Relaties Relaties

Relaties

Domme, geheime vragen.

Stel hier de meest domme of geheime vragen die je nooit eerder durfde stellen en misschien krijg je een antwoord. 


Zusterclivia schreef op 16-08-2023 om 11:43:

[..]

Oh... dat kan tricky zijn. Ik vond mijn ex erg lekker ruiken, ook als hij gezweet had, dus dan zou het best kunnen zijn dat ik het nog oké vond, maar een ander al over zijn nek ging.

Ik ken best veel stellen waarbij de vrouw altijd kookt. Behalve als er gebbqt moet worden, dan moet de man ineens koken. Ten eerste vraag ik mij dan af: waarom nu wel? Ten tweede denk ik: zou je vrouw het niet beter kunnen?

Ik zie dat ook. Maar dan moet de vrouw alsnog alles klaarmaken (salades ed) en meestal de inkopen doen. De man zet de bbq aan en draait het vlees. Geen idee waarom. Bij mijn ouders gaat dat ook zo. Denk idd dat mijn moeder het beter zou kunnen (minde r zwartgeblakerd). Maar mijn moeder vindt het dan ook wel lekker om te kunnen zitten.

Ginevra schreef op 15-08-2023 om 11:10:

[..]

Ja dat spannend zijn, heb ik ook wel eens gehad.

Totdat ik besloot om dat los te laten. Zij kunnen het ongetwijfeld beter, dus ik ga ook niet meer proberen aan de profs te tippen. Het moet gewoon lekker zijn zoals ik ook voor anderen kook.

Dat brengt me ook bij een volgende vraag. Ik heb het idee dat vooral mannen elkaar culinair proberen af te troeven. En dan liefst met grote stukken vlees. Heeft de één een grote lamsbout uit de oven, moet de ander de volgende keer een groot stuk varken 10 uren garen in een Big Green Egg of zoiets. En dan uitleggen wat voor Chateau Zeldzaamheid ze erbij schenken.

Ik heb mijn man gelukkig ervan weten te overtuigen dat los te laten, ik werd een beetje gek van dat gedoe met een week voorbereiding voor een etentje. Als Piet zich uit wil sloven prima, gun hem zijn succes, maar hou op met die culinaire wedloop. Zijn er meer mensen die zo concurreren in de keuken en klopt mijn veronderstelling dat dat een beetje een mannending is?

Een vriend van ons heeft een slagerij. Zijn meest favoriete klanten in het seizoen zijn een koppeltje mannen van de camping  
En wel precies daarom. De een bestelt een flink stuk vlees, de ander vervolgens een nog groter stuk, enz. 

Ik hou van vlees en heb een man met bbq-hobby, maar dit begrijp ik (en man gelukkig ook) totaal niet. 

Moirmel

Moirmel

17-08-2023 om 02:17 Topicstarter

Mannen en bbq, wat valt er te begrijpen: vuur, vlees en bier en dan komt er een vegetariër die er een groentensatéke wilt opgooien. 

Waarom zijn het vooral bejaarden die in de supermarkt in fruit knijpen, bakken verschuiven om de versere lading te pakken, of in een rek het achterste stuk nemen? 

Ik keur al mijn hele leven groente en fruit voor ik het koop en let op data omdat ik weet wanneer ik die melk/ham/afbakbroodjes/whatever ga consumeren en dat is lang niet altijd binnen twee dagen. Als het overwegend bejaarden zijn die dit doen (wat mij nooit is opgevallen) dan zal dat komen omdat ze weten welk exemplaar voor hun het beste is. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

17-08-2023 om 06:14

Moirmel schreef op 17-08-2023 om 02:17:

Mannen en bbq, wat valt er te begrijpen: vuur, vlees en bier en dan komt er een vegetariër die er een groentensatéke wilt opgooien.

Waarom zijn het vooral bejaarden die in de supermarkt in fruit knijpen, bakken verschuiven om de versere lading te pakken, of in een rek het achterste stuk nemen?

Totaal ongefundeerd gevoel: ik doe bijna elke dag boodschappen, en ken veel mensen van jongere leeftijd die dat ook doen. Dan hoeft wat je koopt maar beperkt houdbaar te zijn. Als je minder vaak boodschappen doet, bijvoorbeeld als het veel energie kost denk ik, dan moet je beter plannen en dingen kopen die wat langer houdbaar zijn.

En ik denk dat jongeren makkelijker eten weggooien en het dus minder belangrijk vinden wat ze in huis halen.

Hier thuis is het ook mijn man die doorgaans de bbq bedient. Ik denk dat hij gelooft dat hij dat beter kan dan ik. En zo zijn er nog wat van die dingen. Zoals pannenkoeken bakken en ramen lappen. Dat hou ik graag zo. 

Moirmel schreef op 17-08-2023 om 02:17:

Mannen en bbq, wat valt er te begrijpen: vuur, vlees en bier en dan komt er een vegetariër die er een groentensatéke wilt opgooien.

Waarom zijn het vooral bejaarden die in de supermarkt in fruit knijpen, bakken verschuiven om de versere lading te pakken, of in een rek het achterste stuk nemen?

Ik ben  64 dus bijna bejaard. 

Ik doe maar 1x per week boodschappen, dus bij broodbeleg en zuivel kijk ik goed naar de datum.  In fruit knijpen doe ik nooit.

Toch kwam ik drie weken geleden thuis met een varkenshaas die 2 dagen over de datum was. Dus sindsdien kijk ik beter naar de datums, inderdaad rommel ik dan in de vleeskast.

Hoe komt het toch dat het meestal de man is die rijdt als een stel samen met de auto weg gaat? 

Mijn man vindt dat om onduidelijke redenen ook vanzelfsprekend en probeert het altijd zo te draaien dat hij rijdt. Zelfs als we met mijn auto gaan. Hij is er zó happig op, dat ik hem die lol vaak gun. Terwijl ik zelf ook liever achter het stuur zit dan ernaast. Maar het lijkt voor hem belangrijker of zo? Geen idee eigenlijk. Suf toch? 

yette schreef op 17-08-2023 om 07:52:

Hoe komt het toch dat het meestal de man is die rijdt als een stel samen met de auto weg gaat?

(..)

Ik zie wel steeds vaker vrouwen rijden met hun/een man ernaast. Zelf ben ik er ook alert op (heb jonge dochters) dat niet alleen man rijdt en zij zien dat vrouwen ook gewoon ‘kunnen rijden’. Ik rijd ook met aanhanger 💪
Al heb ik één keer gezegd “och, ik rij verkeerd, we hadden hier naar links gemoeten” en sindsdien hoor ik “laat papa maar rijden, want jij rijdt altijd verkeerd” 😣 Toch jammer 😄

yette schreef op 15-08-2023 om 09:46:

Ik denk dat tattoos om 2 redenen zoveel populairder zijn geworden: men heeft meer geld te besteden èn het 'opleuken' van je lichaam wordt steeds normaler gevonden. Van botox tot neuscorrectie, van tattoos tot borstimplantaten.

Van mij hoeft dat allemaal niet zo. Ik zou pas iets dergelijks laten doen als ik ergens last van zou hebben - als mijn oogleden mijn zicht gaan beperken of zo. Ik hou van mijn lijf. Het wordt morgen 54, heeft me tot nu toe gebracht waar ik wilde en heeft 4 kinderen gedragen en gevoed. Dat mag gezien worden.

Gefeliciteerd vandaag, Yette! En wat mooi hoe je naar je lichaam kijkt!

yette schreef op 17-08-2023 om 07:52:

Hoe komt het toch dat het meestal de man is die rijdt als een stel samen met de auto weg gaat?

Mijn man rijdt heel graag, hij doet het echt voor z'n lol. Ik heb er geen hekel aan, maar vind het ook leuk om bijrijder te zijn. En ik kan beter kaartlezen dan hij, wat ondanks Google maps toch wel eens van pas kan komen Dat was bij ons jarenlang de reden (nu is er een medische reden).

uit de categorie, misschien wel domme vragen

Ik heb mijn benen in geen weken geschoren en wat mij nu opvalt is dat het aan de buitenkant van mijn onderbenen krult. Ik kan mij niet herinneren dat ik dat eerder heb gehad of überhaupt heb gezien bij andere mensen.

Dus nu komt de domme vraag, want het antwoord zal haast wel ja zijn, maar zijn er meer mensen met krullend beenhaar?

yette schreef op 17-08-2023 om 07:52:

Hoe komt het toch dat het meestal de man is die rijdt als een stel samen met de auto weg gaat?

Mijn man vindt dat om onduidelijke redenen ook vanzelfsprekend en probeert het altijd zo te draaien dat hij rijdt. Zelfs als we met mijn auto gaan. Hij is er zó happig op, dat ik hem die lol vaak gun. Terwijl ik zelf ook liever achter het stuur zit dan ernaast. Maar het lijkt voor hem belangrijker of zo? Geen idee eigenlijk. Suf toch?

Je ziet vaak dat op de heenweg mannen rijden maar op de terugweg laten ze vrouwen weer graag de BOB zijn. 

Moirmel

Moirmel

17-08-2023 om 08:45 Topicstarter

Lollypopje schreef op 17-08-2023 om 08:10:

...
Dus nu komt de domme vraag, want het antwoord zal haast wel ja zijn, maar zijn er meer mensen met krullend beenhaar?

Ben benieuwd naar de antwoorden. Zelf man met krullen maar mijn beenhaar is vrij normaal (nooit geschoren). 
Begrijp ook niet zo goed wat je bedoelt met krullend. 

Man rijdt hier meestal omdat ik al genoeg woon-werk kilometers maak. Hij vindt rijden nooit erg dus prima. 

Mijn beenhaar krult niet. Man heeft wel wat kleine krullen er tussen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.