Relaties Relaties

Relaties

Domme, geheime vragen.

Stel hier de meest domme of geheime vragen die je nooit eerder durfde stellen en misschien krijg je een antwoord. 


Moirmel

Moirmel

14-08-2023 om 22:53 Topicstarter

@Daddy_gijs:
Trek het je niet aan, mij lijkt het net logisch dat mensen redelijk wat "domme" vragen hebben over het andere geslacht. 

Hoeveel mensen ruiken er 's morgens even aan hun kleren om te besluiten dat ze nog een dagje door kunnen?

Moirmel schreef op 14-08-2023 om 22:53:

@Daddy_gijs:
Trek het je niet aan, mij lijkt het net logisch dat mensen redelijk wat "domme" vragen hebben over het andere geslacht.

Hoeveel mensen ruiken er 's morgens even aan hun kleren om te besluiten dat ze nog een dagje door kunnen?

Check, dat doe ik! Even kijken en ruiken.

oh ja hoor, regelmatig even een snuffelsessie met mijn kleding en ik ben weer goed voor een volgende ronde.

Moirmel schreef op 14-08-2023 om 22:53:

@Daddy_gijs:
Trek het je niet aan, mij lijkt het net logisch dat mensen redelijk wat "domme" vragen hebben over het andere geslacht.

Hoeveel mensen ruiken er 's morgens even aan hun kleren om te besluiten dat ze nog een dagje door kunnen?

Ja, dat doe ik ook geregeld. Mijn man moet daar altijd om lachen.


Schemerlampje schreef op 14-08-2023 om 19:22:

[..]

Ik vraag me inderdaad eerder af waarom iemand, man of vrouw, zo’n ding zou willen dragen.

Omdat het hele ding sowieso tussen mijn komt gaat zitten dus dan kan het maar beter uit zo min mogelijk stof bestaan en gemaakt zijn om tussen mijn kont te gaan zitten

Waarom vind bijna iedereen opeens tattoos mooi en aantrekkelijk? Ik vind het zo jammer.. en waarom zou je als man of vrouw b.v. met het hoofd van b.v. een vrouw op je lichaam gaan lopen. Zie Ik ga op vakantie en neem mee.

Ik vind tattoos spuuglelijk. Die jongelui zien er uit zoals mijn vroegere schoolagenda's, vol gekliederd met random plaatjes. Ze zijn net lopende kladblokken. 

Ik hou erg van tatoeages. Vooral een mooie sleeve, daar kan ik vol bewondering naar kijken. Als ik nog 18 was liet ik dat ook zetten 

Ik heb ze zelf niet want vind dat niet mooi maar ach, men doet maar
Ben alleen wel altijd heel benieuwd hoe die armen buik en benen er over 40 jaar uitzien.

Ik vind tattoos ook spuuglelijk. Mijn zoon mag natuurlijk doen wat hij wil maar ik ben toch blij dat hij er geen enkele heeft. 

Ik denk dat tattoos om 2 redenen zoveel populairder zijn geworden: men heeft meer geld te besteden èn het 'opleuken' van je lichaam wordt steeds normaler gevonden. Van botox tot neuscorrectie, van tattoos tot borstimplantaten. 

Van mij hoeft dat allemaal niet zo. Ik zou pas iets dergelijks laten doen als ik ergens last van zou hebben - als mijn oogleden mijn zicht gaan beperken of zo. Ik hou van mijn lijf. Het wordt morgen 54, heeft me tot nu toe gebracht waar ik wilde en heeft 4 kinderen gedragen en gevoed. Dat mag gezien worden. 

De meeste vragen lijken eerder een poll dan een vraag…de vraag van Daddy Gijs is één van de weinige échte vragen. 
Ik doe een poging voor een vraag: ik ben benieuwd of koks thuis ook lekker/uitgebreid koken of dat ze er dan geen zin meer in hebben en gewoon een zakje opentrekken. (Beetje zoals “bij de loodgieter thuis lekt het”) Maar ik ken geen kok om het aan te vragen 

er.is.maar.1.Pino schreef op 15-08-2023 om 09:50:

De meeste vragen lijken eerder een poll dan een vraag…de vraag van Daddy Gijs is één van de weinige échte vragen.
Ik doe een poging voor een vraag: ik ben benieuwd of koks thuis ook lekker/uitgebreid koken of dat ze er dan geen zin meer in hebben en gewoon een zakje opentrekken. (Beetje zoals “bij de loodgieter thuis lekt het”) Maar ik ken geen kok om het aan te vragen

Dat zal voor elke kok anders zijn. Ik ken wel een kok en thuis kookt zijn vrouw altijd behalve als ze eters krijgen.

Perzikboom schreef op 15-08-2023 om 00:54:

[..]

[..]

Omdat het hele ding sowieso tussen mijn komt gaat zitten dus dan kan het maar beter uit zo min mogelijk stof bestaan en gemaakt zijn om tussen mijn kont te gaan zitten

Helemaal niet herkenbaar. Misschien zijn de normale onderbroeken van te weinig stof gemaakt, waardoor ze makkelijk gaan kruipen/trekken? De meeste van mijn onderbroeken vallen met de stof om mijn billen en blijven daar ook zitten. Dat betekent idd wel dat ik wel echte degelijke onderbroeken draag met genoeg billenstof.

er.is.maar.1.Pino schreef op 15-08-2023 om 09:50:

De meeste vragen lijken eerder een poll dan een vraag…de vraag van Daddy Gijs is één van de weinige échte vragen.
Ik doe een poging voor een vraag: ik ben benieuwd of koks thuis ook lekker/uitgebreid koken of dat ze er dan geen zin meer in hebben en gewoon een zakje opentrekken. (Beetje zoals “bij de loodgieter thuis lekt het”) Maar ik ken geen kok om het aan te vragen

Mijn ex-man was kok en hij kookte thuis werkelijk nooit. Inderdaad: 'geen zin meer, ik sta de hele dag al te koken'. Behalve bij feestjes en kerst. En dan moest ik altijd aanhoren dat het zo fantastisch was dat mijn man kok is. Eh nee, ik kook elke dag zelf hoor. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.