Relaties

Moederkareltje
14-02-2025 om 10:44
Valentijnsdag
Het is Valentijnsdag. De rozen en hartjes vliegen mij buiten om de oren wanneer ik door de stad reis met mijn kindjes. Heb jij dit jaar al een actie in touw gezet of iets ontvangen?

Azalea747
14-02-2025 om 17:26
Moederkareltje schreef op 14-02-2025 om 16:59:
ow wat een ellende. Ik dacht de oven uitgezet te hebben.. niet dus.. nu zijn alle koekjes helemaal verbrand. Ik was even een wasje opvouwen... Wat een lucht. Alle ramen en deuren open.
Ah nee!! Wat jammer zeg (en ik hoop dat de lucht snel wegtrekt).

Azalea747
14-02-2025 om 17:30
Ik heb ook nooit erg aan Valentijn gedaan. Blijkbaar vond de BSO van de kinderen het wel een leuk thema want we kregen wat knutsels en jongste (5 jaar) heeft een kaart gemaakt voor zijn beste vriendin. Oudste heeft helemaal spontaan iets voor man en mij gekocht van haar zakgeld, een hartjesslinger en hartjeschocolaatjes. Dat was natuurlijk wel ontzettend lief!

Nighttripper
14-02-2025 om 17:44
Moet met Valentijnsdag toch nog regelmatig denken aan die ene,helaas onbeantwoorde, grote liefde (wel jaren geleden inmiddels). Speelde in die tijd,enigszins mijmerend,vaak dit nummer.Wereldhit uit de 80's en m.i toch wel 1 van de mooiste love songs ooit gemaakt❤️.
https://www.youtube.com/watch?v=3aJvIFK9-xk&list=RDcXFra7gjElw&index=5
Neweve
14-02-2025 om 18:00
we zijn eerder deze week uit eten geweest. Vanavond is man sporten en zit ik met chocola op de bank.

Mama-Inge
14-02-2025 om 18:02
Hier een kind, die vandaag jarig is.
Verder doen we niet aan valentijnsdag

Herfstappeltaart
14-02-2025 om 18:53
Valentijnsdag hebben we nooit aan gedaan en gaan we ook niet aan doen. Onze kinderen (met relatie ) ook niet trouwens.

Moederkareltje
14-02-2025 om 20:35
Man neemt me mee uit eten. Dat is een primeur. Hij zei dat hij juist nu we in de tropenjaren zitten hij waardeert hoeveel ik voor hem en onze kroost doe. Zijn liefde is sterker geworden dan in de verkering zei hij. Fijn. Maar jaja.

SusannaT
14-02-2025 om 21:27
mijn ex van jaren her heeft me een klein cadeautje gebracht. Met een kaartje, zonder naam, maar ik wist meteen waar het vandaan kwam en hij gaf gelijk toe, hihi.
Moederkareltje, jammer van je koeken!

Moosey
15-02-2025 om 01:38
ik heb een extra kusje gekregen vanochtend en verder vooral hard gewerkt om 43 stellen een fijne avond te bezorgen in de horecatent waar ik werk.

Nick90
15-02-2025 om 07:10
Wij gingen naar een bruiloft en daarna nam ik ze mee uit eten bij de Mac (haar idee), en daarna op stap, had al rozen voor haar laten bezorgen en een oppas voor de kindjes geregeld. Vrouw was helemaal blij❤️

MissDalhousie
15-02-2025 om 09:35
Als er iets te vieren is, slaan wij zelden over. Ik ben lekker in de watten gelegd: ontbijtje op bed, boeket van lego-bloemen en een superschattig kaartje, geknutseld en geschreven door mijn oudste. Gisteravond met man en zoons uit eten en met zijn allen gedanst. Top-avond.

kapow
15-02-2025 om 11:03
Wij doen eigenlijk altijd wel wat.
Gisteravond gaan eten in ons favoriete restaurant.

JtM
15-02-2025 om 14:00
letterkoekje schreef op 14-02-2025 om 14:24:
[..]
Oh, ik dacht dat Valentijn iets met liefde had te maken. Maar voor het bedrijf (of zijn werknemers) ... wat mag dat zijn?
Omdat het Valentijn is maken we vandaag geen ruzie! 😊😊😊
![]()
Iets wat totaal niet met liefde te maken heeft korting voor klanten op hun behandeling.

MissBobby
16-02-2025 om 21:19
Mijn partner aka romantische ziel had de eettafel versierd met hartjes en ballonnen. Hij had een zeer uitgebreide borrelplank gemaakt met een fles cava. Ik kreeg een ouderwetse handgeschreven liefdesbrief die me heel erg ontroerde, een hart van een chocolatier en oorbellen.

Thora
17-02-2025 om 18:34
Zoals Friezinnetje al zei is Valentijn bedoeld om een geheime liefde te verrassen met iets leuks. Helaas heeft de commercie het hele feest uit zijn verband gerukt en beginnen sommige vrouwen al weken van tevoren te zeuren en te zaniken wat ze willen hebben. Ik heb gehoord van hele ruzies rondom Valentijn, in het ergste geval eindigend in een (tijdelijke) relatiebreuk. En mannen die in dolle paniek eind van de middag op 14 februari nog ergens een bos bloemen moeten scoren omdat ze anders problemen thuis krijgen.
Natuurlijk vind ik het wel leuk om iets extra's te doen zoals bijvoorbeeld die roze koeken van Bakblik. Dat zijn dan leuke dingen die je samen of met je gezin doet. Maar je partner overladen met bloemen en kadootjes (om gelazer te voorkomen) is gewoon niet de bedoeling van het hele feest.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.