtjesmensen?!

Wat is er mis met dat woord? Ik heb het toch ook over vrouwtjesorka's? Daar zeg je toch ook niets van?

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

14-08-2021 om 21:18

Lieveheersbeest schreef op 14-08-2021 om 21:17:

[..]

De mannetjes mens die niet aan zijn trekken komt... Als iemand het nou maar begreep...

Geloof me, mannetjesmensen die geen vrouw kunnen krijgen, komen op sexueel gebied ruimschoots aan hun trekken.

Dan kies je samen voor exclusiviteit als er vertrouwen in elkaar is gegroeid. Ik geloof niemand zomaar als hij/zij/hen zegt pas negatief te zijn getest en het heus nooit met anderen te doen.
Waarom nog voor de eerste ontmoeting uitgaan van exclusiviteit? Dat is nogal op de zaken vooruitlopen, vind je niet?

[..]

100% eens.

precies, in mijn datingverleden kwam ik zoveel van deze mannen tegen. De twee mannen in dit draadje zijn niet de uitzondering maar lijken voor mij bijna meer op de regel. Inclusief het heel snel na de relatie weer bediend willen worden door een nieuw seksmaatje/ verzorgster/ of door emotionele opvang te willen. En maar klagen dat vrouwen zulke hoge eisen hebben. Euh ja, hoe meer entitled je zelf bent, hoe afwijzing je zult ontvangen. 

Even een disclaimer: neehee, niet álle mannen zijn zo. 

[..]

Hoewel de vraag niet aan mij gericht is, wil ik er wel een antwoord op geven. Het voordeel van exclusiviteit in een sexrelatie is dat als je beide negatief bent voor allerlei soa, je het op een gegeven moment zonder condoom kan doen. De meeste mensen vinden het zonder condoom toch een stuk lekkerder dan met. En als je dan een vrouw van boven de 50 neemt voor een sexrelatie, dan hoef je je ook geen zorgen meer te maken over anticonceptie. Wat dat betreft is het wel jammer dat de menopauze bij vrouwtjesmensen relatief laat komt, bij vrouwtjesorka's komt de menopauze meestal tussen 30 en 40 jaar, terwijl die wel een levensverwachting van rond 80 jaar hebben.

[..]

Wat ben jij een walgelijke man zeg. En hier een beetje zielig komen doen dat je niet aan een vrouw kunt komen. Mijn ergste vijand zou ik nog niet aan jou koppelen. En jij snapt niet dat je niet aan een vrouw kunt komen. Ik  lach me rot hier.

[..]

Vrouwtjesmensen.... echt?? Hou toch op   Heb je door dat dit echt heel denigrerend overkomt? 

BeertjeColargol schreef op 14-08-2021 om 21:18:

[..]

Geloof me, mannetjesmensen die geen vrouw kunnen krijgen, komen op sexueel gebied ruimschoots aan hun trekken.

Nou nee.... Lang niet allemaal en dat is maar goed ook. Je hebt namelijk nergens recht op. 

Julali schreef op 14-08-2021 om 21:32:

[..]

Nou nee.... Lang niet allemaal en dat is maar goed ook. Je hebt namelijk nergens recht op.

Nou die trekken wat af hoor

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

14-08-2021 om 21:46

mariarosa schreef op 14-08-2021 om 21:25:

[..]

De twee mannen in dit draadje zijn niet de uitzondering maar lijken voor mij bijna meer op de regel. Inclusief het heel snel na de relatie weer bediend willen worden door een nieuw seksmaatje/ verzorgster/ of door emotionele opvang te willen.

Ik heb al meer dan twintig jaar geen relatie meer gehad. Dat ik heel snel na de relatie weer bediend wil worden, is op mij dus echt niet van toepassing.

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

14-08-2021 om 21:49

watertoren schreef op 14-08-2021 om 21:28:

[..]

[..]

Wat ben jij een walgelijke man zeg. En hier een beetje zielig komen doen dat je niet aan een vrouw kunt komen. Mijn ergste vijand zou ik nog niet aan jou koppelen. En jij snapt niet dat je niet aan een vrouw kunt komen. Ik lach me rot hier.

Kun je misschien uitleggen wat er zo walgelijk was aan mijn reactie? Misschien kan ik daar wat van leren.

Julali schreef op 14-08-2021 om 21:31:

[..]

Vrouwtjesmensen.... echt?? Hou toch op Heb je door dat dit echt heel denigrerend overkomt?

Zie mijn vorige reactie. Ik heb het toch ook over vrouwtjesorka's.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.