Relaties Relaties

Relaties

Relatieproblemen

Hallo iedereen,

Ik zit zo in een lastige situatie en ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen ik krijg al zolang geen seks meer van mijn vriend onze dochter word over 3 maanden 1 jaar en zolang heb ik al geen seks gehad voor dat onze dochter er was was onze seksleven ook niet echt een feestje helaas maar ik had toen wel seks en nu niks meer gewoon! Terwel mijn vriend wel naast mij op bed als we naar bed gaan zichzelf aftrekt ik word er helemaal gek van het is letterlijk nu elke dag en lig ook nu elke keer op de bank word er ook nog is onzeker van ook omdat ik gewoon niet begrijp waarom die geen seks wil met mij hij wil niet eens dat ik met mezelf speel want dat vind die gek ik heb ook allerlei sexy lingerie speciaal voor hem gekocht hij wil niet eens dat ik zulke dingen aantrek vorige week had ik hem er op aangesproken over het feit dat die elke avond naast mij zichzelf aftrek hij werd helemaal gek woest was die hij zei dat het tussen me oren zat en dat ik hulp moet gaan zoeken
Ik heb dit serieus nog nooit meegemaakt met een man die eigenlijk geen seks wil ik was letterlijk in mijn vrijgezelle leven meer actiever kwa seks dan dat ik nu in een relatie zit ik vind het bizar!
En ik mis het echt oprecht ik kan gewoon mezelf eigenlijk niet zijn in onze relatie mijn behoeftes schuif ik eigenlijk aan de kant en al best wel lang.
want ja tuurlijk gaat het ook om de seks maar de hele intimiteit is weg dat is er gewoon niet van uit zijn kant ik voel me net 80 echt waar verschrikkelijk! En ben pas 28 en dan seksloos door het leven gaan omg neee dat wil ik niet!

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen
Zijn er mensen die het zelfde mee hebben gemaakt?

Groetjes


Dat is ook bizar gedrag. En ik denk dat er serieus psygisch iets mis is met jou partner als hij dit zonder gene doet, terwijl dit gewoon zwaar ongewenst grensoverschrijdend gedrag is. 
Raar, vreemd, ranzig en volgens mij wel aangifte waardig... 
Niet normaal omdat naast iemand te doen, grensoverschrijdend gedrag en raar agressief is het ook.

En als je hem erop aanspreekt, dan reageert hij ook bizar en agressief....hij spoort niet. En dat is het grootste probleem.

BritgetJones007 schreef op 12-09-2024 om 09:12:

Dat is ook bizar gedrag. En ik denk dat er serieus psygisch iets mis is met jou partner als hij dit zonder gene doet, terwijl dit gewoon zwaar ongewenst grensoverschrijdend gedrag is.
Raar, vreemd, ranzig en volgens mij wel aangifte waardig...
Niet normaal omdat naast iemand te doen, grensoverschrijdend gedrag en raar agressief is het ook.

En als je hem erop aanspreekt, dan reageert hij ook bizar en agressief....hij spoort niet. En dat is het grootste probleem.

Whut?? Wat is er precies grensoverschrijdend aan? 

Charr

Charr

12-09-2024 om 09:28 Topicstarter

hij heeft inderdaad een Antisociale persoonlijkheidsstoornis en ik heb zelf PTSS opgelopen uit mijn verleden als kind maar ook met mijn vorige relatie ik werd geestelijk en lichamelijk mishandeld en alles lag altijd aan mij en ik zit eigenlijk nu een beetje in het zelfde schuitje niet dat die mij heeft aangeraakt maar ik merk gewoon dat ik met alles weer onzeker word of ik dingen wel goed doe of dingen aan mij ligt hij geeft ook mij van alles de schuld maar we hebben een kleine van 9 maanden en ik blijf hoop houden ik wil niet dat zei in een gebroken gezin komt maar ik heb het idee dat mijn partner steeds minder respect voor mij heeft ook als moeder zijnde ik doe echt letterlijk alles zelf met mijn kind ook financieel hij vind ik betaal de huur wees blij dat jullie (bedoeld die mee ons dochter) een dak boven jullie hoofd hebben ik ben ook een paar weken geleden met me kind naar mijn moeder gegaan en heb daar 2 weken geslapen omdat ik pakjes coke had gevonden van mijn partner ik heb gezegd ik ben weg dit is niet veilig voor ons kind en je gaat hulp zoeken want hij heeft heel zijn leven een verslaving dan stopt hij weer een tijdje en dan gebeurt er weer het zelfde alcohol en drugs maar keren er voor zei die altijd dat die zelf geen probleem had en dat die het allemaal zelf wel kan maar ik spreek uit ervaring uit mijn familie mijn stiefvader is ook alcoholist en al jaren clean en helpt mensen ook verder met een verslaving ik heb nu ook gezegd dat die echt hulp moet zoeken en dat gaat die doen zegt die maar daarin tegen zeg die tegen mij dat ik hulp moet gaan zoeken en dat het mijn schuld is dat hij weer had gebruikt 

ik weet echt niet meer wat ik moet doen 

Geen seks lijkt me wel het laatste om je druk over te maken.

Charr

Charr

12-09-2024 om 09:44 Topicstarter

dat is ook niet waar ik me alleen druk over maakt maar intimiteit is er helemaal niet zelfs geen arm om me heen niks geen complimentjes niks we leven als broer en zus eigenlijk 

Heb je wel eens relatietherapie overwogen?

Je herkent je situatie vanuit het verleden. Je wil niet dat je kind uit een gebroken gezin komt. Dan is er maar weinig keuze. Misschien omdenken waar jij en je kind gelukkiger van worden.

@Char: puntjes helpen enorm met de leesbaarheid van je berichten.

Als ik het zo lees zou ik heel snel weg zijn bij die creep. Hij gaat echt zoveel te veel grenzen over. Dan maar een gebroken gezin maar wel een leven waar geluk in voorkomt hebben. Ipv dankbaar moeten zijn dat je in het huis van je verwekker mag wonen. Wie denkt hij wel niet dat ie is?

Ik zou naar andere mannen gaan lonken. Ik bedoel als hem het toch niet kan schelen.

Nee, toch eigenlijk niet, het geeft misschien even genoegdoening maar wat je wil is geliefd zijn bij je vriend. Ik zou dus maken dat ik wegkwam. Betalen moet hij toch wel voor het kind als hij de vader is.

PS: met een antisociale persoonlijkheidsstoornis zou ik nóg sneller vertrokken zijn. Of hem eruit zetten; nog beter.

Charr

Charr

12-09-2024 om 10:40 Topicstarter

ja alleen het probleem is ik kom niet zo snel aan een sociale huurwoning mijn punten zijn zo laag en wil echt dan een eigen plekje voor mijn dochter en mij want bij mijn moeder is ook geen optie ook geen gezonde situatie voor mijn dochter daar 

Ik zou zorgen dat ik uit deze situatie kan stappen. Geld wegzetten; achter een woonplek aangaan, met vertrouwde mensen een plan maken, etc. Dit is geen gezonde situatie voor jou en je kind. 

Nick90 schreef op 12-09-2024 om 09:15:

[..]

Whut?? Wat is er precies grensoverschrijdend aan?



Nick90 schreef op 12-09-2024 om 09:37:

Geen seks lijkt me wel het laatste om je druk over te maken.



Ik vind jouw antwoorden kwetsend, Nick.

Als een man ongegeneerd naast zijn vrouw ligt te masturberen, dat zou IK inderdaad ook een grens over vinden. Dat hij masturbeert, tot daar aan toe. Maar terwijl die vrouw verlangt naar intimiteit, je jezelf naast haar liggen aftrekken, is de grens ver over in mijn ogen.

En wat het eerste of het laatste is waarover iemand zich druk moet maken, daar kan jij ook al niet over oordelen, Nick. 

Dus, als je geen begrip kan opbrengen voor de problemen van een TO, kan je in dat topic beter niet reageren want dan maak je alleen dat de mensen zich nog slechter voelen.

letterkoekje schreef op 12-09-2024 om 11:16:

[..]



[..]



Ik vind jouw antwoorden kwetsend, Nick.

Als een man ongegeneerd naast zijn vrouw ligt te masturberen, dat zou IK inderdaad ook een grens over vinden. Dat hij masturbeert, tot daar aan toe. Maar terwijl die vrouw verlangt naar intimiteit, je jezelf naast haar liggen aftrekken, is de grens ver over in mijn ogen.

En wat het eerste of het laatste is waarover iemand zich druk moet maken, daar kan jij ook al niet over oordelen, Nick.

Dus, als je geen begrip kan opbrengen voor de problemen van een TO, kan je in dat topic beter niet reageren want dan maak je alleen dat de mensen zich nog slechter voelen.

Dit is een openbaar forum ja. 

Nick90 schreef op 12-09-2024 om 11:19:

[..]

Dit is een openbaar forum ja.

En dat betekent dat alles moet kunnen? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.