Relaties Relaties

Relaties

Valentijnsdag

Het is Valentijnsdag. De rozen en hartjes vliegen mij buiten om de oren wanneer ik door de stad reis met mijn kindjes. Heb jij dit jaar al een actie in touw gezet of iets ontvangen? 

Ik begreep ook altijd dat Valentijn bedoeld was om iemand waar je verliefd op bent een Anonieme(!) kaart te sturen als liefdesverklaring. En de lol was dan om te proberen te achterhalen van wie de kaart kwam. 
Zoals het nu is geworden vind ik er niks aan. Inderdaad, de commercie heeft het overgenomen. Net als moederdag trouwens. Ik vond moederdag het leukst toen ik een zelfgeknutseld ding kreeg van de kinderen en er heeft ook een kleutertje naast mijn bed een heel lief liedje staan zingen. Dit heb ik altijd gekoesterd. 

Ik vond vroeger als vrijgezel valentijnsdag wel leuk en spannend.je wist nooit of je wat kreeg. Maar toch steeds ls ik wat krijg van manlief met valentijn vind ik dat wel leuk.

Ik kreeg opeens vandaag een armbandje, vriend was tijdens Valentijn op vakantie. Heel lief. 

Man en ik woonden een begrafenis bij op Valentijnsdag. We hebben elkaar aangekeken en gehoopt dat wij nog een heel lange tijd bij elkaar mogen zijn, hopelijk in goede gezondheid.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.