Relaties Relaties

Relaties

Domme, geheime vragen.

Stel hier de meest domme of geheime vragen die je nooit eerder durfde stellen en misschien krijg je een antwoord. 


Envelop schreef op 14-08-2023 om 10:02:

Door de plasvraag bij mannen moest ik hier aan denken. Wie pijpt er zonder dat de piemel eerst is schoongemaakt? Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vind het zo smerig idee als er mogelijk nog wat plas aan zit, ik stuur man tussendoor eerst naar de wasbak om schoon te maken en daarna gaan we weer verder.

Als ik een man tegenkom die dit niet uit zichzelf doet, dan gaat de pret over en de relatie ook....bah bah

Lollypopje schreef op 14-08-2023 om 10:17:

[..]

Ik pijp met condoom, maar dat is ook omdat ik geen vaste partner heb. Heb er nog nooit over nagedacht wat ik zou doen zonder.

Al kun je van pijp, ook pijpte maken, want sinds ik ziek ben geen seksleven meer

Wat ik me altijd al af heb gevraagd: als je pijpt met condoom heb je dan niet een hele tijd nog een latexsmaak in je mond?! 

yette schreef op 13-08-2023 om 20:07:

Wie plast er nooit onder de douche?

Alleen toen ik een hernia had en kruipend naar de douche ging, plaste ik onder de douche. Verder niet meer.

Tuinfluiter schreef op 13-08-2023 om 21:04:

Ik vraag mij af waarom zoveel Nederlanders altijd zeuren dat Fransen geen Engels spreken. Terwijl ze in Frankrijk zijn en zelf nog net een brood in het Frans kunnen bestellen maar zich verder totaal niet kunnen redden.

Op zich wordt Engels (in Europa althans) toch wel gezien als internationale taal die iedereen spreekt. Ding is dat Fransen ook absoluut geen rekening houden met buitenlanders en net zo snel en onbegrijpelijk Frans terug praten als ze tegen landgenoten doen. Niet wat langzamer, niet wat duidelijker gearticuleerd. Ze willen duidelijk niet wat meer hun best doen voor de buitenlandse toerist.

MMcGonagall schreef op 14-08-2023 om 00:04:

Vindt iedereen zichzelf intelligenter dan de meeste anderen?

Haha, ik beken. Ik wil niet zeggen meeste anderen. Maar een willekeurige dag in een willekeurige stad of nog erger, overdekt winkelcentrum, en ik vind mezelf niet eens intelligenter, maar mijn medemens gewoon vreselijk dom 

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

14-08-2023 om 11:00

Bakblik schreef op 14-08-2023 om 08:19:

Waarom begint er in dit topic een man vragen te stellen over damesondergoed?
Je hebt het als man te doen met "wat je aangeboden" wordt. Zwarte slip, witte beha, kant of niet een vrouw kiest zelf wat ze fijn vind om te dragen of wat passend is bij de bovenkleding.

Spijt dat ik in een eerdere post nog antwoord heb gegeven.

Tjonge wat een aanval.
Ik stelde de vraag uit nieuwsgierigheid. Mijn statistiek of vrouwen gemixed ondergoed dragen of setjes, is erg beperkt kan ik je vertellen. Dus ik vroeg het me gewoon af of er uberhaupt vrouwen zijn die bijna elke dag een setje dragen (cq wat de afwegingen zijn om dat niet te doen).

Niks meer, niks minder. Ik heb volgens mij nergens een gemixte vrouw afgekeurd noch een setjes-dragende-vrouw extra punten gegeven. Ze mag aantrekken -- en als de situatie zich voordoet uittrekken 😉  -- wat ze wil !

Diyer schreef op 14-08-2023 om 10:54:

[..]

Op zich wordt Engels (in Europa althans) toch wel gezien als internationale taal die iedereen spreekt. Ding is dat Fransen ook absoluut geen rekening houden met buitenlanders en net zo snel en onbegrijpelijk Frans terug praten als ze tegen landgenoten doen. Niet wat langzamer, niet wat duidelijker gearticuleerd. Ze willen duidelijk niet wat meer hun best doen voor de buitenlandse toerist.

Echt ja. Op vakantie waren we een aantal keren met onze (jonge) kinderen wandelen en daarbij was echt duidelijk dat wij niet uit Frankrijk komen. Maar blijkbaar gaan ze er alsnog vanuit dat zelfs zij klakkeloos begrijpen wat er gezegd wordt, want ze bleven maar tegen onze kinderen aanpraten. 

eenhoornn schreef op 14-08-2023 om 10:34:

[..]

Wat ik me altijd al af heb gevraagd: als je pijpt met condoom heb je dan niet een hele tijd nog een latexsmaak in je mond?!

Neehoor, dat is bij mij vrij snel weg

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

14-08-2023 om 11:04

Auwereel schreef op 14-08-2023 om 09:07:

Zal ik ter compensatie sls vrouw een vraag over mannenondergoed stellen?

Boxershort met gulp, of andere onderbroek? Wie draagt er nog een ouderwets herenhemd?

Mijn vader was de laatste

Als in: ik ken niemand... ook van mijn mannelijke vrienden waarvan ik 't weet (kamperen, samen sporten) dat ze nog ondergoed met gulp of hemd dragen.

Daddy_gijs schreef op 14-08-2023 om 11:00:

[..]

Tjonge wat een aanval.
Ik stelde de vraag uit nieuwsgierigheid. Mijn statistiek of vrouwen gemixed ondergoed dragen of setjes, is erg beperkt kan ik je vertellen. Dus ik vroeg het me gewoon af of er uberhaupt vrouwen zijn die bijna elke dag een setje dragen (cq wat de afwegingen zijn om dat niet te doen).

Niks meer, niks minder. Ik heb volgens mij nergens een gemixte vrouw afgekeurd noch een setjes-dragende-vrouw extra punten gegeven. Ze mag aantrekken -- en als de situatie zich voordoet uittrekken 😉 -- wat ze wil !

Ach, niet te lang meer over nadenken. Het is niet zo dat je een speciaal topic hebt geopend voor deze vraag. Je stelt ze in het domme en geheime vragen topic. Ik vind en vond de vraag prima passen in zulk topic en het was totaal niet op een aanstootgevende wijze geformuleerd. 

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

14-08-2023 om 11:06

Herfstappeltaart schreef op 14-08-2023 om 09:10:

Ik doe dat dus ook niet. Hou niet van dit soort ranzig gevis.

Apart... zeker gezien het topic-titel. 
Maar goed. Geheime vragen en antwoorden beperkt tot pannekoekenmix. Check.

wie vindt van zichzelf, als je heel eerlijk bent, dat je een ongezonde relatie met iets hebt? Dat kan een middel zijn (drank,drugs,eten) of een ongezonde gewoonte (bijv. veel onnodig liegen, af en toe wat stelen, ongezonde poetsdrang). Wil je vertellen wat dat is?

en als antwoord op mijn eigen vraag: voor mij is dat slapen. Ik slaap in verhouding veel. Ik weet vaak niet eens of ik écht fysiek moe ben of dat het een coping is.

Diyer schreef op 14-08-2023 om 11:11:

wie vindt van zichzelf, als je heel eerlijk bent, dat je een ongezonde relatie met iets hebt? Dat kan een middel zijn (drank,drugs,eten) of een ongezonde gewoonte (bijv. veel onnodig liegen, af en toe wat stelen, ongezonde poetsdrang). Wil je vertellen wat dat is?

Ja, met mijn telefoon en ook wel met dit forum. Als er dingen zijn waar ik niet over na wil denken vlucht ik daarin als afleiding.

Daddy_gijs schreef op 14-08-2023 om 11:06:

[..]

Apart... zeker gezien het topic-titel.
Maar goed. Geheime vragen en antwoorden beperkt tot pannekoekenmix. Check.

Ik vermoed dat veel mannen bijvoorbeeld menstruatiezaken (& problemen) niet weten. Ik weet nog dat mijn huidige vriend mij vertelde werkelijk geen idee te hebben van de impact die het kan hebben. En die had een moeder en zussen. Maar pas in zijn eerste huwelijk leerde hij daarover en dan alleen nog omdat zijn vrouw heel open was over die dingen. Ik ben er zelf ook heel open over. En ik kan me ook voorstellen dat je je (als man met weinig steekproeven) afvraagt hoe het zit met damesondergoed, zonder het meteen ranzig te bedoelen. Zo’n anoniem forum is dan juist handig.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.