Relaties Relaties

Relaties

Lotgenoten: wie heeft ervaring met buitenechtelijke lover waarin je je verliest?

Confusedgirl

Confusedgirl

24-11-2024 om 07:42 Topicstarter

Moederkareltje schreef op 23-11-2024 om 23:06:

[..]

Nounou lotgenoten betekent gewoon iemand die in dezelfde omstandigheden verkeerd. Ze kan het gewoon zo noemen. Liefde/lust overkomt je soms en daarmee kan iemand zichzelf in de nesten draaien. Jij bent duidelijk geen lotgenoot.

Dank je wel! Ik wist even niet hoe ik t anders moest noemen.. En ja, t overkomt je, echt. Zat hier ook niet op te wachten. En ik doe mn best om er mee om te gaan maar t is allemaal zo makkelijk gezegd. Als je t nooit hebt gevoeld zo, kun je dat ook niet weten. 

Confusedgirl

Confusedgirl

24-11-2024 om 07:47 Topicstarter

letterkoekje schreef op 23-11-2024 om 22:29:

[..]

Sorry, in jouw zin begrijp ik twee dingen niet en dat kan aan mij liggen.

Je wilde je eigen verhaal delen op deze manier.

Je eigen verhaal: op het andere forum schreef je toch hetzelfde verhaal. Misschien hier en daar een detail anders, maar de twee verhalen zijn toch hetzelfde?

En 'op deze manier', daarmee bedoel je misschien 'op Viafora'?

Ja, gewoon mijn eigen topic ipv als reactie op iemand anders haar verhaal. 

Confusedgirl schreef op 24-11-2024 om 07:42:

[..]

Dank je wel! Ik wist even niet hoe ik t anders moest noemen.. En ja, t overkomt je, echt. Zat hier ook niet op te wachten. En ik doe mn best om er mee om te gaan maar t is allemaal zo makkelijk gezegd. Als je t nooit hebt gevoeld zo, kun je dat ook niet weten.

Verliefdheid overkomt je .

De rest zijn keuzes.

Roos57 schreef op 24-11-2024 om 08:32:

[..]

De rest zijn keuzes.

Dit ja. En keuzes hebben consequenties. En als je die consequenties niet wil of kan dragen moet je andere keuzes maken.

Heb je een open relatie of is het overspel?

Ik geef een vrij net advies aan je, deel mijn eigen ervaring en 0 reactie? Wil je hier dan alleen je verhaal opschrijven als een soort dagboek of wat? Want dan vraag ik de mods wel mijn bericht te verwijderen. 

Confusedgirl

Confusedgirl

24-11-2024 om 12:41 Topicstarter

Miraval schreef op 24-11-2024 om 10:01:

Ik geef een vrij net advies aan je, deel mijn eigen ervaring en 0 reactie? Wil je hier dan alleen je verhaal opschrijven als een soort dagboek of wat? Want dan vraag ik de mods wel mijn bericht te verwijderen.

Hallo, Nee ik heb zeker gereageerd, op iedereen geloof ik maar ik kan mijn eigen reacties nergens meer terugvinden. Als je de aanhalingstekens gebruikt, reageer je toch op diegene hun post?? Waardeerde t zeker maar denk dat ie dan onder een anders reactie staat. Sorry, ik zit voor het eerst op zo'n forum...

Confusedgirl

Confusedgirl

Moxxie schreef op 24-11-2024 om 09:51:

Heb je een open relatie of is het overspel?

Nee geen open relatie. 

Confusedgirl

Confusedgirl

Roos57 schreef op 24-11-2024 om 08:32:

[..]

De rest zijn keuzes.

True

Confusedgirl

Confusedgirl

24-11-2024 om 12:42 Topicstarter

Roos57 schreef op 23-11-2024 om 14:59:

Waar heb je sex gehad ? Op het werk ?
Achterbank auto ?

Is dat relevant?

Ikke ikke ikke en de rest kan stikken. Aldus TO.

Confusedgirl schreef op 24-11-2024 om 12:42:

[..]

Is dat relevant?

Nee ordinaire nieuwsgierigheid.

Confusedgirl schreef op 24-11-2024 om 12:42:

[..]

Is dat relevant?

Is niet relevant. Maar dan hebben de mensen weer wat om op te reageren.

Op je werk, pas maar op dat het je baan niet kost en dan kun je je hypotheek niet meer betalen of kom niet meer aan de bak met zo een referentie.

Op de achterbank, lekker goedkoop dat jij je daarvoor laat lenen, pas maar op dat je geen haren achterlaat.

In zijn bed, wat ben jij een bitch, geen respect voor de vrouw des huizes.

In een hotel, hij neemt iig de tijd voor je en is niet te gierig.

Buiten, je bent toch geen stoephoer of 18 meer, pas maar op dat je poes niet verkouden wordt. 

Vaak verloopt het als volgt: de relatie met je man gaat kapot. Je begint opnieuw alleen en vreemd genoeg besef je dan pas dat je niet veel aan je huidige lover hebt (nu je je warme nest kwijt bent wordt dat ineens duidelijk) en dan dump je hem. Want je hebt ontzettend weinig aan hem; alleen de kruimels zijn voor jou. Kennelijk hield je niet genoeg van je oude relatie om daar voorzichtig mee om te gaan.

MissJones schreef op 24-11-2024 om 14:00:

Ikke ikke ikke en de rest kan stikken. Aldus TO.

Eens, haar vraag is hoe ze kan leren hiermee om te gaan, want hsp. Jammer dat al die emoties alleen om haar eigen genot draaien en niet over wat ze haar partner en de partner van haar lover aandoet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.