Relaties Relaties

Relaties

Gmk

Gmk

05-09-2024 om 11:17

Mijn man verzorgt zich totaal niet, ik walg ervan.

Het kost me wel moeite hier te schrijven over mijn man, maar ik doe het omdat ik er echt mee zit.
Wij zijn nu ruim 10 jaar getrouwd, kregen op wat latere leeftijd een relatie. Mijn man was nooit een ijdeltuit, maar dat hoeft voor mij ook niet. Gewoon goede persoonlijke hygiëne vind ik al prima.
Vroeger verzorgde hij zich wel, en was hierdoor aantrekkelijk voor me.
Nu moet ik hem zo ongeveer onder de douche duwen...
Altijd gemopper als ik vraag of hij wil douchen, en dit doe ik pas als ik echt vind dat hij niet fris meer ruikt.
Zelfs op hete zomerdagen waarop hij heel veel zweet, nooit even uit zichzelf onder de douche. 
Het lijkt hem echt totaal niet meer te interesseren, maar verwacht vsn mij nog wel actie in bed...
Seks hebben we nauwelijks, ik raak absoluut niet opgewonden van een man die stinkt.
Bij voorkeur gaat hij bovenop me zitten om zichzelf 'blij te maken'.
Ik onderga het, in de hoop er weer voor even vanaf te zijn.
Ik weet dat hij nooit wc papier gebruikt na het plassen, en z'n piemel ruikt niet bepaald fris.
Al wel vaker gevraagd of hij zich wat meer zou willen verzorgen, maar het komt niet aan...
Reageert bot als ik er voorzichtig iets van zeg.
Geeft ook aan een hekel te hebben aan douchen, dus bin voorkeur zo weinig mogelijk.
Ik vind het echt lastig want de aantrekkingskracht is echt helemaal.wdg hierdoor.
Hij poetst z'n tanden maximaal 1x per dag.
Ik weet niet goed meer hoe ik hiermee om moet gaan. Een Ronaldo hoeft hij van mij niet te zijn, maar gewoon een wc papiertje na het plassen en een paar keer per week een douche is toch niet teveel gevraagd?
Ik merk dat ik er heel onzeker van word...


Is dit serieus?! Ik kan me er niks bij voorstellen. 

HollyHobbie schreef op 05-09-2024 om 11:22:

Is dit serieus?! Ik kan me er niks bij voorstellen.

Ik ook niet. Het zit haar (hem) wel zo hoog dat die een account ervoor heeft aangemaakt.

Wat maakte dat er verandering kwam in zijn lichamelijke verzorging?
Zit hij goed in z’n vel?
Waarom heeft hij een hekel aan douchen? Is hij moe? Depressief? Heeft hij een water fobie?
Hoe is hij verder naar jou toe? Is hij attent? Luistert hij als je wat vertelt?

Herfstappeltaart schreef op 05-09-2024 om 13:59:

Jaja.

Vooral die 1x tandenpoetsen komt me zo bekend voor. TO, heb je dit niet al eens eerder als probleem voorgelegd?

Herfstappeltaart schreef op 05-09-2024 om 13:59:

Jaja.

Waarom nou weet zo een antwoord? Het komt toch wel vaker voor dat iemand niet hygiënisch is? TOer als je je er echt zo aan ergert (Wat in mij  ogen meer dan terecht is) zou ik nogmaals om de tafel gaan zitten, wilt die dan nog niet luisteren dan een relatie therapeut in de armen nemen want zo te lezen trekt die zich er niks van  aan 

HollyHobbie schreef op 05-09-2024 om 11:22:

Is dit serieus?! Ik kan me er niks bij voorstellen.

Waarom kun je het je niet voorstellen? Het kan  toch zijn dat die man zich niets van aantrekt of iets dergelijks?

MRI

MRI

05-09-2024 om 15:23


"Bij voorkeur gaat hij bovenop me zitten om zichzelf 'blij te maken'.
Ik onderga het, in de hoop er weer voor even vanaf te zijn. "
Houd daar mee op.

ToetieToover schreef op 05-09-2024 om 14:11:

[..]

Vooral die 1x tandenpoetsen komt me zo bekend voor. TO, heb je dit niet al eens eerder als probleem voorgelegd?

Dit

Of was het toen een vrouw? 🤔

Muurbloem1985 schreef op 05-09-2024 om 15:05:

[..]

Waarom nou weet zo een antwoord? Het komt toch wel vaker voor dat iemand niet hygiënisch is? TOer als je je er echt zo aan ergert (Wat in mij ogen meer dan terecht is) zou ik nogmaals om de tafel gaan zitten, wilt die dan nog niet luisteren dan een relatie therapeut in de armen nemen want zo te lezen trekt die zich er niks van aan

Laat die relatietherapeut maar zitten, ze kan beter hulp voor zichzelf zoeken. Zodat ze niet over zich heen laat lopen (of zitten in dit geval) 

TO, je moet echt eens aan jezelf denken, eerst jezelf blij maken voor je hem blij maakt, zonder zelf de lol

Assertiviteit in ieder geval in bed: “Nee schat, je stinkt en dan heb ik echt geen zin”
En dat volhouden.

Misschien heeft ie wel een ASS, dan kan iemand tijdelijk in de rush van verliefdheid wel goed voor de hygiëne zorgen, maar ‘als de buit binnen is’ weer verzanden in slechte hygiëne. Maar goed, dan heb je wel goed onderzoek door een deskundige nodig om dat te kunnen vaststellen.

Muurbloem1985 schreef op 05-09-2024 om 15:05:

[..]

Waarom nou weet zo een antwoord? Het komt toch wel vaker voor dat iemand niet hygiënisch is? TOer als je je er echt zo aan ergert (Wat in mij ogen meer dan terecht is) zou ik nogmaals om de tafel gaan zitten, wilt die dan nog niet luisteren dan een relatie therapeut in de armen nemen want zo te lezen trekt die zich er niks van aan

Kom nou. Een eerste topic en dan op deze manier opgeschreven.  Sorry maar dat neem ik niet serieus hoor. Ga maar een ander in de maling nemen.

Herfstappeltaart schreef op 05-09-2024 om 16:19:

[..]

Kom nou. Een eerste topic en dan op deze manier opgeschreven. Sorry maar dat neem ik niet serieus hoor. Ga maar een ander in de maling nemen.

Dat kun je niet weten ookal is het de eerste topic beetje flauw

ik heb volgens mij exact zo’n topic ook weleens op viva langs zien komen.  

absor schreef op 05-09-2024 om 16:59:

ik heb volgens mij exact zo’n topic ook weleens op viva langs zien komen.

Het komt mij ook heel bekend voor dit topic,.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.