Relaties
Damoontje
09-08-2021 om 22:41
Tinder voor dummies
Ik heb altijd gezegd dat Tinder niets voor mij is, maar hoor toch hier en daar een succesverhaal. Dus vandaag toch maar iets geprobeerd.
Ik heb wat normale 'kiekjes' geupload, geen sexy gedoe zeg maar. Het is niet de bedoeling te gaan betalen.
Maar ik snap het niet helemaal. Ik heb eerder (lang geleden) van iemand begrepen dat de mannen eerst swipen en dat je als vrouw alleen mannen ziet die jou naar rechts geswiped hebben. (Maar nooit geprobeerd dus wellicht verkeerd begrepen).
Ik heb een paar matches gehad, geen leuke mannen, haha. Type vreemdganger en een Amerikaan die hier zou komen voor vakantie en kennelijk vermaak zoekt. Dat terzijde.
Wat ik niet helemaal begrijp: Er staat 'berichten': Pietje Puck vindt jou leuk, onlangs actief, match nu. En dan is Pietje Puck geblurred. Groen dingetje erbij dat hij online is, maar ik kan er niet op klikken.
Ik kan er wel op klikken maar krijg dan te zien: koop Tinder Gold.
Verder staat bovenaan 'nieuwe matches'. 99+ likes. En als ik daar op klik krijg ik weer 'koop Tinder Gold'.
Wanneer ben je nou precies een match? Want allemaal dingen waar ik op klik krijg ik geblurrede dingen met 'koop Tinder Gold'. Terwijl volgens mij de mensen die ik ken die Tinderen, er niet voor betalen. Het is ook niet een paar euro per maand ofzo, je bent meteen 33 euro kwijt.
Wie o wie is ervaren hiermee en legt het me uit?
Koekie1980
20-07-2023 om 07:46
Mamali schreef op 19-07-2023 om 07:11:
Ik lees af en toe dit topic, ook al date ik momenteel niet.
Maar nu wil ik toch even reageren, omdat ze met een vrouw samen is geweest wil je afhaken? Ik ben getrouwd geweest met een man, kinderen gekregen en daarna ook lange tijd samen geweest met een vrouw.
Het is me overkomen en het was een mooie tijd maar nu ga ik ook weer voor een man mocht het me nog gegund zijn.
Dat heeft niks met experimenteren te maken, maar ben er voor mezelf achter dat het een eenmalig iets was.
Ik zou persoonlijk hard wegrennen als iemand een baby heeft van een paar maanden. Dat lijkt me juist de meest irritante tijd van kinderen hebben, de baby en peuter tijd, ze kunnen niks en je bent 24-7 aan het zorgen. Liever een partner zonder kinderen of max 2 en niet te jong.
Mamali
20-07-2023 om 09:34
Koekie1980 schreef op 20-07-2023 om 07:46:
[..]
Ik zou persoonlijk hard wegrennen als iemand een baby heeft van een paar maanden. Dat lijkt me juist de meest irritante tijd van kinderen hebben, de baby en peuter tijd, ze kunnen niks en je bent 24-7 aan het zorgen. Liever een partner zonder kinderen of max 2 en niet te jong.
Daar ging mijn post niet over. Volgens mij vond Limburg het feit dat ze met een vrouw samen is geweest lastig.
Damoontje
21-07-2023 om 05:52
Ja die baby zou ik moeilijker vinden idd! Hoewel er geen verbroken relatie bij hoort als ik goed begrijp. Ik zou vooral moeite hebben als er een relatie verbroken is rond zwangerschap/kraamtijd maar diegene misschien nog wel omgangsregeling heeft etc.
De cursusman, misschien is hij er vanmiddag weer maar als hij nog/weer afwezig is kan hij het niet meer afmaken.
Ik moet zeggen dat uit het oog ook een beetje uit het hart is, omdat verder het leven ff hectisch is.
Ik ben ook regelmatig niet lekker, tegen flauwvallen aan dus misschien even langs de huisarts.
Een grote sterke man die mij dan opvangt is ook wel fijn
pausi
21-07-2023 om 06:39
Haha, je laatste zin.
Sterkte. Ik hoop dat hij er is,is voor het verhaal toch leuker
Damoontje
21-07-2023 om 16:44
Dank je!
Ik had vorige week begrepen dat hij iets ernstigs mankeerde en voor langere tijd uit de running zou zijn. Maar dat bleek over een andere (afwezige) cursist te gaan. Vervelend voor diegene uiteraard maar deze Cursusman was gelukkig terug en alive and kicking.
En groot en sterk en lief
Vroeg meteen hoe het ging en wil dan ook weten hoe het ECHT gaat.
We laten in de groep niet echt zien dat we elkaar al kennen. En er was ook telkens iemand bij, ook aan het einde… en nu heb ik nog steeds zijn nummer niet. Aaaah.
Hij had haast geloof ik, en ook bij het afscheid was er ‘gezellig’ een andere cursist nog aan het mee praten. En weg reed hij.
Gelukkig eens een middag geen flauwtes gehad. Of jammer want dan had ik in zijn armen kunnen vallen
Ben zo ontzettend moe de laatste dagen, ik moet eerst maar wat bij tanken. En volgende week iets verzinnen waarbij ik echt dat tel nr nodig heb.
We hadden nota bene in de groep een gesprek over Tinder en relaties, haha. In de groep zijn dus een aantal mensen die hun partner via Tinder kennen. En een cursusgenote had een verhaal over een date met een leeftijdsverschil en ik zei nog dat dat mij helemaal niks zou uitmaken… en toen kwam de docent en ging de les weer verder. Ik ga nog even nagenieten van zijn mooie open glimlach en voor de rest ben ik een sukkel…
Fijn weekend allemaal
Damoontje
22-07-2023 om 06:17
Dank je! Hij geeft me sowieso een goed gevoel, na alle disasters.
Het cursusgebouw is vrij hoog en ik had het idee dat ik de flat van de oktober-man zou kunnen zien, was nog wel bezig die te zoeken. Dat was die kerel die opeens doodziek was en dat blijft een beetje vreemd, was gisteren opeens met die flat bezig. Maar die staat toch net aan de andere kant denk ik.
Misschien kan ik nu ondertussen ook wel uitspreken dat ik hem leuk vind. In de vorige groep was dat anders, had hij veel jonge vrouwen om zich heen. En ik dacht, straks moet je die hele cursus nog en wordt het awkward etc. Maar hij is niet de persoon om er een awkward toestand van te maken.
Cursusman: Damoon hoe is het met je?
Damoontje: Ehm, goede vraag. Ehm… warm!
Brabeau
22-07-2023 om 09:09
Damoontje schreef op 22-07-2023 om 06:17:
Cursusman: Damoon hoe is het met je?
Damoontje: Ehm, goede vraag. Ehm…warm!Heet!
Ik heb het even voor je gecorrigeerd 😜
Damoontje
24-07-2023 om 09:13
Hahaha. Goedzo.
Tijdens de les flirten we niet echt. Hij vermijdt het een beetje. In de pauzes en na de les wel contact.
Hoe zeg je dat, als iemand even bevestigt dat hij je ziet, ofzo. Even twee ogen dicht, hoe heet dat? Geen knipoog en ook niet flirterig. Beetje bemoedigend ook.
Ondertussen voel ik me een beetje lost. Familielid met kanker gaat nu echt achteruit. Kwestie van weken denk ik. Je kunt zo weinig… ik ben niet de inner cirkle die nu dagelijks de verzorging doet.
Er zijn klussen hier in huis en ik heb soms spullen nodig… voorheen konden mijn ouders rijden maar dat wordt minder en ik zit soms met de handen in het haar. Maar ik wil niet uit een soort wanhoop die man daar voor vragen. (Heb zelf dus geen auto)
Een knuffel, zijn knuffel, zou heel erg welkom zijn.
Damoontje
24-07-2023 om 12:18
Denk dat ik binnenkort even een ander topic open, waar het woord ‘tinder’ niet in voorkomt.
Ik kreeg van tinder een melding dat ze mijn profiel verborgen hebben omdat ik er niets meer mee deed. En ik heb er eigenlijk best rot herinneringen aan.
Die kerel die ‘doodziek’ was geworden zat altijd veel online en ik las soms nog zijn blog, hij kon leuk bloggen. Maar ook op die site komt een soort melding dat hij te ziek is om te bloggen etc. Ik vind dat heel akelig allemaal. Moet daar ook helemaal niet meer kijken.
Ondertussen overal zieke, stervende en suïcidale mensen, blech. T zomerzonnetje ontbreekt hier ook een beetje.
Morgen met een vriendin en haar kids naar het sprookjesbos. Dan zijn zij de zonnetjes
En vrijdag is de Zon himself er weer, haha. Die lacht altijd volgens mij
pausi
24-07-2023 om 20:13
Dikke hug!
Sterkte met familielid. Zou je niet een buurjongen tegen betaling iets kunnen laten doen of je hebt ook een klusjessite, weet even niet hoe die heet.
Vaak ligt hulp onder handbereik maar zoeken we te ver.
Fijn dat hij je zo'n fijn gevoel geeft en dat hij je ziet, dat is een belangrijk iets, gezien worden.
Plezier morgen.
Limburg2022
25-07-2023 om 04:02
Wat vervelend om te lezen van de verslechterde gezondheid van je familielid Damoontje. Dat soort momenten laten je wel weer met beide benen op de grond zetten, en bewijst elke keer weer dat je elke dag moet genieten. Carpe diem!
Heb je geen andere familieleden die jou kunnen helpen? Of in de vriendenkring? Of inderdaad bij naaste buren zoals hier eerder werd geschreven. Mensen helpen elkaar graag waar het kan. Althans, de meeste dan. Vraag om hulp, dan denk ik dat je versteld zult staan hoeveel mensen bereid zijn om jou een helpende hand toe te steken. Maar dan moet je wel laten weten dat je hulp nodig hebt natuurlijk... Van nature zal niemand graag om hulp vragen, want dan ben je kwetsbaar. Toch zul je versteld staan, echt waar. Laat je even weten hoe je het hebt opgelost? Ben ik wel benieuwd naar.... Succes!
Limburg2022
25-07-2023 om 04:24
Even terugkomend op m'n "date"... Het klopt inderdaad dat ik er best wel moeite mee heb dat ze met een vrouw getrouwd is geweest. Let wel: ik veroordeel haar niet. Iedereen moet lekker doen waar hij/zij gelukkig van wordt zeg ik altijd. Maar nu ik met haar aan het daten ben, kijk ik hier even vanuit een andere hoek naar. Zoals geschreven, ben ik gewoon heel bang dat ik een soort van experiment ben. En als ik alleen zou zijn geweest, had ik dat ook nog wel aan durven gaan als alles goed voelt. Maar ik heb nu een zoon van 6 jaar waar ik rekening mee moet houden. Alhoewel ik meer een plaatsje heb kunnen geven, voelt het nog altijd niet helemaal goed.
Inmiddels ben ik ook te weten gekomen dat ze met haar vorige partner (haar ex vrouw dus), de zorg heeft gehad over een X aantal kinderen in de vorm van noodopvang. Na hun scheiding, zijn ze beide gestopt met de opvang. Ze schijnt nog heel vaak contact te hebben met de kinderen en gaat dan ook nog wel eens een uitje doen. Vind ik heel mooi, echt waar. Ze is een heel goed en mooi mens. Maar heb het idee alsof ik met haar in een tornado stap. En weet niet of ik daar behoefte aan heb. Vraag me af of zij wel een rustige basis kan bieden. Maar dat is puur een gevoel, op de verhalen die ze verteld.
En dat er een baby in het spel is, is voor mij geen probleem. Zeker niet omdat er geen partner in het spel is. Hebben beide ons eigen huis, dus daar voorzie ik geen probleem in.
Vind het erg lastig wat te doen. Enerzijds wil ik haar gewoon vertellen hoe het voor mij voelt, maar anderzijds is ze ook wel een heel interessant persoon, waar echt wel een klik mee is.
Nog even aankijken denk ik... Hopelijk kom ik niet voor nog meer verassingen te staan....
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.