Relaties Relaties

Relaties

BabaYaga's verhuisde hut op pootjes

Gelukkig heeft de hut van BabaYaga pootjes, zodat ze eenvoudig te verplaatsten was naar dit nieuwe forum.

Voor de nieuwkomers: Ben je gedumpt door je man (of vrouw) met een midlife en een zoolmeet?  Of ben je zelf vertrokken? 

Wees welkom voor steun en goede (en ongetwijfeld ook minder goede) raad. Hier gaan we verder met ons leven.

Eens met 77sutoL Noopes, je kunt wel blijven uitleggen maar dan zal hij ook blijven tegensputteren…  

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 11:32

Hello!! Ik ben vanaf het viaforum (zo saai de laatste tijd) sinds vandaag officieel verhuisd hierheen! Ik ben niet pas gedumpt maar wel single en datemoe, mag ik ook meeschrijven? 

🤓? 

(Ben zeker geen unhappy single, vind het wel lekker en ik kan mijzelf goed vermaken maar soms verlang ik ook naar een aanvulling)

Tuurlijk Alice, welkom!

HexOpBezemsteel

HexOpBezemsteel

01-08-2021 om 19:26 Topicstarter

AliceM1982 schreef op 01-08-2021 om 11:32:

Hello!! Ik ben vanaf het viaforum (zo saai de laatste tijd) sinds vandaag officieel verhuisd hierheen! Ik ben niet pas gedumpt maar wel single en datemoe, mag ik ook meeschrijven?

🤓?

(Ben zeker geen unhappy single, vind het wel lekker en ik kan mijzelf goed vermaken maar soms verlang ik ook naar een aanvulling)

Gezellig! Iedereen welkom hoor. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 19:40

Dank dank, en hallo 

Welkom Alice

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

02-08-2021 om 13:11

WandaVision schreef op 02-08-2021 om 11:12:

Welkom Alice

Dank!

Ik ben overigens wel blij met mezelf maar ik zou een aanvulling/weer samenzijn wel leuk vinden. Heb na 7 jaar single zijn en tussendoor wat kortere niet hele fijne pogingen tot relatie geen idee hoe.

Ik ben wel voorzichtig aan het daten maar daar moet je of geluk of veel geduld hebben en in beiden ben ik niet erg goed ...

En ik weet niet of iemand dat herkent maar als veel mensen om je heen gesetteld zijn is het erg makkelijk om je af en toe wel lullig te voelen. ( Heb ik inmiddels wel veel minder last van maar dat ging en gaat niet vanzelf)

Welkom Alice!
Ik kan me wel voorstellen dat je je zo voelt, iedereen heeft het leuk samen en jij zit daar alleen. Zit je nu op Tinder of zo?

Ik irriteer me mateloos. Ik wil mijn eigen stekkie! En ik kan niks omdat hij nog steeds zijn huiswerk niet heeft ingeleverd bij de mediator. Pas als het ouderschapsplan rond is worden de financiële kanten besproken. Irriteren is niet goed maar grr dat blijven hangen trek ik vandaag niet zo goed.

Noopes, ik weet nog precies hoe dat voelde. Ik wilde alles zo snel mogelijk regelen en ex (die degene was die wilde scheiden) deed niks uit zichzelf. Gelukkig hield de mediator de vaart er een beetje in. Maar al met al duurde het toch nog meer dan vier maanden voordat de scheiding erdoor was bij de rechtbank, en een half jaar voordat ex daadwerkelijk vertrok naar zijn nieuwe huis. Afschuwelijke periode. 
Zorg voor wat tijd voor jezelf! Af en toe even weg zijn, al was het maar een fietstochtje, deed mij goed in die periode. Dikke voor jou!

Alice, ik ben nu zes jaar gescheiden. Heb weleens gesnuffeld op een datingsite maar dat werd niks. Nu hoop ik dat ik iemand gewoon ‘in het wild’ tegenkom. Aan de ene kant is mijn rugzak nog te zwaar voor een nieuwe relatie, aan de andere kant zou een maatje wel weer heel fijn zijn!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

02-08-2021 om 19:13

Caroenz. Ik hoop dat ook hoor maar aangezien die kans niet groot is zit ik af en toe wel op een date app. (En daar moet je veel geduld voor hebben, of geluk..)

Noopes: oooowww wat lastig, ik snap je heel goed. Zit je nu nog bij je ex in huis dan?
Sterkte, hou vol! 

HexOpBezemsteel

HexOpBezemsteel

02-08-2021 om 20:58 Topicstarter

AliceM1982 schreef op 02-08-2021 om 19:13:

Caroenz. Ik hoop dat ook hoor maar aangezien die kans niet groot is zit ik af en toe wel op een date app. (En daar moet je veel geduld voor hebben, of geluk..)

Noopes: oooowww wat lastig, ik snap je heel goed. Zit je nu nog bij je ex in huis dan?
Sterkte, hou vol!

Je weet het nooit.  Een vriendin van mij was zwanger.  Van de man die ze had ontmoet op Tinder. Ik meldde me aan,  om ook eens te kijken. En toen had ik een date.  Die is er nu,  drie jaar later nog steeds.  Niet verwacht,  veel veel veel te vroeg.  Maar ja,  zoooooo leuk,  en hij werd alleen maar leuker. 

Welkom Alice! 

Ja de tijd van uit elkaar gaan en dat ex de woning daadwerkelijk ging verlaten vond ik een heel heftige tijd. Negen maanden later vertrok hij eindelijk en ik heb direct de sloten veranderd. 

Ik kende mijn huidige lief al jaren alleen nooit in romantische zin naar hem gekeken. Toen hij mij uit vroeg vond ik het ook te vroeg om te daten, wel gedaan. Gelukkig maar, het is de leukste man die ik maar ken 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

02-08-2021 om 21:15

HexOpBezemsteel schreef op 02-08-2021 om 20:58:

[..]

Je weet het nooit. Een vriendin van mij was zwanger. Van de man die ze had ontmoet op Tinder. Ik meldde me aan, om ook eens te kijken. En toen had ik een date. Die is er nu, drie jaar later nog steeds. Niet verwacht, veel veel veel te vroeg. Maar ja, zoooooo leuk, en hij werd alleen maar leuker.

Haha ik heb inmiddels al de nodige date ervaring en nog niet zoveel succes gehad. (Ik moet ook wel zeggen dat ik de 1e date jaren niet lekker in mijn vel zat, dat is meteen een tip: aan jezelf werken is dan handiger dan daten heb ik geleerd)
Maar goed er zit wel wat in wat je zegt, de aanhouder wint misschien wel...

Thnx voor het warme welkom 🙂

HexOpBezemsteel

HexOpBezemsteel

03-08-2021 om 08:34 Topicstarter

AliceM1982 schreef op 02-08-2021 om 21:15:

[..]

Haha ik heb inmiddels al de nodige date ervaring en nog niet zoveel succes gehad. (Ik moet ook wel zeggen dat ik de 1e date jaren niet lekker in mijn vel zat, dat is meteen een tip: aan jezelf werken is dan handiger dan daten heb ik geleerd)
Maar goed er zit wel wat in wat je zegt, de aanhouder wint misschien wel...

Thnx voor het warme welkom 🙂

Wat doe je dan eigenlijk,  als je "aan jezelf werkt"? En wanneer ben je dan klaar om te daten? Ik lees dat vaker maar ik begrijp nooit zo goed hoe dat in de praktijk zou moeten werken. 

AliceM1982 schreef op 02-08-2021 om 19:13:

Sterkte, hou vol!

Ja we wonen nog samen. Ik denk dat we er beide uit moeten en ik heb de overwaarde nodig om iets nieuws te kopen. Huren is hier in de buurt ook erg karig en daarbij heel duur. 

Sportschoen schreef op 02-08-2021 om 21:10:

Ja de tijd van uit elkaar gaan en dat ex de woning daadwerkelijk ging verlaten vond ik een heel heftige tijd. Negen maanden later vertrok hij eindelijk en ik heb direct de sloten veranderd.

Ik kende mijn huidige lief al jaren alleen nooit in romantische zin naar hem gekeken. Toen hij mij uit vroeg vond ik het ook te vroeg om te daten, wel gedaan. Gelukkig maar, het is de leukste man die ik maar ken

9 maanden jeetje! Zo lang hoop ik hier niet vast te zitten. 

Werken aan jezelf, te vroeg voor een relatie... geen idee. Wat ik zelf wel weet is dat ik deze tijd nu gebruik om te reflecteren op mijn gedrag en denken. En stilstaan bij wat IK echt wil. Zo ben ik er achter gekomen dat ik bij alles toch nadenk wat partner leuk of mooi zou vinden. Inmiddels kies ik bewust voor mijn voorkeur, mijn echte voorkeur. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.