Relaties
Confusedgirl
23-11-2024 om 14:47
Lotgenoten: wie heeft ervaring met buitenechtelijke lover waarin je je verliest?
Een korte introductie. Ik ben 50+, in een relatie en sinds een paar maanden een soort van relatie met iemand die ik van werk ken. Hij is een stuk jonger, heeft ook een relatie en kindje.
Wat begon met wat geflirt is op een gegeven moment uitgemond in meer. We hebben een paar keer sex gehad. Helaas niet in een ideale setting..
Waar ik tegenaan loop is dat ik voor m gevallen ben. Ik ben geenzins van plan om mijn vaste relatie op te geven en hij ook niet (logisch ook ivm kind en leeftijd verschil).
Echter hij staat wat anders in onze ontmoetingen dan ik. Waar ik sterk begon (hard to get) merk ik dat ik mezelf aan het verliezen ben. Als hij naar mijn mening te lang niet reageert zoek ik toch hem weer op. Ik weet dat t mij zwak maakt en toch kan ik t niet laten. T lijkt wel of ik alleen kan functioneren als hij actief in mn leven is.
Zijn leven is veel drukker dan die van mij en hij heeft beperkt tijd om af te spreken. En áls we dan afspreken komt er last minute vaak wat tussen. Lijkt wel of t universum zich ermee bemoeit.
Hij is dan van, jammer volgende keer beter en ik ben er dagen stuk van.T initiatief komt ook vaak van mij en ik pas me dus al aan, aan zijn mogelijkheden. Voel me soms ècht een sukkel, zeker op mijn leeftijd. Maar hij geeft me heerlijke aandacht, lekkere sex en vult dingen aan die ik thuis mis..
T kost me wel heel veel energie maar als we dan samen zijn is ie zo lief, ligt lekker bij me, staart in mn ogen, zit niet met t leeftijdsverschil en vind het zonder sex ook fijn om bij me te zijn. We hebben best wat gelijke interesses en mooie gesprekken. Dus hij mist kennelijk ook iets thuis. Hij zegt niet verliefd te willen worden 'want dan zou hij wel eens kunnen gaan twijfelen' en volgens hem hebben we geen relatie. Dus nee, gezond is t niet maar ik wil dit ook niet kwijt
Hoe kan ik mezelf leren om hier mee om te gaan? Als hsp is het extra moeilijk ivm de vele emoties. Ene keer denk ik, ik nok ermee en de andere keer probeer ik mezelf te vertellen dat het nu eenmaal de situatie is zoals t is.
Wie heeft er ervaring met een degelijke situatie?? Ben je eruit gestapt of een werkbare manier gevonden? Help help!!
absor
23-11-2024 om 14:53
jeetje wat een treurige bedoening. Het feit dat jij je partner bedriegt en hij de zijne maakt ineens niet meer uit?? Of hebben jullie allemaal een open relatie? Als het laatste niet het geval is dan begrijp ik hier helemaal niets van.
vertel eerst maar eens aan jullie partners dat jullie graag seksen met elkaar. Kan je daarna aan de slag met alle gevoelens
Miraval
23-11-2024 om 15:22
Bezint eer ge bemind is nu eigenlijk al te laat. Ik heb geen andere tips voor je dan beëindig deze affaire zsm als je eigen relatie je wat waard is. Het feit dat je je helemaal verliest en aanpast aan je minnaar geeft al aan dat je er te diep in zit. Voor hem is het leuk voor erbij, voor jou klinkt er al een bepaalde mate van afhankelijk door je post wat deze affaire al ongelijkwaardig maakt.
Been there done that en ik had een open relatie. Heb bijna 2 jaar een minnaar gehad waarmee ik doordeweeks dagelijks app contact had en we zagen elkaar wekelijks. Ik dacht ook alles onder controle te hebben maar wat heb ik me vergist. En dat nog wel met een open relatie. Echt, het beste advies wat ik je kan geven is stop ermee. Je zult misschien verdriet hebben maar de rust die je daarna ervaart is zoveel meer waard dan de lekkere sex en aandacht die je nu krijgt.
Daarnaast leg je natuurlijk een enorme bom onder je eigen relatie als je het stiekem doet. Is het dat waard? Ben je bereid om alles wat je hebt en hebt opgebouwd kwijt te raken voor zoiets banaals als sex en aandacht? Ga voor jezelf na waarom je die behoefte hebt en praat erover met je partner. Beste is natuurlijk dit opbiechten maar als je dat niet wil, en wel je relatie wil behouden, zul je met hem in gesprek moeten gaan over wat je mist, waar je behoeftes liggen, wat je wil veranderen. Moeilijke gesprekken misschien maar echt iets wat je moet doen. Anders blijf je zoeken naar het einde van de regenboog. Het gras is altijd groener bij een ander. Jij kent zijn onhebbelijkheden nog niet, zijn rare gewoontes, alleen maar de leuke dingen dus je eigen partner staat wat dat betreft al 1-0 achter. Vind je dat heel eerlijk naar hem toe? Kun je jezelf in de spiegel kijken en oprecht zeggen dat wat je doet okee is omdat jij die behoeftes hebt? Ik denk namelijk van niet. Je verbergt je nu achter een masker van beginnende verliefdheid, en dat is als een drugs. Voelt fijn zolang het er is maar ook dit gevoel verdwijnt en dan blijf je met de brokstukken achter.
Diyer
23-11-2024 om 15:42
Je verwacht serieus tips van ons om om te gaan met het feit dat je niet de nummer 1 bent van je minnaar? Wat dacht je van 'ga praten met je man waarom hij/jullie relatie niet meer voldoet'....
Moederkareltje
23-11-2024 om 17:25
Elke medaille heeft een keerzijde en je kunt niet alles hebben. Spanning, passie en verlangen strookt meestal niet meer met een vaste relatie die veilig en wat gezapig en voorspelbaar wordt. Dus accepteer het maar dat dit, hoge pieken diepe dalen, hoort bij een affaire en als je een relatie krijgt gaat dat weg en wordt de weg vlakker. Denk maar niet dat je dan de pieken over houdt. Ik had een relatie met een getrouwde man 1,5 jaar en werd er op een gegeven moment ziek van. Meer eruit halen kan niet of valt tegen.
Madamecannibale
23-11-2024 om 18:08
Ik denk dat je een realitycheck nodig hebt. Je bent niet zijn vriendin en je bent niet zijn geliefde. Je bent leuk voor de seks, zo nu en dan, als het hem uitkomt. Hij is per definitie al geen leuke man want hij bedriegt zijn vrouw en jonge kind. En jij komt hier ook niet over als een sympathiek persoon, ga aan je relatie werken in plaats van je man te bedriegen.
rionyriony
23-11-2024 om 18:13
Meestal blijkt achteraf dat het een veel te hoge prijs was voor iemand die jou alleen als "hapje tussendoor" zag. Maar zelfs áls het wat moois was, echt veel te veel narigheid voor een escape uit de sleur.
Ken je het liedje "Ik mis"? Dat is dan nog het mooiere liedje, maar ook deze mensen weten tenslotte recht te doen aan hun partners.
letterkoekje
23-11-2024 om 20:21
Heb je dit verhaal al niet eens op het andere forum gepost? Is je lover niet 20 jaar jonger dan jij? Of is dit een soortgelijk verhaal?
Nehalennia
23-11-2024 om 21:10
Lotgenoten zijn mensen die net als jij aan een ernstige ziekte lijden, of geadopteerd zijn, of last hebben van schimmelnagels die maar niet overgaan. Jij bent op zoek naar mensen die net als jij immorele en domme keuzes maken. Dat is iets anders.
Confusedgirl
23-11-2024 om 22:22
letterkoekje schreef op 23-11-2024 om 20:21:
Heb je dit verhaal al niet eens op het andere forum gepost? Is je lover niet 20 jaar jonger dan jij? Of is dit een soortgelijk verhaal?
Ja klopt maar wilde nu mijn eigen verhaal delen op deze manier.
letterkoekje
23-11-2024 om 22:29
Confusedgirl schreef op 23-11-2024 om 22:22:
[..]
Ja klopt maar wilde nu mijn eigen verhaal delen op deze manier.
Sorry, in jouw zin begrijp ik twee dingen niet en dat kan aan mij liggen.
Je wilde je eigen verhaal delen op deze manier.
Je eigen verhaal: op het andere forum schreef je toch hetzelfde verhaal. Misschien hier en daar een detail anders, maar de twee verhalen zijn toch hetzelfde?
En 'op deze manier', daarmee bedoel je misschien 'op Viafora'?
Schemerlampje
23-11-2024 om 22:30
letterkoekje schreef op 23-11-2024 om 22:29:
[..]
Sorry, in jouw zin begrijp ik twee dingen niet en dat kan aan mij liggen.
Je wilde je eigen verhaal delen op deze manier.
Je eigen verhaal: op het andere forum schreef je toch hetzelfde verhaal. Misschien hier en daar een detail anders, maar de twee verhalen zijn toch hetzelfde?
En 'op deze manier', daarmee bedoel je misschien 'op Viafora'?
Mij kwam het verhaal ook bekend voor. To heeft dit eerder als reactie op een oud topic gegeven, maar heeft nu een eigen topic geopend.
Moederkareltje
23-11-2024 om 23:06
Nehalennia schreef op 23-11-2024 om 21:10:
Lotgenoten zijn mensen die net als jij aan een ernstige ziekte lijden, of geadopteerd zijn, of last hebben van schimmelnagels die maar niet overgaan. Jij bent op zoek naar mensen die net als jij immorele en domme keuzes maken. Dat is iets anders.
Nounou lotgenoten betekent gewoon iemand die in dezelfde omstandigheden verkeerd. Ze kan het gewoon zo noemen. Liefde/lust overkomt je soms en daarmee kan iemand zichzelf in de nesten draaien. Jij bent duidelijk geen lotgenoot.
letterkoekje
23-11-2024 om 23:08
Schemerlampje schreef op 23-11-2024 om 22:30:
[..]
Mij kwam het verhaal ook bekend voor. To heeft dit eerder als reactie op een oud topic gegeven, maar heeft nu een eigen topic geopend.
Ah, ja, da's waar! Het was geen topic op zich maar een reactie.
Als ik Schemerlampje niet had!
TrefleQ
24-11-2024 om 05:20
Ik heb een keer een date gehad met een man die vertelde dat hij thuis een vrouw en een klein kindje had. Dan vergaat alle lust mij direct. Zo'n leugenaar, denkt z'n vrouw dat hij aan het werk is, zij zit alleen met dat kind thuis. Probeert hij mij te versieren in een bar. Kansloos. Loser.
Tenzij jullie partners hiervan weten. Dan weten zij lijkt me dat dit risico er in zit en dan zou ik denk ik open kaart met hem spelen: ik begin je echt leuk te vinden. En dan hoor je wel of hij wel of niet open staat voor een liefdesrelatie met meer contact en dan weet je waar je aan toe bent.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.