Relaties Relaties

Relaties

Gmk

Gmk

05-09-2024 om 11:17

Mijn man verzorgt zich totaal niet, ik walg ervan.


Met mijn collega of een vriendin zou ik wel moeite doen om de juiste woorden en toon te vinden maar met je man toch niet? Je begint met een casual opmerking en wordt dat niet verstaan dan steeds een graadje duidelijker tot een ultimatum aan toe. Normaal is dat hij aantrekkelijk wil worden gevonden.

houdt het bij de feiten. "Ik merk dat ik vaginale klachten krijg als wij seks hebben gehad. Je moet je wassen net als ik voordat we van bil gaan. "
https://gezondnu.nl/gezondheid/waarom-de-man-schuldig-is-aan-vaginale-problemen/

Moederkareltje schreef op 05-09-2024 om 21:04:

houdt het bij de feiten. "Ik merk dat ik vaginale klachten krijg als wij seks hebben gehad. Je moet je wassen net als ik voordat we van bil gaan. "
https://gezondnu.nl/gezondheid/waarom-de-man-schuldig-is-aan-vaginale-problemen/

Dus als een vrouw als kapitein iglo ruikt mogen mannen ook klagen?

Nick90 schreef op 05-09-2024 om 21:25:

[..]

Dus als een vrouw als kapitein iglo ruikt mogen mannen ook klagen?

Natuurlijk. Geldt voor beide kanten. Niemand houdt van stank.

Nick90 schreef op 05-09-2024 om 21:25:

[..]

Dus als een vrouw als kapitein iglo ruikt mogen mannen ook klagen?

😂gatver

 Ja dan mag je zéker klagen!

rionyriony schreef op 05-09-2024 om 20:42:

Met mijn collega of een vriendin zou ik wel moeite doen om de juiste woorden en toon te vinden maar met je man toch niet? Je begint met een casual opmerking en wordt dat niet verstaan dan steeds een graadje duidelijker tot een ultimatum aan toe. Normaal is dat hij aantrekkelijk wil worden gevonden.

Goed plan. Iets als: “hé, je bent te dichtbij mij want ik ruik je” heeft TO meteen een héle duidelijke grens aangegeven ook. Twee meter, drie meter, afhankelijk van de stank, en afhankelijk van de grootte van de kamer, kunnen ze niet meer in één ruimte verblijven. Ja, dat lijkt me wel wat. 

ToetieToover schreef op 05-09-2024 om 22:27:

[..]

Goed plan. Iets als: “hé, je bent te dichtbij mij want ik ruik je” heeft TO meteen een héle duidelijke grens aangegeven ook. Twee meter, drie meter, afhankelijk van de stank, en afhankelijk van de grootte van de kamer, kunnen ze niet meer in één ruimte verblijven. Ja, dat lijkt me wel wat.

Maar dat is toch vreselijk! Je wil toch überhaupt niet met iemand in 1 huis wonen die zo stinkt!

Zilver_gray schreef op 05-09-2024 om 22:33:

[..]

Maar dat is toch vreselijk! Je wil toch überhaupt niet met iemand in 1 huis wonen die zo stinkt!

Pubers zijn inderdaad ook niet te harden eigenlijk, nu ik erover nadenk. Zou die vent zijn blijven steken in zijn pubertijd?

ToetieToover schreef op 05-09-2024 om 22:45:

[..]

Pubers zijn inderdaad ook niet te harden eigenlijk, nu ik erover nadenk. Zou die vent zijn blijven steken in zijn pubertijd?

Als to het al niet weet, hoe moeten wij dan weten wat er loos is. Wij kennen de beste man nog minder. Ik kan niks anders bedenken in een dergelijke situatie dan een stevig gesprek aangaan. En als het pure laksheid is, hem de keuze stellen; óf je gaat je wassen, óf geen sex meer.


Nick90 schreef op 05-09-2024 om 21:25:

[..]

Dus als een vrouw als kapitein iglo ruikt mogen mannen ook klagen?

Tuurlijk. Vaak is het trouwens een teken dat er een onderliggend probleem is  Vaak wijst een visgeur op bacteriële vaginose (wat geen soap is) of een soa. Goed om het aan te geven als je dit ruikt dus. Dan kan de vrouw stappen ondernemen.

Je zorgen uiten komt trouwens wel sympathieker over als klagen maar bij herhaling snap ik klagen zeker. 

Wat maakt dat jij denkt dat je dit niet mag aangeven? 


Moederkareltje schreef op 05-09-2024 om 21:04:

houdt het bij de feiten. "Ik merk dat ik vaginale klachten krijg als wij seks hebben gehad. Je moet je wassen net als ik voordat we van bil gaan. "
https://gezondnu.nl/gezondheid/waarom-de-man-schuldig-is-aan-vaginale-problemen/


Dit

Omdat een andere benadering niet effektief is.

Als ik jou was dan zou ik helemaal geen seks meer hebben met je man en ook niet meer bij hem slapen. Slechte verzorging heeft nu eenmaal zijn consequenties. 

Dit is erg herkenbaar omdat mijn vader zo'n man is. Inmiddels 15 jaar geleden is mijn moeder van hem gescheiden ze kon het niet meer aan. Mijn vader is nog steeds hoe hij 15 jaar geleden was. Eigenwijs en als je iets zegt gelijk in de verdediging. Ik vind het erg om mijn vader zo te zien het doet toch pijn een soort verwaarlozing van zichzelf. 
Ik wens je heel veel sterkte toe want ik weet dat je het niet makkelijk hebt. Ik weet het omdat ik mijn moeder er zo mee zag worstelen.
Ik hoop zo dat het voor jou wel zal veranderen.

watertoren schreef op 06-09-2024 om 07:58:

Als ik jou was dan zou ik helemaal geen seks meer hebben met je man en ook niet meer bij hem slapen. Slechte verzorging heeft nu eenmaal zijn consequenties.

Helemaal mee eens! Getver, het idee al: word er gewoon misselijk van.

duizel schreef op 05-09-2024 om 23:20:

[..]

Tuurlijk. Vaak is het trouwens een teken dat er een onderliggend probleem is Vaak wijst een visgeur op bacteriële vaginose (wat geen soap is) of een soa. Goed om het aan te geven als je dit ruikt dus. Dan kan de vrouw stappen ondernemen.

Je zorgen uiten komt trouwens wel sympathieker over als klagen maar bij herhaling snap ik klagen zeker.

Wat maakt dat jij denkt dat je dit niet mag aangeven?


Eigen ervaring 😂

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.