Relaties Relaties

Relaties

Domme, geheime vragen.

Stel hier de meest domme of geheime vragen die je nooit eerder durfde stellen en misschien krijg je een antwoord. 


Ik hoop nu maar dat niemand mij herkent, want ik beken: ik maak pannenkoeken met een (glutenvrije) mix waarbij ook nog eens eieren en melk moet, ik plas onder de douche én ik heb meestal wel een bh maar geen onderbroek aan.

Ik draag geen setjes om bijna alle eerder genoemde redenen en dat komt nog bij dat een setje soms ook gewoon niet de beste keus is.

Ik heb een hele dunne zwarte broek met daarop een top van hele dunne groene stof die is gevoerd met witte tricot.
Als ik daar een wit setje onder doe dan zie je de slip door de zwarte broek heen dat is geen gezicht.  Als ik een zwart setje aan doe dan zie je die beha door de top heen en dat ziet er ook niet uit. 

Onder die combinatie draag ik een degelijke zwarte tailleslip, dan zie je ook niet die inknijplijn van een slip van een setje, wat eigenlijk altijd te weinig stof is om óver je buik te vallen. En aan de bovenkant heb ik dan een witte of naturel gekleurde beha aan, zonder kantjes en strikjes. Dat ziet er het beste uit.  Als ik volledig aangekleed ben. 

Herfstappeltaart schreef op 13-08-2023 om 19:18:

[..]

Bij een pak Koopmans pannenkoekmix moet nog melk en eieren. Eigenlijk bestaat zo'n pak alleen uit duurbetaalde bloem/meel en een rijsmiddel, (althans in verhouding tot losse bloem/meel). Hetzelfde geldt voor alle pakken cakemix e.d.

Maar die is dan dus niet kant-en-klaar en daar reageerde ik op. Want die staat bij ons in de kast voor het geval het eten mislukt oid en ik heb niet altijd eieren en melk in huis. 

yette schreef op 13-08-2023 om 20:07:

Wie plast er nooit onder de douche?

Ja en zo'n vraag!

Maar serieus, je schijnt er geen gewoonte van te moeten maken:

https://www.womenshealthmag.com/nl/gezondheid/a39954315/niet-plassen-douche/

yette schreef op 13-08-2023 om 20:07:

Wie plast er nooit onder de douche?

Ik. 

De molen waar ik meel en broodmixen koop heeft een ongelofelijk lekkere pannenkoekenmix daarom vind ik het niet erg om daar iets meer voor te betalen. Eieren en melk voeg ik zelf nog toe. Ik krijg ineens ongelofelijke trek in pannenkoeken. 

Ik kies mij ondergoed uit om mijn boven kleding zo goed mogelijk uit te laten komen. Onder lichte bovenkleding draag ik rode bh's echt veel mooier dan wit of huidskleurig.

Ik ben degene die de badkamer altijd schoonmaakt dus ik plas niet onder de douche en hoop dat de rest van mijn gezin dat ookniet doet.

Ik vraag mij af waarom zoveel Nederlanders altijd zeuren dat Fransen geen Engels spreken. Terwijl ze in Frankrijk zijn en zelf nog net een brood in het Frans kunnen bestellen maar zich verder totaal niet kunnen redden.

Tuinfluiter schreef op 13-08-2023 om 21:04:

Ik vraag mij af waarom zoveel Nederlanders altijd zeuren dat Fransen geen Engels spreken. Terwijl ze in Frankrijk zijn en zelf nog net een brood in het Frans kunnen bestellen maar zich verder totaal niet kunnen redden.

Hmm.. Als je op vakantie gaat is het niet heel raar dat je de taal niet (goed) spreekt toch? Engels is redelijk gangbaar/algemeen. Als je hier in Nederland in het Duits of Engels aangesproken wordt, dan blijf je toch ook niet stug in het Nederlands terug praten? 😅 

HAHA!wait..what schreef op 13-08-2023 om 21:23:

[..]

Hmm.. Als je op vakantie gaat is het niet heel raar dat je de taal niet (goed) spreekt toch? Engels is redelijk gangbaar/algemeen. Als je hier in Nederland in het Duits of Engels aangesproken wordt, dan blijf je toch ook niet stug in het Nederlands terug praten? 😅

Precies. Die Fransen komen hier ook geen Nederlands spreken als ze een brood bestellen. Dan vind ik Engels een mooie oplossing. 

Auwereel schreef op 13-08-2023 om 20:36:

[..]

Ja en zo'n vraag!

Maar serieus, je schijnt er geen gewoonte van te moeten maken:

https://www.womenshealthmag.com/nl/gezondheid/a39954315/niet-plassen-douche/

Geen last van het Pavlov-effect. Ik laat het eerste, koude douchewater niet zomaar weglopen, dat gebruik ik voor het wegspoelen van mijn urine.

Moirmel

Moirmel

13-08-2023 om 21:45 Topicstarter

HAHA!wait..what schreef op 13-08-2023 om 21:23:

[..]

Hmm.. Als je op vakantie gaat is het niet heel raar dat je de taal niet (goed) spreekt toch? Engels is redelijk gangbaar/algemeen. Als je hier in Nederland in het Duits of Engels aangesproken wordt, dan blijf je toch ook niet stug in het Nederlands terug praten? 😅

Alleen is Frans wel een wereldtaal, dus ik kan ergens wel begrijpen dat ze minder moeite nemen om Engels te leren. 

Misschien had de vraag moeten zijn: wie plast er niet onder de douche? Want het is steriel en wordt dadelijk weggespoeld. 

Andere vraag: zijn er ook vrouwen die aan hun kruis krabben om te ruiken of ze nog fris zijn? 

ps: leuk om RB nog eens te zien.

Die bijpassende slips zijn gewoon in verhouding heel duur. Meestal koop ik tien slips in 1 verpakking. Wel in dezelfde kleur als mijn bh’s (zwart). 
Geheime vraag:

Wie snoept er stiekem als partner en kinderen niet thuis zijn/slapen?

Ginevra schreef op 13-08-2023 om 19:42:

[..]


Dat vooral idd. Ik draag ook dure beha’s want grote maat, en dan kost een slip erbij 40 euro. Om meer dagen een setje te kunnen dragen met één beha ben je een kapitaal aan slips kwijt, terwijl ik normaal gesproken vrij simpele slips draag. Mijn man ziet het niet eens, misschien dat als ik ooit opnieuw zou daten dat ik eens een setje zou kopen maar niet als standaard voor elke dag.

Exact dit.

Moirmel schreef op 13-08-2023 om 21:45:

Andere vraag: zijn er ook vrouwen die aan hun kruis krabben om te ruiken of ze nog fris zijn?

Ze zullen er vast zijn maar ik ben er geen van.

En ik snoep niet stiekem als man en kind niet thuis zijn. Ik snoep dat uitgebreid op de bank en soms ligt er nog een verpakking als man weer thuis komt.

Ik snoep wel eens stiekem als man en kind thuis zijn. Wil niet altijd delen en soms vind ik dat kind die dag al genoeg genaaid heeft maar heb ik zelf zin in een snoepje of dropje. 

Ik plas onder de douche
Mijn slip past zelden bij mijn bh
Ik krab mijn kruis niet om te ruiken of het fris is. Ruik wel soms aan mn oksel.
Ik snoep stiekem als peuter slaapt

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.