Relaties Relaties

Relaties

Domme, geheime vragen.

Stel hier de meest domme of geheime vragen die je nooit eerder durfde stellen en misschien krijg je een antwoord. 


Daddy_gijs schreef op 14-08-2023 om 11:06:

[..]

Apart... zeker gezien het topic-titel.
Maar goed. Geheime vragen en antwoorden beperkt tot pannekoekenmix. Check.

Je vergeet het snotjes eten, en plassen in de douche reuze interessant 🤮

Diyer schreef op 14-08-2023 om 11:11:

wie vindt van zichzelf, als je heel eerlijk bent, dat je een ongezonde relatie met iets hebt? Dat kan een middel zijn (drank,drugs,eten) of een ongezonde gewoonte (bijv. veel onnodig liegen, af en toe wat stelen, ongezonde poetsdrang). Wil je vertellen wat dat is?

Ja, met best wel een aantal dingen. 

Eten (snoepen en snacken), smartphone gebruik, pukkeltjes en bultjes eil uk altijduitknijpen, huishouden moet op mijn manier. Niet met schoenen naar boven, want dan voelt voor mij de trap en de vloer boven vies. Als het bed net verschoond is ga ik niet ongewassen in bed, het liefst ook net haren gewassen en benen geschoren. 

Partner hecht hier allemaal niet zo'n waarde aan. Die rent naar boven met schoenen aan om even iets te halen. Voor mij voelt dat niet goed, ik kan het ook niet. 

Yumi schreef op 14-08-2023 om 11:31:

[..]

Je vergeet het snotjes eten, en plassen in de douche reuze interessant 🤮

Die vind ik niet zo vies als de vragen en antwoorden over pijpen...

ik vind mezelf niet intelligenter dan anderen qua IQ.  Maar ik heb een heel goed geheugen voor feitjes. Een kwisspelletje is een kolfje naar mijn hand. Het is spreekwoordelijk in de familie: "met Amarna kun je geen spelletje doen, ze wint altijd".

amarna schreef op 14-08-2023 om 12:24:

ik vind mezelf niet intelligenter dan anderen qua IQ. Maar ik heb een heel goed geheugen voor feitjes. Een kwisspelletje is een kolfje naar mijn hand. Het is spreekwoordelijk in de familie: "met Amarna kun je geen spelletje doen, ze wint altijd".

Ja, dat is bij mij ook zo

amarna schreef op 14-08-2023 om 12:20:

[..]

Die vind ik niet zo vies als de vragen en antwoorden over pijpen...

Daar had ik meteen al een opmerking overgemaakt....

Daddy_gijs schreef op 14-08-2023 om 11:06:

[..]

Apart... zeker gezien het topic-titel.
Maar goed. Geheime vragen en antwoorden beperkt tot pannekoekenmix. Check.

Nee hoor, gaan jullie vooral je gang. Mijn topic is het blijkbaar niet. 

Ik heb geen idee of ik een hoog IQ heb. Ik werk in een technisch-academische omgeving, dus daar lopen wel mensen rond die hoog scoren op IQ testen en daar voel ik me meestal niet dom. Wel als collega's vertellen over hun cijfers tijdens hun studie, die zijn veelal veel hoger dan die van mij terwijl ze aangeven daar weinig moeite voor hoefden te doen (ik moest "gewoon" moeite doen). Maar bepaalde zaken doorzie ik toch weer vlug, of verzin ik originele oplossingen, die dan collega's weer verrast en dan trekt mijn ego weer bij.

Moirmel schreef op 13-08-2023 om 21:45:

[..]

Alleen is Frans wel een wereldtaal, dus ik kan ergens wel begrijpen dat ze minder moeite nemen om Engels te leren.

Misschien had de vraag moeten zijn: wie plast er niet onder de douche? Want het is steriel en wordt dadelijk weggespoeld.

Andere vraag: zijn er ook vrouwen die aan hun kruis krabben om te ruiken of ze nog fris zijn?

ps: leuk om RB nog eens te zien.

Gatsie, nee… 


Ik had wel ooit een teamgenoot die in de kleedkamer uitgebreid de inhoud van het kruis van haar gedragen slip ging bekijken… 

MMcGonagall schreef op 14-08-2023 om 00:04:

Vindt iedereen zichzelf intelligenter dan de meeste anderen?

Nee, maar anderen voelen zich wel eens dom bij mij (zeggen ze dan) omdat ik schijnbaar heel veel weet. 

Envelop schreef op 14-08-2023 om 10:02:

Door de plasvraag bij mannen moest ik hier aan denken. Wie pijpt er zonder dat de piemel eerst is schoongemaakt? Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vind het zo smerig idee als er mogelijk nog wat plas aan zit, ik stuur man tussendoor eerst naar de wasbak om schoon te maken en daarna gaan we weer verder.

Nee, dat echt alleen als er net gedoucht of gebadderd is. Ik hoef geen kaaskop…

SuzyQFive schreef op 14-08-2023 om 14:39:

[..]

Nee, maar anderen voelen zich wel eens dom bij mij (zeggen ze dan) omdat ik schijnbaar heel veel weet.

Overigens weet ik wel dat ik een heel hoog IQ heb, maar dat weet ik ‘pas’ sinds mijn 20e. Ik heb mij mijn hele schooltijd juist heel dom gevoeld omdat mijn manier van denken niet overeenkwam met dat van mijn klasgenoten. Ik heb daar, nu op mijn 42e nog steeds last van. Faalangst. Behalve als ik met gelijkdenkenden ben. 

Diyer schreef op 14-08-2023 om 11:11:

wie vindt van zichzelf, als je heel eerlijk bent, dat je een ongezonde relatie met iets hebt? Dat kan een middel zijn (drank,drugs,eten) of een ongezonde gewoonte (bijv. veel onnodig liegen, af en toe wat stelen, ongezonde poetsdrang). Wil je vertellen wat dat is?

Ja met verschillende dingen. Ik kan geen maat houden. Zak drop gaat op, zak chips is binnen 5 minuten weg, pak koekjes etc .

Drinken ook, een glas drinken in 2 slokken weg of het nu fris, koffie of bier  of een cocktail is . Kan zo een stuk kaas bijvoorbeeld pakken en daar tig flinke stukken vanaf snijden en weg is het. 
Ik probeer het wel maar dat blijft echt een moeilijk iets. Dus doordeweeks geen alcohol, snoep etc in huis halen en alcohol beperken we tot maximaal 1 dag per week. 

Daarom ga ik nu maar sporten want dan heb ik afleiding.

KillerQueen schreef op 14-08-2023 om 12:12:

[..]

Als het bed net verschoond is ga ik niet ongewassen in bed, het liefst ook net haren gewassen en benen geschoren.

Ha dat doe ik hier precies zo.
En als ik de badkamer heb gepoetst wil ik de eerste zijn die onder de douche gaat.

Ik vraag me af waarom zo weinig mannen strings willen dragen. Zelf vind ik het wel wat bij een man. Maar blijkbaar is het echt een no go voor de meeste mannen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.