Relaties Relaties

Relaties

ReliableGnu63

ReliableGnu63

18-03-2022 om 17:05

Biseksualiteit

Hoe ga jij om met een partner die biseksueel blijkt te zijn? 

Kun je daarmee omgaan in je relatie of is het een reden om geen relatie aan te gaan met die persoon of de relatie te verbreken indien dit in een later stadium naar voren komt?


ReliableGnu63

ReliableGnu63

18-03-2022 om 19:06

Lexus schreef op 18-03-2022 om 18:55:

[..]

Maar ben je dan wel bi? Je valt niet op mannen zeg je, zoek je dan niet gewoon een levende dildo?

ik had ooit verkering die bleek bi. Ik heb het uitgemaakt maar dat kwam omdat het in het begin van de aidstijd was en hij het niet veilig deed.

Ik ben zelf trouwens ook bi maar wel monogaam.

Kan mezelf zeker geen hetero noemen, aangezien ik wel enorm opgewonden raak van het mannelijk geslachtsdeel en ik daar wel alles mee doe hoor een dildo kan mij geen voldoening geven

Is biseksualiteit niet in allerlei gradaties? Geaardheid is denk ik een spectrum, waarin iemand voorkeur ook niet vaststaat maar flexibel kan zijn. 
Als er een mooie vrouw voor me staat zeg ik geen nee en kan ik enorm genieten van haar genot. Maar ik zou mezelf niet omschrijven als biseksueel omdat ik me niet in gelijke mate aangetrokken voel tot vrouwen als tot mannen. Een ander zou zich onder gelijke omstandigheden misschien wel biseksueel noemen.

ReliableGnu63

ReliableGnu63

18-03-2022 om 19:18

Mischa83 schreef op 18-03-2022 om 19:12:

Is biseksualiteit niet in allerlei gradaties? Geaardheid is denk ik een spectrum, waarin iemand voorkeur ook niet vaststaat maar flexibel kan zijn.
Als er een mooie vrouw voor me staat zeg ik geen nee en kan ik enorm genieten van haar genot. Maar ik zou mezelf niet omschrijven als biseksueel omdat ik me niet in gelijke mate aangetrokken voel tot vrouwen als tot mannen. Een ander zou zich onder gelijke omstandigheden misschien wel biseksueel noemen.

Ja en nee. Als 100% hetero kan ik mij amper voorstellen dat je opgewonden raakt van het zelfde geslacht. Ik heb mij zelf ook altijd hetero genoemd in het begin, een keer experimenteren kan. Daar hoef je geen biseksueel voor te zijn. Maar er komt een eind aan het deel van experimenteren als je het op regelmatige basis (misschien wel dagelijks) doet met het zelfde geslacht. Maar ik oordeel daar verder ook niet over. Als een man die mij al 100 keer bezocht heeft zich hetero wilt noemen moet hij dat zelf weten

Kevin_ schreef op 18-03-2022 om 19:18:

[..]

Ja en nee. Als 100% hetero kan ik mij amper voorstellen dat je opgewonden raakt van het zelfde geslacht. Ik heb mij zelf ook altijd hetero genoemd, een keer experimenteren kan. Daar hoef je geen biseksueel voor te zijn. Maar er komt een eind aan het deel van experimenteren als je het op regelmatige basis (misschien wel dagelijks) doet met het zelfde geslacht. Maar ik oordeel daar verder ook niet over. Als een man die mij al 100 keer bezocht heeft zich hetero wilt noemen moet hij dat zelf weten

Ja ach, what's in a name. Belangrijker is dat we het hokjesdenken af komen!

Kevin_ schreef op 18-03-2022 om 19:01:

[..]

Tijd om terug te gaan naar waar je hoort, viva is jou plek. Alhoewel ik dat ook betwijfel met je mening over biseksuele mannen en vrouwen

Wie denk jij wel niet wie je bent om mij hier weg te willen hebben. Ik ken jou eigenlijk al van napraat op Viva en ik wilde je een eerlijke kans geven maar wat ik van je gelezen heb op Viva en hier eerlijk gezegd wat minder denk ik echt dat jij te kampen hebt met psychische klachten. Doe daar wat mee. Je kunt van het ene fora gaan naar het andere maar dat helpt je niet denk ik. 

ReliableGnu63

ReliableGnu63

18-03-2022 om 19:29

watertoren schreef op 18-03-2022 om 19:24:

[..]

Wie denk jij wel niet wie je bent om mij hier weg te willen hebben. Ik ken jou eigenlijk al van napraat op Viva en ik wilde je een eerlijke kans geven maar wat ik van je gelezen heb op Viva en hier eerlijk gezegd wat minder denk ik echt dat jij te kampen hebt met psychische klachten. Doe daar wat mee. Je kunt van het ene fora gaan naar het andere maar dat helpt je niet denk ik.

ik heb jou nooit wat misdaan en je valt mij totaal uit het niets aan op persoonlijk vlak. zonder enige aanleiding.

je kunt viva erbij blijven halen, maar dat werkt niet. ik heb in een eerdere post mijzelf al uitgesproken over viva en dat ga ik niet nog eens herhalen. onnodig vind ik. als je dat terug wilt lezen kun je dat in mijn profiel terug vinden in eerdere post.

ik ga een douch nemen, en heerlijk genieten in de jacuzzi. wens je een fijne avond verder

watertoren schreef op 18-03-2022 om 19:24:

[..]

Wie denk jij wel niet wie je bent om mij hier weg te willen hebben. Ik ken jou eigenlijk al van napraat op Viva en ik wilde je een eerlijke kans geven maar wat ik van je gelezen heb op Viva en hier eerlijk gezegd wat minder denk ik echt dat jij te kampen hebt met psychische klachten. Doe daar wat mee. Je kunt van het ene fora gaan naar het andere maar dat helpt je niet denk ik.

Tut tut tut…je hebt hem een eerlijke kans willen geven? Ben jij hier de scheidsrechter dan? Of de koningin? En hoe verzin je het om hem psychische klachten toe te dichten? En daarnaast…de pot verwijt de ketel. Jij hebt hem in een van je eerdere berichten al “weggewenst” hier. Dus kom maar van je hoge paard af want het past je niet. 

Dan ten aanzien van je opmerking dat biseksuele mannen geen echte mannen zijn: 🤮

Kevin_ schreef op 18-03-2022 om 19:06:

[..]

Kan mezelf zeker geen hetero noemen, aangezien ik wel enorm opgewonden raak van het mannelijk geslachtsdeel en ik daar wel alles mee doe hoor een dildo kan mij geen voldoening geven

ja maar het gaat dus om het 'apparaat'  en niet om de mens die er aan vast zit

Lexus schreef op 18-03-2022 om 21:13:

[..]

ja maar het gaat dus om het 'apparaat' en niet om de mens die er aan vast zit

Het is mijn ervaring dat manman seks vaak wel heel pikgericht is inderdaad. Ik merk dat aan mijn vriend ook wel, hij heeft meer zin in "pik" dan in "man".  Al die poppenkast eromheen (zoenen enzo) hoeft dan ook niet eens zo nodig. Compleet anders dan vrouwvrouwseks in mijn ervaring. 

ReliableGnu63

ReliableGnu63

18-03-2022 om 21:52

Lexus schreef op 18-03-2022 om 21:13:

[..]

ja maar het gaat dus om het 'apparaat' en niet om de mens die er aan vast zit

Wel meer dan dat hoor. Gewoon de intieme aandacht, zijn handen voelen, t sperma. Maar idd, geen klef gedoe. Gewoon actie nothing more

Als antwoord op de OP, ik weet het niet. Ik zou geen man hoeven die seks heeft met mannen als wij een relatie hebben en ik denk dat ik dat vervelender zou vinden dan als hij vreemdging met een vrouw. Mijn vriend heeft wel eens sjans van mannen. Dat vind ik dan wel weer grappig, ik denk doordat hij zo goed gekleed is (of is dat ook not done om te zeggen?).

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

18-03-2022 om 23:03

Lollypopje schreef op 18-03-2022 om 18:52:

[..]

Dan ben je dus homofoob, want jij kijkt neer op niet hetero mannen.

Kun je nog zo goed proberen voor jezelf, maar dat is wat het is. En voor mij, als biseksuele vrouw, zou zo'n uitspraak einde vriendschap zijn. Ik hou namelijk niet van mensen die anderen minder vinden, vanwege hun geaardheid.


Als je voor je zelf geen relatie wil met een biseksuele man, ben je dan gelijk homofoob? 

MMcGonagall schreef op 18-03-2022 om 22:49:

Als antwoord op de OP, ik weet het niet. Ik zou geen man hoeven die seks heeft met mannen als wij een relatie hebben en ik denk dat ik dat vervelender zou vinden dan als hij vreemdging met een vrouw. Mijn vriend heeft wel eens sjans van mannen. Dat vind ik dan wel weer grappig, ik denk doordat hij zo goed gekleed is (of is dat ook not done om te zeggen?).

Dat zou ik ook niet willen. Maar dat is wat anders. Dat is net zoiets dat je als je een heteroman hebt, je ook meestal niet wil dat die het met andere vrouwen doet terwijl je er een relatie mee hebt. Dat moet je ook speciaal afspreken, of dat oké is. Meestal niet natuurlijk. 

Tickel schreef op 18-03-2022 om 23:03:

[..]

Als je voor je zelf geen relatie wil met een biseksuele man, ben je dan gelijk homofoob?

Nee hoor, dat is pas als je zegt dat een man die op mannen valt, geen echte man is. 

ik ben bi maar alleen op seksueel vlak, ik zou geen relatie willen met een vrouw. Mijn vriend heeft er geen problemen mee dat ik af en toe zoen met andere vrouwen maar verder hebben we een monogame relatie, misschien dat dit verandert in de toekomst maar nu nog even niet. Het zou mij niks verbazen als mijn vriend ook bi blijkt te zijn, hij heeft het alleen nog nooit onderzocht. Mocht dat idd zo zijn dan vind ik daar weinig van, misschien zelfs wel sexy. Mannelijkheid hangt niet af van geaardheid, dan zou volgens die domme redenering een bisexuele vrouw ook minder vrouwelijk zijn.
Biseksuele mannen niet mannelijk vinden is gewoon homofoob gedrag, die personen gun ik eeuwige jeuk met korte armen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.